/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål

MS Windows
briani 27239
Gratis brændeprogram
Fra : lham
Vist : 1038 gange
100 point
Dato : 11-03-09 06:25

Har haft Nero Burning 6-men den er udløbet ser det ud til.
Søger godt gratis ( ikke kun gratis prøveperiode) brændeprogram , evt om der findes ældre gratisversioner af Nero.
Helst ikke 1000 forslag , bare de rigtig gode som i har erfaring med

Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-09 06:33

Prøv engang at se denne tråd

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=129190

Fra : rotw

Dato : 11-03-09 06:35
Fra : Teil

Dato : 11-03-09 07:26

Nero udløber da ikke

Fra : Teil

Dato : 11-03-09 07:27
Fra : lham

Dato : 11-03-09 07:35

Teil
Det var åbenbart en Trial version af Nero , men har du et link til en gratis ikke trial version af Nero er point-s dine

Fra : Teil

Dato : 11-03-09 08:00

Hør med venner og bekendte, køber man en ny brænder følger nero med på en cd
men cdburnerxp er et udmærket program

Fra : Bittersnaps

Dato : 11-03-09 11:15

Der er to gode muligheder. CDBurnerXP, som allerede er foreslået, er godt, men imgburn er vist endnu bedre: http://www.imgburn.com/index.php?act=download

Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-09 11:26

Fik du mon kikket på mit første link??

Her kan du bl.a læse om de bedste freeware programmer

http://www.techsupportalert.com/best-free-cd-dvd-burning-software.htm

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 11-03-09 14:34

Selvfølgelig Aspampoo den er gratis i version 6.75: http://www.download.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html
verdens mest brugervenlige brænder program, og på dansk

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 11-03-09 17:57

Tak for svaret o.v.n.. og alle de andre forslag.
Smag og beag er jo forskellig nu prøver jeg o.v.n-s aspampoo

Fra : o.v.n.

Dato : 12-03-09 00:42

Selv tak, jeg tror du bliver glad for programmet

Du har følgende muligheder