Selskabslokaler ønskes
Fra : Kortoververden
Vist : 1856 gange
400 point
Dato : 29-12-08 17:33

Hej alle Kandu'er

Jeg ved spørgsmålet har været oppe før, men prøver alligevel.

Jeg skal bruge lokaler til en fest (bryllup) for ca. 100 personer i juni måned, lokaler hvor man selv kan medbringe mad og drikke, og med mulighed for anretning på stedet, jeg har naturligvis søgt nettet igennem, men tænker at der måske findes muligheder som ikke er annonceret så ligetil.

Nogen bud?

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 410 point
Dato : 29-12-08 17:38

Måske skulle du lige angive hvor i landet festen skal holdes?

Fra : ram10

Dato : 29-12-08 20:30

Jesus

Fra : Kortoververden

Dato : 29-12-08 23:11

Det var sgu da egentlig en meget god ide

Gerne København

Fra : granner01

Dato : 29-12-08 23:22

Har du ikke nogle venner eller bekendte som bor til leje? Ved lejligheder er der ofte beboerlokaler som en beboer kan leje. Hvis du kan få en af dine venner til at leje sådan et lokale så kan du jo bare invitere vennen med til festen.

Fra : Kortoververden

Dato : 30-12-08 10:52

Det er sandt, men de muligheder er undersøgt

Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-08 11:16

Her i Nordsjælland, er der flere forsamlingshuse.... er der ikke det i nærheden af Kbh??

Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-08 11:18
Fra : piaskov

Dato : 30-12-08 11:20
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-12-08 11:22

Hej prøv at søg på siden her - rigtig mange muligheder
http://www.selskabslokaler.dk/advancesearch.php

Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-08 11:39

Her er det et link til forsamlingshuse, du kan selv specificerer ønskerne

http://www.forsamlingshus.dk/index.asp

Jeg syntes det må være dejligt med et forsamlingshus, da der som regel er stor mulighed for at komme udenfor og nyde vejret, uden at skulle op og ned af trapper (hvis der er gangbesværede med)......og så er der altid mulighed for selv at sørge for menuen

Fra : granner01

Dato : 30-12-08 23:18

Bowlinghaller har ofte selskabslokaler, evt. medborgerhuse.

Fra : granner01

Dato : 30-12-08 23:21

Og så er der selskabslokaler til leje i Ishøj, ligeved siden af stationen.

Fra : Kortoververden

Dato : 31-12-08 13:29

Piaskov, det ser fint ud, men de lejer ikke ud til private fester

Nordsted. Tak for linket, men med mine kriterier duker der desværre ingen muligheder op

granner01 Bowlinghaller og lignende kræver jo typisk at man køber mad og drikke gennem dem, og så er det måske heller ikke lige sagen at der er bowling lyde som understøttelse når jeg skal tale til min brud. Ishøj er for langt væk

Men tak indtil videre allesammen

Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-12-08 14:04

Har du prøvet at kigge på mit link? Hvis jeg søger der, ud fra de kriterier, du har oplyst så kommer der altså 7 steder frem i Kbh

Fra : BarkeBillen

Dato : 31-12-08 16:48

hvad med at leje en moske,,de er kun optaget om fredagen,,,

Fra : piaskov

Dato : 31-12-08 17:01

Citat
hvad med at leje en moske,,de er kun optaget om fredagen,,,

Den var fint fyret af

Fra : granner01

Dato : 31-12-08 17:05

Så er der børnehaver og fritidshjem, men det er kommunen der skal spørges.

Fra : granner01

Dato : 01-01-09 13:01
Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-01-09 14:21

Tak for svaret svendgiversen.En eller anden skulle have point, og beslutningen er blevet et telt i svigermors have

Fra : svendgiversen

Dato : 13-01-09 14:33

Tak for let tjente point, dog uden værdi...

Du har følgende muligheder