Foxconn sis 661
Fra : Rasmuzzen
Vist : 426 gange
200 point
Dato : 10-04-09 14:16

hej

Jeg har problemer med at finde de rigtige drivere til dette bundkort. Der står ikke direkte på bundkortet hvilken model det er, jeg kan kun tyde at det er en sis 661 måske med betegnelsen FX ( tjekket med sisoft sandra light ) , men på foxconn´s hjemmeside er der kun FXME.
Den sidder i en Adesk-computer, men jeg ved ikke hvor den er købt og har ingen originale CDer.

Fra : granner01

Dato : 10-04-09 15:11

Dette program kan give dig oplysninger om hvad der er i din PC. Det er gratis og du skal kikke under hardware, lagerenheder

http://www.gtopala.com/

Fra : granner01

Dato : 10-04-09 15:12

Vi kan bedre hjælpe dig hvis du finder den rigtige betegnelse på dit bundkort.

Fra : Rasmuzzen

Dato : 10-04-09 16:31

ellers godt program der, granner. Jeg kan se mit bundkort er foxconn sis 661FX revision 11, socket 775, men jeg kan stadig ikke finde driverne....

Fra : granner01

Dato : 10-04-09 17:43
Fra : Manse9933

Dato : 10-04-09 19:36

Det er sis chipset baseret mobo
http://www.sis.com/download/
Accepter licens aftalen og så
er det samme fremgangsmåde som f.eks. nVIDIA og andre chipset producenter.

Her er flere hardware info doftware.

Fra : Manse9933

Dato : 10-04-09 19:36
Fra : Manse9933

Dato : 10-04-09 19:42

Vælg styresystem og så f.eks. IGP Graphics Driver
og dit chipset dukker op blandt andre som driveren også understøtter.

Fra : Manse9933

Dato : 10-04-09 19:43

Citat
File Name uvga3_385.zip
Version v 3.85
Release Date 2008-07-02
Support Products
SiSM661MX , SiS661FX , SiS671FX , SiS671 , SiSM671MX , SiSM671 , SiSM760GX , SiSM661GX , SiSM761GX , SiSM662MX , SiSM662 , SiS662 , SiS760GX , SiSM760 , SiSM741 , SiS741GX , SiSM661FX , SiS760 , SiS741 ,
File Size 17,656KB
Support OS Windows Server 2003 , Windows 98 , Windows 98 SE , Windows XP , Windows 2000 , Windows ME ,

Citat
SiS661FX

Du har følgende muligheder