/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål

MS Windows
briani 27239
Langsom opstart
Fra : marcussen1
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 02-09-09 07:33

Jeg bruger STARTUP INSPECTOR, men synes ikke rigtig det giver hurtigere opstart. Er der nogen, der kender andre lignende programmer, der er effektive.
Mvh
Niels

Fra : webm

Dato : 02-09-09 07:53

Jeg bruger Secunia PSI - et udemærket program som holder øje i baggrunden...

http://programmer.downloadcentral.dk/?SecuniaPSI/PrivatlivOnline/Internet/2029

Fra : severino

Dato : 02-09-09 08:03

Den langsomme opstart tyder på, at du trænger til en dybere udrensning i registreringsdatabasen.
Dit operativsystem indlæser de informationer der ligger der. Hvis så der er alt for mange blindgyder, fra tidligere registreringer, så kan det godt tage nogen tid.
Jeg valgte at hente PC-Slow fighter, som koster lidt over 100 kr., for at den renser i dybden. Det gav mig over 3000 døde registreringer, som så blev slettet.
Jeg må sige at det var noget der satte gang i opstarten.

Fra : webm

Dato : 02-09-09 08:14

Til sådan en gang grundrens findes der også et andet gratis program
http://www.tweaknow.com//RegCleaner.html

Fra : severino

Dato : 02-09-09 08:26

SLOW-PCfighter er landet !
Er din PC blevet langsommere? Optimer din langsomme PC til bedre ydeevne og forlæng livet på din PC. SLOW-PCfighter bruger den mest avancerede teknologi til at analysere PC fejl og speeder din sløve PC op. Gratis skanning - Klik her

http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/Lang_DA/

Fra : severino

Dato : 02-09-09 08:29

Jeg har også denne Reg Cleaner, men den finder ikke lige så meget som SLOW PC fighter, men så er der selvfølgelig også prisen til forskel, og noget skal man vel have for pengene!

Fra : marcussen1

Dato : 02-09-09 09:22

Severino...
jeg bruger bl.a- ADVANCED SYSTEM CARE. REG CLEANER m.v. måske ikke daglig, men ofte-

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-09 13:27

StartUp Inspector giver ikke i sig selv en hurtigere start, det er meningen at du skal fjerne nogle programmer fra StartUp Inspector før det virker, du kunne jo forsøge med et andet program som automatisk fjerner unødvendige programmer fra starten: http://www.malwarebytes.org/startuplite.php direkte download link er her: http://www.malwarebytes.org/StartUpLite.exe kør programmet og genstart computeren, så er den måske blevet lidt hurtigere

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 02-09-09 21:33

Tak for svaret o.v.n..