healing
Fra : fjordglimt
Vist : 1090 gange
194 point
Dato : 13-04-03 20:45

Hej
Er der nogen der har kendskab til healing, så vil jeg gerne høre om der er nogen med nogle gode resultater eller hvad?

Mvh fjordglimt

Fra : skingur

Dato : 13-04-03 23:11

www.healerskolen.dk
Det er ham fra Åndernes magt" der besvarer spørgsmål, meget interessant læsning.
Jeg vil selv gerne heales, men har ikke rigtig fået gjort noget ved det endnu. Har en veniinde, der var meget glad efter at være blevet healet... fik ro og kunne slappe af. Så... prøv det!
Christina

Fra : Dr.Mark

Dato : 14-04-03 00:24

Både som klient og healer har jeg personlige overvejende gode resultater, men selv den bedste healer arbejder bedst hvis klienten medvirker og ikke bare kommer passivt og forventer healing.

Punkt 1 er derfor at finde ud af hvad det er du ønsker at opnå. Hvad er det du ønsker at heale? Jo bedre du har det formuleret jo større er chancerne for at opnå det og jo bedre kan du finde hjælp til at finde den rette healer for dig i den situation. Er det et helbredsspm eller mere udvikling, nysgerrighed eller måske parforholds relateret? Markedet er også ret broget så pas godt på og følg din intuition.

Mark

Fra : CLAN

Dato : 14-04-03 08:41

Hej Fjordglimt

Troen flytter bjerge, ditto gør kalktabletter... healing skal komme indefra (min filosofi) - så har vi det på det rene
Prøv evt. at tage kontakt med VÆKSTHØJSKOLEN DJURSLAND http://www.vhd.dk/ de er seriøse, meget seriøse. Snak evt. med Vita Storborg eller e-mail hende på vs@vhd.dk jeg vil dog anbefale at gå igennem kontor@vhd.dk
Andreas Nordby er også et godt sats... se hjemmesiden.

Min bedre ½-del er udd. af Vita som krise og samtale terapeut, derfor VED jeg, at de er seriøse (har til tider drevet undertegnede til vanvid).

Hygge... og rigtig god påske fra Nordsøen (pt på job)
Søren

Fra : CLAN

Dato : 14-04-03 08:59

NB: Har lidt svært ved at følge med på Kandu herude på jobbet, men hvis I har spørgsmål, så skal I være velkommen til at sende mig en mail på EST@danop.dk Jeg er ombort t.o.m. 5/5 så ikke alene var det danmark, som blev befriet for mange 'måner' siden... i år er det mig

Fra : shenpen

Dato : 18-04-03 20:01

Ja, som det fremgår af de foregående indlæg, så er den "alternative" branche en blandet landhandel. Der er ingen tvivl om, at der findes seriøse behandlere, der udretter store ting - ligesom der også findes personer, der først og fremmest øjner muligheden for en levevej. Desværre findes der ingen reelle "vurderinger" af branchens folk. Det ville være ulige lettere, hvis man kunne slå op i et katalog og finde adresselister over behandlere, der arbejder på et højt etisk / moralsk niveau.

I perioder har jeg arbejdet med emnet rent journalistisk for lokalradioer og forskellige tidsskrifter etc. En af de første jeg mødte, omkring 1990, var en kvinde, der var kendt for at kunne fjerne / "heale" smerter. På det tidspunkt havde jeg haft nakkeproblemer så langt tilbage, som jeg kunne huske. Under det interview jeg lavede med hende, fortalte jeg om mine nakkeproblemer. Hun healede mig derefter i nogle få minutter. Mere end 30 års regelmæssige smerter forsvandt med denne healing og er ikke siden dukket op igen.

Ligeledes har jeg på "healingworkshops" i Næstved fået indput, der har været med til at præge min tilværelse på essentielle områder. Jo, der er mere mellem himmel og jord - og der er mennesker, der er bedre til at formidle kontakten end andre...

Accepteret svar
Fra : Dr.Mark

Modtaget 194 point
Dato : 19-04-03 08:15

Hvis du kan fortælle lidt mere om hvad du søger kan jeg måske komme med noget!

www.selvet.dk sender de faktisk nogle ud for at anmelde healere, så der kan du se nogle anbefalinger.

Fra : fjordglimt

Dato : 19-04-03 11:04

Hej Dr,Mark og alle i andre.

Det jeg vil er om det hjælper med healing da jeg går med konstante smerter i ryg og knæ og jeg får en masse smertestillende medecin og så har jeg fået at vide at der er noget der styre mig som jeg fik at vide ved et foredrag om healing, og også om at de kan fjerne mareridt da jeg tit har mareridt, det handler om både totur og patering både med mig selv og min mand.
Så er der det med jordstråling er det virkelig rigtig at de kan fjerne dem?

Mvh fjordglimt

Fra : Dr.Mark

Dato : 19-04-03 16:48

OK så har vi lidt at gå efter. Smerter i knæ hænger ofte sammen med et skift i ens liv som man enten bekæmper før det opstår eller modsætter sig efter at det er sket dvs bruger meget tid og mange tanke på at diskutere med sig selv. Det kan være et nyt eller gammelt parforhold, job eller anden større ændring.

Vedrørende rygsmerter er det afgørende hvor i ryggen eller lænden det sidder. Kan have noget at gøre med økonomi, skyldfølelse eller mangel på følelsesmæssig støtte i dagligdagen afhængig af hvor det sidder. Healing kan godt hjælpe i alle tilfælde men det med mareridtet siger mig at der er noget du selv skal i kontakt med og bearbejde f.eks. i terapi.

Selv bruger jeg oftest hypnoterapi til at hjælpe klienter i kontakt med blokeringer og smertetilstande som dem du nævner. Der ligger som regel en underbevidst årsag som personen har fortrængt og det hjælper ikke at snakke om noget man ikke ved hvad er. Først efter terapien når man ved hvad det er kan man med fordel snakke om det enten med terapeuten eller sin partner eller en god ven. En anden indgang var at opsøge en terapeut med drømmetydning som speciale kan også hjælpe med at tage udgangspunkt i drømmene for at finde ind til blokeringerne.

Det du nævner om jordstråling ser jeg som en naturlig tendens de fleste mennesker har til at finde ydre årsager til deres problemer. Imidlertid tror jeg hellere du skal søge tættere på dig selv og dit tidligere liv.

Mit forslag er at du starter med en form for terapi og når du så har fået kontakt til nogle årsager evt. opsøger en healer som så kan arbejde mere målrettet mod rest problemerne.

Håber det hjælper lidt?

Godkendelse af svar
Fra : fjordglimt

Dato : 19-04-03 17:12

Tak for svaret Dr.Mark.
Jeg har kotaktet en healer som kommer her ud,så vil jeg fortælle hvad han har sagt og gjordt, det er jeg meget spændt på da jeg har hørt igennem nogen bekendte at han har hjulpet, så kan det være at du kan fortælle mig noget mere. På forhånd mange tak, men hvis der er noget du kan fortælle mig om jodstråler hvad det er og hvad de gør for en og hvad med radongas,jeg tror nok det var sådan det hedder og hvad det gør og hvad skade er det, jeg fik nemlig at vide at det er farlig er det rigtig? er jordståler også farlig?

Mvh fjordglimt

Fra : Dr.Mark

Dato : 19-04-03 17:21

Alle steder på jorden er der en vis baggrundsstråling nogle steder mere end andre. Det samme med radongas. Det er min personlige holdning at det for de fleste mennesker ikke har så stor betydning det meste af tiden. Imidlertid kommer mange ud for perioder af deres liv hvor de er mere modtagelige for ydre påvirkninger og derfor vil have øget tendens til sygdom og andre problemer. For mig er det naturligt at personen i sådanne perioder også kan have øget følsomhed for jordstråling.

Spørgsmålet er så hvad der hjælper personen bedst i længden - at få hjælp til at beskytte sig mod jordstrålingen som altid vil være der alligevel eller arbejde mere med den grundlæggende årsag til hvorfor man på det tidspunkt er mere sårbar og modtagelig. Jeg tror mest på det sidste men hører gerne om dine erfaringer efter healeren har været der.
Mvh
Dr.Mark

Fra : fjordglimt

Dato : 19-04-03 17:30

Tak for svaret jeg får besøg af ham til weekenden.

Ps har du med healing at gøre eller hvad?

Mvh fjordglimt

Fra : fjordglimt

Dato : 19-04-03 17:31

Fra : fjordglimt

Dato : 19-04-03 17:36

Hej Dr.Mark det må du undskylde det var mig der havde læst forkert, jeg håber at du tilgiver mig.

Ps Jeg har fået hans email adresse så jeg kunne læse om hans bedrifter det er

www.jordstraaleeksperterne.dk

Mvh fjordglimt

Fra : fjordglimt

Dato : 21-04-03 14:28

Hej Dr.Mark

Nu har jeg haft besøg af ham det var virkelig spændende, først sad han og snakkede med os, bagefter gik han rundt i huset for at undersøge med jordstråler, det sted vi sidder og ser fjernsyn var der kryds især hvor min mand siddder i sofagruppen var der også, køkkenet var der kryds ved min mands side, ikke ved sønnen ej heller ved mig men i soveværelset var det helt slemt især ved min side, han vidste ikke at jeg lå der, der var en 4 til 5 kryds og så var der radongasudbrud, han ville vide hvor længe jeg havde lagt der, det var fra november 1989, men radongassen var brudt ud for 3 år siden og på sønnensværelse var der også jordstråler, da han havde gået der lidt sagde han at nu var det hele væk. Vi går ind i stuen og der ville han have et tæppe lagt på spisebordet hvor vi skulle ligge, den første er sønnnen han var lidt skæv i den ene side en halv cm for kort på det ene ben havde vores læge sagt, men da han lægger sig viser det sig at hans ene ben er 3 cm for kort istedet og det gjorde han så længere uden ved at røre ved ham vi kunne ligefrem se at det voksede og det knasede inde i benet, dernæst kunne han se at han var på vej med at få influensa det fjernede han også, dernæst var det mig, jeg havde forkalkning i kranspulsåren det ordnede han og så var der mit knæ havde konstant smerte i det nu er det bare væk, jeg var 2 cm for kort på det ene ben det lavede han ogå længere og samtidig gjorde han mig 2 cm længere på begge ben, det kan jeg se bagefter på mine langbukser de er blevet kortere. Han gjorde en rensning af kroppen og så var der problemer med mit hoved, jeg havde en sort plet der styrede mit jeg han mente at det kom helt fra barnsben af, han sagde at det var et dæmon jeg var besat af men han befriede mig for det, mit astma og bronkitis fjernede han også og så var der selvfølgelig nogle andre ting det ordnede han også, da jeg skulle op var jeg så hamrende træt og tørstig jeg fik besked på at drikke 3 liter vand den dag for ar blive renset ud, dernæst var det min mands tur inden han kom op og ligge siger healerens kone at der var noget han havde glemt at fortælle, det var, at du døjer med for meget mavesyre det var rigtig ( der skal lige siges at hun er synsk, hun var også med til at hjælpe hun sad og skrev ned hele tiden mens de var der, nu var det min mands tur, han hjalp ham med hans mavesyre og hans det ene knæ og hans ryg, den har han haft brækket han kunne jo ikke fjerne bruddet men hjalp så han blev smertefri, hans egen læge og sygehuset havde sagt at han skulle være glad for at hvis han kunne arbejde til han var 30 men nu er der snart gået 20 år mere, men var også begyndt med en del smerte nu, men nu er han smertefi efter denne behandling, ydermere spurte de ham om han døjede med vandet det havde han aldrig gjordt, han fortalte at det var prostata der var på vej det fjernede han også, kranspulsåren var også forkalket og der var noget med bugspytkirtlen også, men hans bene var lige lange der var ingen tegn på skæve hofter, han fik også besked på at drikke 3 liter vand, han var ligesom mig meget træt bagefter. Sønnen var den eneste der var vældig kvik bagefter.
Det har været spændende at prøve dette her det var i lørdags han var her og jeg har ikke taget medecin siden men nu får vi at se, jeg fik hver dag gigtmedecin + 2 slags smertestillende medecin hver dag både morgen og aften og sommetider panodil ind imellem når det var helt slemt, jeg har været smertefri siden jeg håber det varer ved men nu får vi at se.

HEJ

Mvh fjordglimt

Du har følgende muligheder