/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Heller22 kom ind her!
Fra : o.v.n.
Vist : 887 gange
100 point
Dato : 20-07-09 10:43

Heller22 du flippede total ud i leifjskovs spørgsmål, det er misbrug af tråden og derfor synes jeg du skal have lov at afreagere her, men du skal "arbejde" for pointene, ellers annulerer jeg spørgsmålet, skæld nu rigtig ud og fortæl hvilken usling jeg er, Eyvind forsøgte at glatte lidt ud og fortælle om flerbruger licens, det gør ikke din påstand om at Windows da bare kan lægges på flere computere i huset mere sand, og se om du ikke har været hele Kandu igennem og fundet et spørgsmål hvor jeg efterlyser respons det er du selv ret flittig til, og så kan jeg sidde og surmule når der kommer en mail fra et gammelt glemt spørgsmål, fordi jeg havde glemt at fjerne markering.
Giv den nu gas, "spørgsmålet" er til netop det formål
I andre må gerne heppe
Der kan ikke stilles modspørgsmål til mig her - jo det kan der godt men jeg svarer ikke

Fra : Klaudi

Dato : 20-07-09 10:55

Kul på, mere kul på

Fra : heller22

Dato : 20-07-09 11:08

Fin side, du har lavet her. Jeg håber så bare, at du vil gi mig en respons på de par ting, som fik mig til at tænde helt af ?

Først en opsummering:

Citat
Og u.ovn er altså bare den bedste. Jeg er en stakkel, der er fuld af løgn, med den samme XP kørende på 3 puttere uden problemer med M$. Samtidig er jeg i u.ovns øjne blot en skide pointrytter:
Citat
Ja du er dælme sulten efter at få point, nu fjerner jeg fluens ben og får ikke flere mails fra dette spørgsmål

Den gode frilandslandmand har bare glemt, at han også har spurgt til en spørger (Ingelie tror jeg, hun hedder) om hun var skyllet væk i en ikke existerende flodbølge, for der var gået et par dage, uden at der var kommet point til U.ovn. Så fej lige for egen dør ovn-der-reklamerer-røven-ud-af-bukserne-for-Ubuntu. .

Og alt det "pis" (undskyld) bare fordi jeg synes, at det er tarveligt, at mange spørgere ikke gider give tilbagemeldinger til os, der bruger tid og pc-slitage på at svare dem . Og, tro det eller ej, det var ovn og jeg en gang enige om .

Citat
profilen kom med en lodret løgn, da han skrev at flere computere kan dele den samme Windows XP licens

Er der forskel på XP og XP?

Nu er jeg uheldig igen med min evne til at vende en andens spørgsmål om til mit eget Dette igen ifølge Kandu Overdommer Ovn.

Citat
Nå der var så en som blev sur, men det er da kun ham selv til at blive god igen engang imellem bliver jeg lidt sur over at få mail fra forlængst glemte spørgsmål, hvem der får point eller om der bliver annulleret rager mig en papand, de point kan jo ikke bruges til noget som helst

Citat
Citat
Det går da rigtigt godt herinde hva'

Hej Pia. Der er lige det det gør . og undskyld at du bliver spammet, men jeg bliver altså bare så ski.. sur, når ovn i flere indlæg tillægger mig nogle intensioner, som jeg slet ikke har. Og det gør han endda, selv om jeg i tidens løb har bakket nogle af hans indlæg op, for derefter at liste ud af indlægget. Jow da, den største tak er utak .

I går var der et andet spørgsmål, hvor jeg var godt i gang med at hjælpe en spørger. Og vupti, gik ovn ind og overtog. Svarede noget jeg allerede havde svaret på. Påstod jeg havde glemt noget. Det noget havde han så bare overset, at jeg havde skrevet. Det gjorde jeg ham opmærksom på, men den kujon ignorerede det blot og flot. Intet - det må du pardon eller nogen reaktion . Kun beskyldninger i andre spørgsmål, hvilket jo også er nemmere . Derfor tænder jeg godt nok lige helt af, hvilket kommer helt bag på mig selv .

Så det ville være fantastisk, hvis ovn ville passe sit og holde sine stikpiller for sig selv samt holde op med at spille overdommer og fordømmer over for mig, (også selv om han er OverGud her på Kandu) så vil jeg passe mit på min måde, som er i fredsommelighed og venlig tone at prøve at hjælpe, hvor jeg kan + en gang imellem gi langsomme brugere et lille hep-hep. .

Kære Pia og Leif. Tak for lån af pladsen . Mvh

Citat

Citat
[...]

Kan du blive enig med dig selv?

Citat
[...]

Ja, det er jo også en elegant måde at spille videre på. Smukt reageret, og typisk dansk.
Og jeg vender selvfølgelig tilbage, skal lige handle. Men nyd ferien

Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-09 11:45

Citat
Jeg håber så bare, at du vil gi mig en respons på de par ting
du håber forgæves, her kan DU folde dig ud og JEG lytter, men svarer ikke!
Jeg ser først ind igen engang i aften

Fra : heller22

Dato : 20-07-09 11:54

Hvad betyder "Smalltalk"?

Fra : granner01

Dato : 20-07-09 12:01

Min fortolkning af smalltalk = sludder, at sidde og sludre. Er i enige?

Fra : heller22

Dato : 20-07-09 13:02

granner01. Jeg er enig

Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 13:03

Citat
Hvad betyder "Smalltalk"?

Det betyder småsnak eller tjit tjat
MEN DET VED I SQ GODT

Fra : granner01

Dato : 20-07-09 14:23

Fra : heller22

Dato : 20-07-09 15:37

Hej piaskov.

Er du og Leif ved at komme Jer oven på chokket over mine "udladninger" ?

Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-09 18:41

Citat
Er du og Leif ved at komme Jer oven på chokket over mine "udladninger"
det gætter jeg på at de er, disse udladninger havde intet med spørgsmålet at gøre, hvorfor opfører du dig sådan ? Du kunne nøjes med en enkelt bemærkning til min påstand om Windows licenser, hele to lange indlæg med min profil i centrum, og det på trods af at det intet har med spørgsmålet fra leifjskov at gøre, hvis du vil skælde nogen ud, så gør det uden for seriøse spørgsmål, underlig opførsel.
Er du blevet god igen ? Oven på den svada i nat (som er utilstedelig i et seriøst spørgsmål) så havde jeg ærlig talt ventet at der var lidt mere krudt i dig i dag.
Er det en tendens vi skal vente os i fremtiden, at spørgsmålet blive drejet af sporet og over til angreb på andre deltagere i spørgsmålet ?
Når og hvis jeg mopper nogen, så er det i spørgsmål oprettet til formålet , vistnok - så vidt jeg husker har jeg aldrig gået til angreb på nogen midt i et sageløst spørgsmål - underlig opførsel, det minder lidt om de "gode gamle dage" med ArneJakobsen, han så det som sin fornemste opgave at revse andre, uden at bidrage med noget som helst andet end revsningen.
Til almindelig orientering: Jeg er ikke OverGud eller Kandu Overdommer Ovn
kun ganske almindelig overmenneske

Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-09 18:43

Det her er ikke smalltalk - det er en skældud tråd, og venter at blive skældt meget ud, du må jo være brændt inde med en masse, siden du sådan flippede ud i nat

Fra : heller22

Dato : 20-07-09 19:10

Læs lige dette her:
http://www.kandu.dk/spg138177.aspx

Fra : piaskov

Dato : 20-07-09 22:30

Citat
Er du og Leif ved at komme Jer oven på chokket over mine "udladninger"

Ja da ..der skal altså en del mere til at bringe vores P *** i kog
F.eks en vic2000

Men jeg giiiider ikke i aften . Er lige kommet hjem og skal på den med gæster igen i morgen.
Så godnat til jer ....vi "ses" herinde

Fra : heller22

Dato : 20-07-09 22:55

Hej Pia.

Tak for de trøstens ord. Det varmede .

MKH

Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-09 23:01

Det er altså ikke i aften at piaskov og leifjskov arbejder videre med Ubuntu
Jeg blev så nødt til at afprøve metoden fra linket som Heller22 bringer her oven over, der er anvist 2 forskellige veje til Enhedshåndtering, jeg påstår ikke at min er bedre end din (men min er den direkte vej, din er en omvej ) du foreslår heller ikke at fjerne lyddriveren, hvis opdatering ikke kan gennemføres (det kan den i 95% af alle forsøg ikke) men så hjælper det altså at fjerne driveren.
Og så hyler du op over at jeg overtager det er ikke et kopi af dit forslag, du har forøvrigt selv været ivrig videre bringer at forslag som JEG har givet: http://www.kandu.dk/Tip19826.aspx
ok du skriver hvor du har det fra, selv om det ikke er hele sandheden, jeg fik tippet af Molokyle, men hylede jeg op om at du havde tyvstålet mit tip dengang ?
Spørgsmålet bliver sikkert annuleret engang i morgen, gassen er gået af Heller22, der skal meget mere skældud til at tjene de gode fede point

Fra : heller22

Dato : 21-07-09 00:12

Citat
profilen kom med en lodret løgn, da han skrev at flere computere kan dele den samme Windows XP licens
Jeg har en fin købt XP, som jeg må bruge til 5 pc-ere af mine egne, men som jeg kun bruger til 3. Jeg troede virkelig at alle købte XP-ere kunne bruges til ens egne puttere. Så da jeg foreslog Pia og Leif, at de bare kunne bruge deres XP til pc nr. 2, var det ikke en lodret løgn, men bare uvidenhed fra min side. . Så nu har jeg igen lært noget nyt af dig .

http://www.kandu.dk/Tip19826.aspx Det var dig selv, der sagde, at jeg skulle tippe det igen. Og tak for det . Jeg tjente vist 30 point på det tip
Citat
(men min er den direkte vej, din er en omvej)
Det er så her du nedvurderer en svarer og er Overdommer. Var det virkelig nødvendigt, at beskrive en anden vej til enhedshåndtering? Det kan måske nogen gange forvirre spørgeren, hvis der fra flere sider beskrives for mange veje til samme mål!

Du skrev også, at jeg havde glemt Enhedshåndtering.
Citat
Der skal du i Kontrolpanel, System, Hardware, Enhedshåndtering og Enheder til lyd, video og spil. Højreklik på den og venstreklik på Egenskaber. Der skal navne på dit lydkort gerne fremkomme. Højreklik på det og venstreklik på Egenskaber. Der kan du så se det med opdatering. Pu-ha, håber du kan finde det (Hvad man dog ikke gør, for at tjene 10 point )
Længere kom jeg så ikke vedr. opdatering af lyddrivere. For det var der, du tog over.
Citat
du foreslår heller ikke at fjerne lyddriveren, hvis opdatering ikke kan gennemføres (det kan den i 95% af alle forsøg ikke) men så hjælper det altså at fjerne driveren.
Så lad selv være med at hyle op over, at jeg IKKE har foreslået at fjerne noget, når du tog over, og derved ikke gav mig mulighed for at foreslå for at foreslå af fjerne noget.

Det eneste jeg så lige skrev til spørgeren, var nogle henvisninger til oprydningsprogrammer, og det var imens du skrev dit indlæg. Hvorefter jeg, en anelse slukøret, listede ud af spørgsmålet og lod dig overtage. (Jeg håber altså også, at du så får point der )

Kan du forresten huske 3773? Det var den gang gwh, Jytte, dig og mig fik os en herlig latter over ordet: pointrytter. Og i bund og grund ved du godt, at jeg er lige så lidt pointrytter, som du er . Både du og jeg vil jo af et ærligt hjerte hjælpe alle så godt vi nu kan for 0 point.

Nu håber jeg, at du ikke er alt for skuffet over dette tamme indlæg . Men jeg gider da ikke bruge flere aftner på at skælde ud. Det eneste jeg bare vil bede dig om er, at du ikke en anden gang skriver, at jeg ikke har skrevet en "ting", når det tydeligt fremgår, at "tingen" er skrevet.

Mvh og god ferie og god nat, hvor du end er

Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-09 00:41

Helt nye og afdæmpede toner fra dig jeg gider ikke være uvenner med nogen og lod dig få mulighed for at rase ud, jeg er ikke selv til store følelser og blev lidt forbavset over dit flip.
Nå men vi har vist begge lært noget, så det må trods alt betegnes som en god dag
og husk så lige at jeg går ind og svarer på SPØRGERS indlæg, ikke på spørgsmål fra ANDRE deltagere i spørgsmålet, du kan kalde mig arrogangt eller overdommer eller hvad du nu har lyst til

Fra : heller22

Dato : 21-07-09 00:53

Pis altså:
Citat
mulighed for at foreslå for at foreslå af fjerne noget.

mulighed for at foreslå at fjerne noget.

Nu er det vist rigtigt, hvis der ikke er andre forslag

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 100 point
Dato : 21-07-09 01:11

Hej ovn.
Citat
Helt nye og afdæmpede toner fra dig
Nej da. Det var den normale afdæmpede tone, som jeg plejer at bruge. Det var da jeg skældte ud, at tonen var ny, du gamle .

Jeps, vi lærer heldigvis noget næsten hver dag (og aften / nat ), og livet er for kort til at være uven med nogen. Du ved da også godt, at jeg respekterer dig og din viden, kloge Åge.

Er vi så tilbage til den gang vi hyggede os på Anitapia/Piaanitas bekostning?

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-09 10:50

Tak for svaret heller22. puf du bare til piaanita, jeg har fjernet fluen

Fra : heller22

Dato : 21-07-09 11:00

Jamen, du bedste ovn. Fik jeg virkelig points for dette her . Det er skisme bare guf for en pointrytter som mig . Og tak for det .

Og det var sgu sjovt med ham i Brasilien. At vi begge 2 sidder på samme tid og besvarer hans spørgsmål. Er der mere mellem himmel og jord, end vi sådan går og tror? (Nej heller22, det er bare tilfældigheder det hele )

Fra : heller22

Dato : 21-07-09 11:03

Det var lige den med MISforståelser: Jeg havde så travlt, at jeg ikke havde set det skønne billede af missen og musen

http://whatisthelab.dk/l33t/2007/02/kat_computermus.jpg

Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-09 11:35

Du skal ikke føle at jeg er efter dig slet ikke, jeg skriver min version og du skriver din, eller rettere dine versioner mange gange bruger du spørgsmålene til småsnak også, selvfølgelig snak som er relevant spørgsmålet, men alligevel en del mere snak end jeg bruger

Fra : piaskov

Dato : 21-07-09 11:38

Citat
Det er skisme bare guf for en pointrytter som mig

Hygger i jer
Jeg skal jo bare ha' gæster til grill and med tilbehør

Fra : heller22

Dato : 21-07-09 12:29

Kære ovn.
Citat
Du skal ikke føle at jeg er efter dig
Det gør jeg da heller ikke mere. Det stade i mit liv er et for længst overstået kapitel .

Og ja, jeg kan skisme ikke lade være med det småsnakkeri .
Citat
selvfølgelig snak som er relevant spørgsmålet
Jeg er glad for, at du synes, at jeg trods alt, holder mig til emnerne . Og så er vi meget forskellige. Som du skriver, er du ikke det store følelsesmenneske, hvor jeg er det stik modsatte. Men at jeg flippede ud over dig, var helt usædvanligt og i modstrid med, hvordan jeg normalt er, og det kom dæleme også helt bag på mig selv .

Det har vi da heldigvis lagt bag os. Og det med ham i Brasilien synes jeg virkelig var pudsigt. At vi på næsten samme minut sender svar, der er nogenlunde enslydende. Det er da næsten til at blive religiøs over .

Og hej Pia. Jeg hygger mig, og hvor bor du?
Citat
grilland med tilbehør
MUMS, jeg sidder her med håndklæde for munden, for ikke at oversvømme min pc med savl .

MKH

Fra : piaskov

Dato : 21-07-09 12:52

Citat
Og hej Pia. Jeg hygger mig, og hvor bor du?

På sydhavsøerne du ... der hvor skinner .

Fra : heller22

Dato : 21-07-09 13:06

Hej Pia.

Lyder som et dejligt sted. Hyg dig med Leif og gæsterne og anden. .

MKH

Fra : heller22

Dato : 21-07-09 18:16

Hej ovn.

Jeg ser lige i spørgsmålet om hende, der vil købe ny pc, at du bakker mig op mht processor. Har du så set spørgsmålet om sejleren og hans GPS. Der ber jeg ham om at læse dit indlæg en gang mere.

Og ved du hvad? Det er lige præcis sådan det skal være. Hvor ville det dog være skønt, hvis andre svarere kunne bakke hinanden op også , i sted for at konkurrere .

Da du nu ved, at jeg er et følelsesmenneske, skal du vide, at jeg blev helt varm om hjertet, da jeg læste det indlæg .

Mvh

PS! Jeg er sikker på, at jeg bliver en del ked af det, hvis/når du lukker denne side . Den vil sikkert være rar at ha, hvis "man" en anden gang er ved at flippe ud. Så kan "man" lige trække vejret, åbne denne side og se, at "man" sgu lærte noget her .

Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-09 18:28

Jeg har altså lukket dette spørgsmål, dengang jeg acceptere svar, da stoppede der med at mail herfra, det er tilfældigt at jeg er her og kun fordi "spørgsmålet" er så nyt at der måske er kommet nye indlæg, men lov mig ikke at blive der kommer vand nok fra oven

Fra : heller22

Dato : 21-07-09 20:47

Hej

Har du revet benet af fluen ved dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=138223

Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 23:06

Heller22 selv om du er fynbo, behøver du ikke plapre op i alle spørgsmål, i spørgsmålet fra ppk er du oppe mod mister security himself, så se bare lidt ydmyg ud (hvis du ved hvad det ord betyder)

Fra : heller22

Dato : 27-07-09 23:12

Citat
Det er bedst for dig og din computer rensning at oprette sig som bruger på Malwarecheck og stille spørgsmålet i kategorien HiJackthis, der bliver i ikke forstyrret af andre mens rensninger står på, og der flere avancerede værktøjer som kan tages i brug, det er gratis at få ekspert hjælp på Malwarecheck:
http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php
Selv om du er dansker behøver du Heller ikke plapre op i alle spørgsmål, når du er du oppe mod mister security himself, så se bare lidt ydmyg ud selv, (hvis du ved hvad det ord betyder). Eller er det kun dig, der må , og så skal andre bare rette ind

Fra : heller22

Dato : 27-07-09 23:19

Citat
Du skal ikke føle at jeg er efter dig
Hvordan hulen skal "klap gællerne i" så forståes ?

Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 23:19

Til orientering så fortalte jeg ppk at samme ppk kunne oprette sig som bruger på Maæwarecheck og få renset computeren, uden indblanding fra andre end sikkerheds eksperterne, har du bevis på at du er sikkerheds ekspert ? Hvis ja, hvilken forum er det i ?
Længere nede bad jeg dig klappe i, men du tog du selvfølgelig ilde op det var hvad jeg havde af indlæg der

Fra : heller22

Dato : 27-07-09 23:28

Citat
har du bevis på at du er sikkerheds ekspert
Jeg har forstået, at når du har skrevet
Citat
der bliver i ikke forstyrret af andre mens rensninger står på
så skal vi amatører blande sig udenom. Bortset fra at ppk nok ikke vil få meget hjælp hos
Citat
Maæwarecheck

Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 23:29

Citat
Hvordan hulen skal "klap gællerne i" så forståes
du kender jo ikke ordet ydmyg, så jeg ved ikke om du forstår min forklaring: Hvis man er indvolveret som svarer i et sørgsmål og er "amatør" og der så kommer en ekspert ind, ja så trækker man sig sig stille og rolig tilbage, og nøjes med at læse forslag, i et forsøg på selv at blive klogere.
Er det skrevet så det kan forståes ?

Fra : heller22

Dato : 27-07-09 23:30

Jeg UNDRER mig altså over, at du da ikke snart køber dig et nyt tastatur !

Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 23:38

Eller renser krummerne ud af den der er, den er ret svært at skifte på en bærbar, men ret tit bliver tasterne ikke aktiveret, fordi et eller andet er i klemme

Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 23:39

Eller pølserne rammer tasten ved siden af den jeg ville ramme, hr. korrektur læser

Fra : heller22

Dato : 27-07-09 23:40

Citat
i spørgsmålet fra ppk er du oppe mod mister security himself
Hvordan satan skulle jeg vide det, før jeg svarer. Du glemmer altså, at jeg ikke har været med lige så længe som dig.

Citat
Er det skrevet så det kan forståes ?
Fanme nej. Der skal bindestreger mellem sta-vel-ser-ne, før der fi-ser noget ind på min lystavle, der kun består af en 5 watts pære. når jeg er oppe mod de store projektører . Så nu vil jeg overveje min videre deltagelse her på Kandu, med et stort TAK for kløene .

Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 23:47

Citat
Så nu vil jeg overveje min videre deltagelse her på Kandu
det er jeg altså ret ked af at høre, vi andre kan godt tåle en irettesættelse uden at trække os ud i vrede, tag det som en irettesættelse og ikke som klø.
Stl_s er chef på og manden bag Malwarecheck

Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-09 00:08

Jeg kom selv skæv ind på Stl_s den første gang, jeg anede ikke at han var supporter på Spywarefri, det var før han fik egen forum: http://www.kandu.dk/Spg83046.aspx

Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-09 00:10

Citat
der kun består af en 5 watts pære
du er ret godt kørende, min er en 3 watts spare pære

Fra : heller22

Dato : 28-07-09 00:13

Citat
Citat
[...]

Nu må du altså lige tænke dig om. Det er hamrende unfair at irettesætte mig for noget, jeg ikke har nogen som helst forudsætning for at vide noget om!

Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-09 00:25

Så modtag min undskyldning, jeg bad dig klappe i og du forstod det ikke, jeg burde have forklaret hvem du var oppe mod, i stedet for bare at skrive: Klap gællerne i
UNDSKYLD

Fra : heller22

Dato : 28-07-09 00:52

Hej ovn.

Den er modtaget . Tak for det.

MKH

PS! MKH = Med Kammeratlig Hilsen

Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-09 01:09

sov godt når du når så langt (det var vist uden tastefejl)

Fra : heller22

Dato : 28-07-09 02:13

Hej ovn.

Nu er jeg kommet så langt . Det har været en god dag. Derfor har jeg trukket den så længe som muligt. Men nu er mine 2 stk. 5 watts pærer begyndt at blive meget svage med deres lys, så også god nat til dig og sov godt . Og tak for i dag/nat .

MKH (Hovsa! Det var vist en del af midnatssolen

PS! Jeg brugte lige luppen, for at se om "mesteren" her kunne stave rigtigt i det svage lys .

Fra : heller22

Dato : 28-07-09 10:45

Daws ovn

Tak for sidst . Har du haft en god nat ?

Gider du ta et kig på denne side: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=137841

Det er en svær en .

mkh Bette

Fra : heller22

Dato : 29-07-09 00:39

Hej ovn (Big )

Uddrag fra indlæg til Dark_minded:

Fra mig:
Citat
så find en rense-cd, når du på et tidspunkt får landjord under futterne igen. Det kan nemlig bare være, at det er lidt skidt på laseren!!

Fra dig:
Citat
slitage sammen med forslaget om at dit DVD drev måske trænger tll rensning, kan måske løse dit problem

Det kan godt være, at jeg har skrevet noget lignende før, men jeg er villig til at gentage .

Nemlig, at det ville være kanon, hvis samtlige svarere kunne bakke hinanden op på samme måde som ses i de 2 citater.

Det var bare det

Mkh Bette

Fra : heller22

Dato : 06-08-09 16:17

Hej ovn.

Var det så dig, der blev belønnet for dit store slid, med at besvare dette sp. fra fru Vith? Og fik sejlerne søkort på skærmen?

http://www.kandu.dk/spg138223.aspx

Fra : o.v.n.

Dato : 07-08-09 00:48

Nej spørgsmålet er låst så blev ikke mig

Fra : heller22

Dato : 07-08-09 01:08

Det forstår jeg ik en ski af . Så nu bliver jeg nysgerrig, og genåbner det sp..

MKH lille

Fra : heller22

Dato : 07-08-09 01:18

Så blev spændigen udløst:
http://www.kandu.dk/spg138223.aspx

Fra : o.v.n.

Dato : 07-08-09 01:21

Citat
Så blev spændigen udløst:
kun for dig, jeg er for nærig til at købe, jeg har næsten ingen spørgepoint

Fra : heller22

Dato : 07-08-09 01:32

Citat
kun for dig
Ved det godt . Glemte bare at skrive det. Og du må meget gerne få nogle spørge-point af mig. Jeg har masser og ikke så meget at spørge om . Kan det lade sig gøre ?

Fra : heller22

Dato : 07-08-09 01:40

Citat
Kan det lade sig gøre 8-(?
Det er måske noget, jeg skal oprette et sp. om ?

Jeg tøffer i seng

Fra : heller22

Dato : 08-08-09 00:27

Hejsa.

Det er godt nok underligt med vic2000. Nu har han/hun lavet et par indlæg i Nordsteds snak om svaler. Og ikke en eneste gang har han/hun skrevet noget spam. Gad vide hvad der er sket med ham/hende ? Det er jo nærmest helt uhyggeligt , men jeg vil ikke ødelægge den gode stemning i Nordsteds forum, ved at spørge vic selv .

Hilsen fra Heller

Fra : heller22

Dato : 08-08-09 17:35

Citat
Ingelein du vil da også misforstå, jeg skriver meget tydeligt at lydgiveren er placeret ige uden for øregangen og altså ikke inde i øretgangen, øret er den tragt du har på siden af hovedet og det er korrekt at de små lydgivere er inde i øret, men uden for øregangen, øregangen er det rør som er mellem øre og det indre øre
Fy skam, hvor du taler ned til Ingelein ;-)

Mvh lille#-)

PS! Har du fjernet fluen fra benet her 8-(?

Du har følgende muligheder