Hvilket webhotel??
Fra : CarinaKan
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 04-04-09 00:32

Helt specifikt så søger jeg et webhotel som tilbyder et hjemmesideprogram. Jeg hár prøvet Frontpage og det var sjovt da det stod på, men jeg har simpelt hen ikke tid til at sidde og nørkle med det denne gang, omvendt så synes jeg en blog er for primitiv. Jeg er kommende yogalærer og ønsker at oprette en side med tider på mine hold, oplysninger om hvad yoga er og lidt om hvem jeg selv er. Surftown har et fint hj.sideprogram, men jeg synes ikke det ser ud til at man kan lave om i grafikken på deres design? Dette betyder, at jeg skal leve med billeder af mærkelige mennesker og genstande på min hjemmeside alt efter hvilket design jeg vælger?!?! Indtil nu har jeg kun prøvet deres demo-program - ændrer vilkårene for ændring af design når jeg tilmelder mig?

Mvh, CarinaKan (og alligevel ikke så godt som hun gerne ville...)

Fra : Camillasmoster

Dato : 04-04-09 02:50

Prøv www.123hjemmeside.dk

Hanne

Fra : CarinaKan

Dato : 04-04-09 15:15

Tak Hanne

Fra : Camillasmoster

Dato : 04-04-09 20:17

Velbekomme.

Hvis du er sød, kikker du ind på min side www.hannes-menageri.dk , som er på 123hjemmeside.

Klik på banneret - så får jeg "point".

Fra : tararam

Dato : 04-04-09 22:21

Yahoo small business

Yahoo Sitebuilder

Perfekt, nemt og du kan gøre fuldstændig som du vil. Ingen begrænsninger med placering af text og billeder mm.

Fra : xodeus

Dato : 05-04-09 10:00

Jeg vil anbefale one.com.
Der har du mange skabeloner du kan gå ud fra og tilpasse dem efter dine behov. :P

Fra : mikael.beck

Dato : 05-04-09 16:04

Hej CarinaKan

Hvis du vil bevare den store frihed til selv at forme grafik m.m. vil jeg ikke anbefale hjemmesider som bygger på forskellige færdige skabeloner.

Du bliver nød til at gå den hårde genvej og bruge et program som frontPage 2003 eller dens afløser Office SharePoint designer 2007.

God arbejdslyst!

Hilsen

Mikael Beck

Fra : co2fri-energi

Dato : 09-05-09 12:34

Du skal være opmærksom på at www.123hjemmeside.dk har en prøveperiode og er et betalende program derefter.

Fra : Camillasmoster

Dato : 09-05-09 14:16

Så kan man jo netop fået det prøvet af

Fra : co2fri-energi

Dato : 09-05-09 22:41

www.123hjemmeside.dk koster 159 kr. pr. kvartal og
www.one.com koster 33,75 for samme periode.
Et domænenavn du vælger og e-mail service.

Jeg vil sige at der er en ret så stor forskel på års basis.

Fra : Camillasmoster

Dato : 09-05-09 23:26

co2fri-energi - du goest!

Der er vist noget, jeg skal have kikket på, hva'......

Fra : Manse9933

Dato : 10-05-09 05:42

Har et hos one.com
Aldrig nogle problemer,men jeg har ikke prøvet deres skabeloner/Web Page Wizard,10000 MB 23,75 kr om måneden.

Har også et hos domaindirect

https://www.domaindirect.dk/H?cmd=100
Basis Small 10.000 MB 11,25 kr om måneden.
De har CMS system, forum, blog,gæstebog o.s.v som man kan installere via kontrolpanel,det har jeg heller ikke prøvet,laver mine ting selv i note tap.
Heller aldrig nogle problemer der.

Manse9933

Fra : Manse9933

Dato : 10-05-09 05:47

Og 45 kr per domæne om året(domæne afgift)
hos
http://www.dk-hostmaster.dk/

Fra : Camillasmoster

Dato : 10-05-09 10:07

Johh, mansemand, men jeg kan jo ikke alt det programmering.....

Du har følgende muligheder