/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
smileys ?
Fra : sponk123
Vist : 667 gange
50 point
Dato : 23-09-08 17:15

hvorfor kan jeg ikke sætte smileys ind her på kandu.dk ?

Jeg ved hvordan jeg skal gøre men det lykkes ikke, når jeg klikker hvor smileys kommer frem er der en boks der popper op med de forskellige smileys og jeg kan se dem og klikke på dem, men de bliver ikke sat ind.

Nogen hjælp at hente ?

Fra : Klaudi

Dato : 23-09-08 17:17

ser sådan ud : ~ kommer de tegn ikke når du trykker på en smiley?

mvh klaudi

Fra : refi

Dato : 23-09-08 17:18

Fordi du bruger Thunderbird

Fra : sponk123

Dato : 23-09-08 17:19

Jeg kan se tegnene under smileyen men de kommer ikke når jeg klikker. Jeg har så prøvet at kopiere og det hjælper ikke noget.

Fra : refi

Dato : 23-09-08 17:19

Den hedder vel Firefox når den browser....

Fra : sponk123

Dato : 23-09-08 17:20

Jeg bruger på denne computer windows xp og intet andet.

Fra : Klaudi

Dato : 23-09-08 17:20

Lyder mystisk, har du prøvet at rydde op i cookies og temp filer?

Fra : sponk123

Dato : 23-09-08 17:23

ja temp filer og cookies holdes altid ryddet. Jeg kan simpelthen ikke finde årsagen og computeren er nylig fuldt opdateret.

Fra : Klaudi

Dato : 23-09-08 17:35

Prøv at logge af på Kandu, og så åbn Kandu med denne adresse cando.dk

Fra : berno82

Dato : 23-09-08 19:03

Kandu.dk virker fint på Firefox

Fra : salacia

Dato : 23-09-08 19:27

Jep den virker fint på firefox

Fra : Klaudi

Dato : 23-09-08 19:36

Hvad ie har du 6 eller 7?

Er det 6 du kan du hente ie7 her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B&displaylang=da

Prøv at installer/geninstaller denne og se om det så ikke virker

mvh klaudi

Fra : granner01

Dato : 23-09-08 20:21

Er du sikker på at du ikke har misforstået det? Du kan ikke se smilyen når du sætter den ind, kun en kode for den. Den kan først ses når Du har trykket på send.

Fra : dr_dem

Dato : 23-09-08 20:30

Hvad er der galt
ja de står som en masse tegn, meeen de kommer op som små smileys.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 23-09-08 20:31

Citat
Er du sikker på at du ikke har misforstået det? Du kan ikke se smilyen når du sætter den ind, kun en kode for den.

Se det var jo også en mulighed

Prøv at indsætte en smiley og tryk på luppen ude til højre, så kan du se dit indlæg

mvh klaudi

Fra : refi

Dato : 23-09-08 21:47

Citat
Jeg ved hvordan jeg skal gøre

Fra : sponk123

Dato : 24-09-08 09:36

Godmorgen igen

jeg kan se smileyene og jeg kan se tegnene, når jeg klikker dem og kigger på den kladde der kommer når jeg bruger luppen er de ikke indsat, så jeg har den opfattelse at et eller andet måske ligger og blokerer for muligheden. Desværre har jeg ikke forstand på at finde ud af hvad.

Maskinen er nyligt formateret og opdateret fuldt ud, med sp3 og alle opdateringer derefter også de få der lå i aftes.

Fra : o.v.n.

Dato : 24-09-08 11:30

Kan det tænkes at du ikke har Java i din browser http://www.java.com/en/download/manual.jsp

Fra : sponk123

Dato : 25-09-08 10:39

Java og det hele er helt opdateret.

Uvilkårligt ser det ikke ud til at løsningen kan findes, det virker helt ude i skoven .

Nu er det heller ikke af størte vigtighed, men når man nu så gerne vil bruge funktionen er det bare ærgeligt.

Jeg lader spørgsmålet være åbent lidt endnu i håb om et input der måske kan redde min trang til at bruge smileys *s*

Fra : sponk123

Dato : 26-09-08 20:55

Maskinen har nu fået en helt ny omgang formatering og alt der skal opdateres er opdateret, jeg kan dog ikke få en enkelt opdatering ind men det er uden betydning da jeg ikke er programmør.
Status samme og jeg kan stadig ikke bruge de smileys, ej heller youtube knappen hvor der blot ikke sker noget som helst.
Beklager min sene tilbagemeldelse, jeg har også været borte.

Jeg synes ikke umiddelbart der er noget at gøre mere , så lader spørgsmålet stå en tid og ser eller anullerer.

Tak for jeres input der dog ikke har givet nogen resultater.

Godkendelse af svar
Fra : sponk123

Dato : 27-09-08 11:18

Tak for svaret Klaudi. Det er ikke lykkedes at finde årsagen og det accepterede svar er udelukkende på grund af din ihærdighed.

også tak til alle jer andre, men problemet er og bliver mystisk.

Fra : Klaudi

Dato : 27-09-08 12:49

Velbekommen og takker

Lyder godt nok stadigvæk mystisk at det ikke virker

mvh klaudi

Du har følgende muligheder