/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Truende mails fra vic2000
Fra : 3773
Vist : 859 gange
100 point
Dato : 19-07-09 21:40

Hører i min snegl at flere brugere modtager PM's fra vedkommende der kan forekomme truende. Er det korrekt?

Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:42

Ja da ...vil du se

Fra : granner01

Dato : 19-07-09 21:42

Jeg har ikke fået en eneste og jeg har ikke blokeret for PM og jeg har heller ikke blacklistet ham.

Fra : granner01

Dato : 19-07-09 21:42

Pia

Læg dem ind her.

Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:44
Fra : taliskoko

Dato : 19-07-09 21:44

Vi vil seeee.....

Fra : 3773

Dato : 19-07-09 21:46

Hvis der er noget om det, må man bede kandu-teamet træde til med en irrettesættelse. Tidligere kan jeg huske en hvalp truede ram2, hvilket medførte et par slag over fingrene med en linial. Vi skal ikke have møgdyr til at suse omkring og true pigerne. Ved godt at tanken om at kandu-teamet reagerer ligger på linie med at vinde i lotto. Men har han disideret truende adfærd, ville det være rart at få ham stoppet.

Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 21:46

Kan du ikke kopiere hans mail herind - linket kan man ikke rigtig bruge

Fra : granner01

Dato : 19-07-09 21:46

Der kan du ikke med en genvej Pia, du er nødt til at kopiere. Hvis du kan få dig selv til det.

Fra : IBM760

Dato : 19-07-09 21:47

Citat
piaskov

Dato : 19-07-09 21:44

http://www.kandu.dk/mailhist.aspx?mid=9270
Manden er sindsyg

Hvis du ønsker, at vise indholdet af mailen - er du nødsaget til at kopiere den.
Dit link virker ikke.

Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:47

Citat
Det er ikke for at skade eller genere dit spørgsmål, jeg kommer med denne kommentar, det er, for at fortælle dig, hvor Råddent det er her på Kandu,dk. Her afsløre Piaskov så tydeligt hvordan hun Snadder i dine, Private indlæg, mm. (Prøv og tryk linket frem, og se om du også står der allerede.)

Har for mange point
Fra : dr_dem Vist : 148 gange
200 point
Dato : 18-07-09 18:37

Go Joke ønskes

Fra : piaskov

Dato : 18-07-09 18:39

Her er joken over alle jokes.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=274712

Det fremgår jo også, tydeligt, at piaskov er stolt over og kan gøre det,
og lægger det gerne til skue, for Kandu brugerne.
Så tag, dig for Gud,s skyld kraftig iagt, med hvad du skriver til andre,
eller modtager, af Råd og Vejledninger fra andre,
piaskov er en af kandu høgene, som linket jo tydeligt viser,
da andre kandu bruger, ikke har adgang til disse oplysninger, på normal vis,

Det her har flere af jer set i dag ....
Jeg finder det andet igen

Fra : 3773

Dato : 19-07-09 21:47

Det kan vi ikke se Pia. Copy & Paste ind her!

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-09 21:52

Det er en ordentilg smøre.
Citat
SKAl Facebook have denne smør
Fra : vic2000

Dato : 15-06-09 21:48

jeg spørger mener du ?? at facebook skal have denne her smørre, for så tror jeg at det kan være med til at skade kandu ret meget, eller mener du noget andet.
tænk over det jeg skriver her
en mand kan spolere mere i et kvarter som der skal 1000 til at rette op i et helt år måske mere,
derfor vil jeg godt have din til bage melding, hvad du mener ,
med venlig hilsen kjeld

KANDU ER IKKE DET LUKKEDE SYSTEM SOM DU GIK OG TRODE, OG
NOGLE AF BAGMÆNDENDE ER IKKE SÅ VOKSNE AT DE UNDGÅR OG
GIVE DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER VIDERE .
TAG F.EKS , HER ANS FORTÆLLER GERNE HVOR DU BOR TIL ANDRE .
SÅ HVIS IKKE DU VIL HAVE KANDU BRUGER HJEM PÅ DIN ADR..
SÅ LAD VÆRE MED AT GIVE DINE OPLYSNINGER FRA DIG,
FOR DET VISSER DETTE HER SAMMENSATTE MEGET TYDELIGT .

MEN PRØV SELV OG BEDØM VED AT LÆSE SPØRGSMÅLET !!

REFI SUPER GODT GÅET. MEN – MEN. AF DATO 15-06-2009

OG SÅ SELV BEDØMME BØRNE HAVE TAKTIKEN VED AT NOGEN PRALLER,
MED AT JEG KAN NOGEN TING SOM DU IKKE KAN,

Fra : ans

Dato : 15-06-09 12:22

Nordsted1

Han skal gå en tur til stranden og finde "sandtyvene" Der bliver nemlig stjålet en masse sand fra strandene i Sønderborg

Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 16:04

Jeg er nu blevet blacket af bette vic2000, men det skal ikke forhindre mig at sende et indlæg selvom jeg er blacket lille vic2000 - sølle skrog kan du ikke klare mosten som selv lægger op til

Fra : onkelklog

Dato : 15-06-09 16:42

Jeg kunne godt tænke mig at kende tricket med at sende et indlæg som du bentjuul selvom du var blevet blaklistet i spørgsmålet. Jeg har gjort dig til favoritbruger så du kan sende mig en PM når du ikke kan svare her håber at høre fra dig

Fra : piaskov

Dato : 15-06-09 17:00

Citat
Jeg kunne godt tænke mig at kende tricket med at sende et indlæg som du bentjuul selvom du var blevet blaklistet i spørgsmålet.

Også mig

Accepter

Fra : tal_ordentligt

Dato : 15-06-09 17:11

Tak bentjuul fordi du svarede mig på min personlige henvendelse - det er et meget godt triks at kende

Fra : ans

Dato : 15-06-09 19:15

Ja ja vic2000

Du lukkede kun hoveddøren for mig, men jeg har sat min fod i klemme i bagdøren.

Find den hvis du kan

blackliste

Så er jeg i første omgang også blevet blacklistet

Det må være de huller i systemet der gør at dørene ikke bliver lukket på samme tid

Accepter

Fra : blackliste

Dato : 15-06-09 19:26

Citat
Så er jeg i første omgang også blevet blacklistet

Det må være de huller i systemet der gør at dørene ikke bliver lukket på samme tid

Klovnen fatter ikke at der er nogle af os der ikke kan blacklistes

Jamen er det ikke fantastisk ans, vic2000 vil på den ene side godt lege, men når legen ikke går hans vej så forsøger han at blackliste sølle sølle fyr, men nu har jeg fået gæster og kan ikke deltage mere for nuværende.

Så brug din blacklistning med omhu vic2000 ellers ender du med at være alene og så kan du lige så godt forlade kandu sammen med alle dine profiler.

Jeg fomoder at du fortsætter ans selvom du er blacklistet. eller du gider måske ikke at bruge mere tid på

Fra : ans

Dato : 15-06-09 20:44

vic2000

Kan du ikke finde døren eller er det nøglen du ikke kan finde.

Du må da sørge for at lukke efter dig.

Du kan jo risikere at få indbrud. Det er aldrig klogt at lægge nøglen under måtten, gemme den under en sten for ikke at tale om, at du helt har glemt at låse døren. Der er jo også laden, mange mange gemmesteder Selv i sandet er det muligt at finde skatte

Jeg kan stadig komme ind af din åbne dør.

Tror du ikke at du skal have fat i en låsesmed ?????

Fra : IBM760

Dato : 19-07-09 21:52

piaskov - din kommentar
Citat
19-07-09 21:47
- har intet at gøre med PM, det er kun et bevis på, at vic2000 har fundet ud af, at bruge CTRL+C og V - det er hvad maler-hjernen kan finde ud af!

Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:53

Den var sq da sendt til mig i pm

Fra : ans

Dato : 15-06-09 12:22

Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 16:04

Fra : onkelklog

Dato : 15-06-09 16:42

Fra : piaskov

Dato : 15-06-09 17:00

Citat

Fra : tal_ordentligt

Dato : 15-06-09 17:11

Tak bentjuul fordi du svarede mig på min personlige henvendelse - det er et meget godt triks at kende

Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 21:54

Det da vist det samme som piaskov har fået

Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 21:55

Ja jeg ved det Klaudi....vi snakkede om det

Fra : 3773

Dato : 19-07-09 22:01

Er det dybest set ikke bare gyseligt våseri fra idioten side?

Fra : dova

Dato : 19-07-09 22:01

Manden er gal i hovedet, lyder nærmest sindsforvirret.

De der mærkelige kopierede tråde lægges i snart sagt alle spørgsmålene som komplet uvedkommende kommentarer.

Et eksempel er her...samme som han åbenbart har sendt i PM til Piaskov..jeg tror de fleste nye tråde der er blevet oprettet tidligere i dag fik kopieret det indlæg ind:

http://www.kandu.dk/spg138169.aspx

Fra : 3773

Dato : 19-07-09 22:02

Jeg hæver hans BL, så han kan komme til orde (under forudsætning af en ordentlig tone vic, ellers ryger du igen)

Fra : ans

Dato : 19-07-09 22:03

Det er jo ikke truende. Der gør han bare opmærksom på, at de brugere, han har blacklistet stadig kan/kunne skrive i hans tråd.

Du er faktisk blevet advaret mod de slemme brugere

Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:03

@dova.
Du har ret . De har været i MANGE tråde idag.
Han opdagde bare ikke at den ene tråd var min mands så der røg han også ind på BL

Fra : 3773

Dato : 19-07-09 22:04

Så den Dova. Sad også og tænkte på om der var noget medicinering der var kikset!

Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:08

Citat
Sad også og tænkte på om der var noget medicinering der var kikset!

Der er sq da ingen medicinering ...så kan det være det havde set anderledes ud
Jeg tror distriktspykiatrien holder sommerferie

Fra : dova

Dato : 19-07-09 22:10

Citat
Her er joken over alle jokes.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=274712

Det er sikkert grundet linket her, at han beskylder pia for at snage... idioten fatter bare slet ikke, at hvis han klikker på det link, så er det STADIG kun ham selv, der kan se hans egne oplysninger,

Fra : 3773

Dato : 19-07-09 22:10

Citat
distriktspykiatrien

LOOOL

........og stavepladen!

Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:12

Citat
........og stavepladen!

NÅÅÅÅÅ JAAAAA ...den glemte jeg da i skyndingen

Fra : 3773

Dato : 19-07-09 22:14

Venter med længsel på et sigende og forklarende indlæg fra vic2000!

Fra : bentjuul

Dato : 19-07-09 22:14

Jeg har spærret for PM generelt - og så er der åbnet for PM for favorit brugere. Jeg har dog godt set de mails, men i spørgsmål for vic2000 kunne ikke forstå at vi blev ved med at skrive når vi var blaclistet her er en tråd hvor der blev skrevet over 2 dage selvom vi var blacket http://kandu.dk/Spg137079.aspx

Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 22:19

Citat
her er en tråd hvor der blev skrevet over 2 dage selvom vi var blacket

Den havde jeg da helt glemt bentjuul

Fra : scootergrisen

Dato : 20-07-09 11:11

Bla bla bla i snakker og røven den går.

Fra : 3773

Dato : 20-07-09 12:06

Netop Scooter og derfor lukker vi den. Der er i underkanten af kød på det ben.

Fra : snerose

Dato : 20-07-09 12:09

Citat
http://kandu.dk/Spg137079.aspx

I forbindelse med dette indlæg, har jeg fået et par private mails, hvori vic2000 har spurgt om jeg ikke lige ville skrive dit og dat, fordi han var bl. i den anden tråd, som han henviser til, hvor han i øvrigt løgnagtiggør mig - dét fis gider jeg ikke....

Jeg valgte at ignorere hans mails og har sgu egentlig slet ikke lyst til at debattere med ham, for det er totalt meningsløst - manden kan jo ikke selv se, når han er på et sidespor!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 20-07-09 12:09

Tak for svaret piaskov. Manden er bestemt ikke som folk er flest. Dog finder jeg stadig Kaj Sylvester's indlæg via izhi temmelig unødvendige. Og Kaj's sprogbrug er noget grimmere. Hans adfærd rundt på nettet (og i privatlivet) er helt vanvittige.

Fra : piaskov

Dato : 22-07-09 09:52

Citat
Manden er bestemt ikke som folk er flest. Dog finder jeg stadig Kaj Sylvester's indlæg via izhi temmelig unødvendige. Og Kaj's sprogbrug er noget grimmere

Jeg kan kun gi' dig ret.
Takker.

Fra : 3773

Dato : 22-07-09 12:33

Citat
dauser er her for at bekæmpe klamme krumme aka 3773
sakset fra psykopatens profil. Åbenlyst er han så lam i roen at han tror at klumme og undertegnede er den samme. Kaj keder sig åbenlyst, når han sidder i han mørke aflukke og roder med sine tre computere. Det må ikke være meget at give sig til i Struer, når det er eneste underholdning! LOOOL! Men selvfølgelig har vel også efterhånden bedraget så mange mennesker, at der ikke er nogen der vil omgås ham.

Du har følgende muligheder