/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Kandu bruger's egen player
Fra : Manse9933
Vist : 11052 gange
100 point
Dato : 26-08-08 12:58

Vis i har lyst til at lave en player med jeres
egne favorit musik videoer fra You tube så
kan i lave en playlist (afspilnings liste)
Læs:
http://manse9933.dk/test_info/lav_playlist/
Og jeg laver en player som jeg lægger op på
mit domæne med alle jeres videoer,de bliver lagt
i den rækkefølge som i lægger dem ind i denne tråd.
I kan også sætte jeres nic (bruger navn)ind
i play listen se ovenstående link f.eks.

Kode
<creator>STING (Manse9933)</creator>

I tvivel spørg.
Vis i selv laver koden som vist og i er interesseret
så kan de lægges ind løbende og det gør det let for
en doven hund.
Jeg laver playeren i morgen,vis der er interesse for den/det.
Manse9933

Fra : lyzet

Dato : 26-08-08 13:06

vis er med H ... Hvis kh Anne

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:09

rettelse,hvis

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 26-08-08 13:17

Bare du nu ikke fortryder.............der er meget musik vi kan li' os kandubrugere

Altså alt det tekniske har jeg vel folk til

http://www.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE

http://www.youtube.com/watch?v=lrtA69G15zk

http://www.youtube.com/watch?v=xNnDztKxqfk

Det var lige en start

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:23

Dit øverste link ser sådan ud,se at komme igang

<track>
<location>http://www.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE
</location>

<title>I 'll fly with you title>
<creator>Gigi D'Agostino</creator>
<annotation></annotation>
<info>http://www.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE
</info>
<image>./img/sting_600X399.jpg</image>
</track>

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:23

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:24

<title>I 'll fly with you <title>
mangler en >

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:25

ups

<

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:27

Kode

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 13:29

Jamen manse, det ser da nydeligt ud, især kan jeg godt li' dine **********

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:31

[...]

jeg sidder og sover:

<title>I 'll fly with you </title>

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 13:51

Ja, det kan du godt bilde mig ind.....altså jeg syntes det ser noget sjusket ud når du bruger <<< >>> og såårn, ka du ikke bare nøjes med****

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:55

det skulle gerne virke i playeren,uden < og > dutter det ikke.

Alle og alt slaks musik er velkommen.

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 13:57

Det gør ikke noget der er små fejl i koden,det retter jeg.

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 14:17

Altså hvis jeg skal være med, så får du linkene RÅ... så kan du behandle dem efter behov

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 15:07

Du bliver liiige test person
Player foreløbigt(ændres hen af vejen)
http://manse9933.dk/sub/kandu/kandu_player/

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 15:16

Jamen det virker jo.........ikke fordi jeg er synderligt overrasket, for jeg regner med du ved hvad du gør

Du får lige en mere

http://www.youtube.com/watch?v=lyo-Z0tosN0

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 15:18

Kan du i det mindste ikke kopierer hvad der står over videoen inde på you tube (nr navn/artist)

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 15:19

Kan der blive plads til nogle trommer

http://www.youtube.com/watch?v=IGjpVeQuOrg&feature=related

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 15:20

Så behøver jeg ikke at gå ind på linket for at glo

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 15:21

(nr navn/artist)

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 15:22

http://www.youtube.com/watch?v=IGjpVeQuOrg&feature=related

og fjern &feature=related fra linket.

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 15:23

&feature=related

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 15:30

Fortsætter senere eller i morgen,skal ud af døren.
Rå hygge
Manse9933

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 15:31

Coyote Ugly - Cant Fight The Moonlight

http://www.youtube.com/watch?v=i8UxC5ezXgY

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 15:34

Dygtig pige sætter jeg ind senere.

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-08-08 15:58

Ohhhhhhhhhhhhhh, Thranens Trommedans - for fa.... det er godt!

Fra : vith

Dato : 26-08-08 18:44

Her er et par forslag:

<track>
<location>http://www.youtube.com/watch?v=GhKJ9ig7I1c

<title>Desperado</title>
<creator>Antonio Banderas</creator>
<annotation></annotation>
<info>http://www.youtube.com/watch?v=GhKJ9ig7I1c
<image></image>
</track>

og

<track>
<location>http://www.youtube.com/watch?v=N6wBxQVBozI

<title>Blue eyes crying in the rain</title>
<creator>Willie Nelson and Shania Twain</creator>
<annotation></annotation>
<info>http://www.youtube.com/watch?v=N6wBxQVBozI
<image></image>
</track>

Håber jeg har gjort det rigtigt

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 19:44

Grand Funk - The Loco-Motion (1974) --- ka i huske de der 3D briller, man skulle tage ud af coveret

http://www.youtube.com/watch?v=drZZ28Kcga0

Gary Glitter - Rock'n Roll Part 2 1972 (sådan en skiderik, men dette nummer er nu godt nok)

http://www.youtube.com/watch?v=7xd44PWZGzg

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 19:59

manglede lige et par </location> det gør ikke noget
,det gør det meget lettere alligevel.
Fedt,de er lagt ind.
Manse9933

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 20:01

Nå flere fra hende den dovne øjeblik, skal lige børste bisser.
Går ud fra du er en hende

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 20:03

og denne kode </info> begge er i enderne på linkene,stop tag's,slut tag.

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 20:28

lagt ind.

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 20:29
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 20:34

Jow Nordsted er en hun.......jeg er ikke doven, men der er altså grænser for hvad jeg skal bruge mine sparsomme ram til, jeg ka da ikke huske det hele...

Det er sort snak, men ok hvis jeg SKAL lære det, så skal du også lære at strikke/hækle

Har vi en aftale

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-08-08 20:36

Nordsted1! Sådan - så ka' han lære det, ham Manse.....

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-08-08 20:40

Kan man slukke for billedet af Gary Glitter?

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 20:41

Camillasmosterhanneglad... sluk for skærmen imens

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 20:43

Citat
lære at strikke/hækle

Kan jeg allerede,min mor ejede en systue
så kom igang

Camillasmoster >din fil var desværre korupt og fyldte kun 7,45 KB,vis du gider så prøv igen,muligvis pak den ind som Zip fil.

Manse en ret to vrang 9933

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 20:47

Gary Glitter,ja han er godt nok øm at se og høre på.
Nordsted1 skynd at finde et alternativ ellers får du en masse renseri regninger når folk sidder og brækker sig på deres nye pc bukser

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-08-08 20:52

Manse - slå een og hold masken.....

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 20:54

Det står også i din mail>
Meddelelsen er klar til at blive sendt med følgende vedhæftede fil eller link:
08 Musiknummer 8

Bemærk! E-mail-programmer forhindrer muligvis afsendelse eller modtagelse af bestemte vedhæftede filtyper for at beskytte mod virus. Kontroller indstillingerne for e-mail-sikkerhed for at afgøre, hvordan vedhæftede filer behandles.
Så det må være zip.eller ogdøb den til .txt fil og jeg omdøber den til .wma igen når den kommer frem.

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 20:59
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 21:05

Camillasmoster,jeg har fået filen fikset,den virker,det var mit nr to mail program der blokerede for den,OE ville godt akseptere den,så jeg skal bare konvertere den til mp3.

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-08-08 21:24

Fjong, Manse!

Fra : vith

Dato : 26-08-08 21:26

<track>
<location>http://www.youtube.com/watch?v=zBUJztI884M
</location>

<title>We will rock you/We are the champions </title>
<creator>Queen</creator>
<annotation></annotation>
<info> http://www.youtube.com/watch?v=zBUJztI884M&feature=related
</info>
<image></image>
</track>

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 21:56

Det lille blå icon til højre for filmprojektoren

http://manse9933.dk/sub/kandu/birthday/
Eller
http://manse9933.dk/sub/al_musik/mp3_player/musik_player.htm

Konverteret til mp3 320 Kbps
lægger den i andre players senere.

Camillasmoster,skriv hvad du gerne vil have i menuen til højre.

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:06

Fed musik vith,kun en lille fejl

<info> http://www.youtube.com/watch?v=zBUJztI884M&feature=related </info>

Væk med>

&feature=related

ellers er det perfekt,du gør livet let for mig

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:13

Camillasmoster, også i video playeren.
http://manse9933.dk/sub/kandu/kandu_player/

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 22:22

Yes vith... kanon godt, lad os endelig få noget queen.

Manse undlad du bare Garry Glitter, jeg kan nu godt li' den ene melodi med ham, men hans agtelse
er lig 0 efter hans tur i brummen

Slå en og hold masken

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:30

Citat
efter hans tur i brummen

Hvad har fyren gjort?følger ikke ligefrem han karriere

Jeg er ligeglad om han er på menuen,det er en kandu player så længe det ikke handler om racism ellers dets lige,kan alt musik være der.

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:38

Skulle lig have
Black Dog 1973
Led Zeppelin
med

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 22:45

Pædofili, han er lige sluppet ud fra brummen i Thailand

Smoke on the wather hva med den, finder et link senere

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 22:47
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:47

Lad os bare smide fyren ud,ud af min/vores kiosk

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:51

Han er blevet skiftet ud med Deep Purple

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:51

nå du fandt også en

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:54

min 1973 han er stadig ung og ???

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:54

Nå nu vil jeg god nat alle.

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 22:54
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 22:58

så er Village People også med,god nat og sov godt.

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 22:59

Nat nat manse, sig mig engang er det kun os, der finder musikken

Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-08 23:03

Uriah Heep - Easy Livin' Live

http://www.youtube.com/watch?v=m4o--q6xuvs

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 23:03

Ja næsten,desværre,iden var da meget sjov,mente jeg da jeg fik den,sov godt Nordsted1 og rå hygge.
Manse9933

Fra : Manse9933

Dato : 26-08-08 23:04

fed musik,dem smider jeg ind i morgen.

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-08-08 23:15

Hvad med Hot Chokolate? f.eks. Everyone's a winner

Manse - der kommer et cover billede i morgen

Fra : the1best

Dato : 26-08-08 23:31

Følger lige med her også

Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-08-08 01:20

Jeg vil da også være med

Kode
<track>
<location>http://www.youtube.com/watch?v=21dfilSok-A</location>

<title>Ken Davis International Composer Of Music Endless Emotion</title>
<creator>Ken Davis (EXTERMINATOR)</creator>
<annotation></annotation>
<info>http://www.youtube.com/watch?v=21dfilSok-A</info>

Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-08-08 01:47

Og hvad ville sådan en player være uden denne her:

Kode
<track>
<location>http://www.youtube.com/watch?v=OeLGj1ywLYA</location>

<title>Windows 95 Sucks Music Video</title>
<creator>Unknown (EXTERMINATOR)</creator>
<annotation></annotation>
<info>http://www.youtube.com/watch?v=OeLGj1ywLYA</info>

Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-08-08 02:11

Nåe ja, der var jo også noget godt på Win 95

Kode
<track>
<location>http://www.youtube.com/watch?v=XZXK2Cp0cv4</location>

<title>Good Times From the Windows 95 Disk</title>
<creator>Edie Brickel (EXTERMINATOR)</creator>
<annotation></annotation>
<info>http://www.youtube.com/watch?v=XZXK2Cp0cv4</info>

Fra : Manse9933

Dato : 27-08-08 08:53

Tilføjet.
Ny player kun til dansk musik videoer.
http://manse9933.dk/sub/kandu/kandu_player/

Det sender du bare Camillasmoster ,IK

Fra : Manse9933

Dato : 27-08-08 09:27

Skriv lige dansk eller engelsk sprog over videoerne,kode/links,dansk sprog i den danske player o.s.v.

Fra : vith

Dato : 27-08-08 20:16

<track>
<location>http://www.youtube.com/watch?v=JjD4eWEUgMM
</location>

<title>Cry baby </title>
<creator>Janis Joplin</creator>
<annotation></annotation>
<info> http://www.youtube.com/watch?v=JjD4eWEUgMM
</info>
<image></image>
</track>

Fra : vith

Dato : 27-08-08 20:18

Ups - glemte "Engelsk sprog"

Du gør det da osse mere og mere svært - men ideen er da rigtig god, og der er kommet mange gode numre på - så bare fortsæt!!

Fra : vith

Dato : 27-08-08 20:23

endnu en engelsk

<track>
<location>http://www.youtube.com/watch?v=mJS8j9YYB9w
</location>

<title>Born to be wild </title>
<creator>Steppenwolf</creator>
<annotation></annotation>
<info>http://www.youtube.com/watch?v=mJS8j9YYB9w
</info>
<image></image>
</track>

Fra : Manse9933

Dato : 28-08-08 12:31

Vis flere er interesseret i at lægge en video ind så
læg bare en titel og et link til videoen så fikser jeg resten,jeg kan godt se at skulle lave koden kan være problematisk.
Playeren vil måske stadigt skifte udseende og udvikles

Manse9933

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 10:39

Engelsk

http://tw.youtube.com/watch?v=7C-Oa0dlkxs

Engelsk

http://tw.youtube.com/watch?v=s7RSTuwKxe8

manse nu syntes jeg godt nok du strammer den

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 11:01

Hvad mener du Nordsted1?
Er jeg blevet en strammer

Sætter dem ind lidt senere sidder lige og leger.

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 11:14

Its like that - Run DMC

Engelsk

http://tw.youtube.com/watch?v=ZsBfPhtSWl8

Boston- More Than A Feeling

engelsk

http://tw.youtube.com/watch?v=IcsVPis1iNs

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 11:22

Bare skriv en eller da over links,titlen siger også meget

Jeg er ved at lave en funktion på player siden så man bare sætter ling og titel ind i en boks og klikker send og jeg vil modtage disse links i min mail boks,jeg laver flere sider/players hen af vejen,party zone

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 11:23

ELO--Livin' Thing

Engelsk

http://tw.youtube.com/watch?v=sSGqwV-BY1k&feature=related

Human League - "Don't You Want Me" ..Baby?

Engelsk

http://tw.youtube.com/watch?v=arUqoKjU3D4

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 11:24

Skal jeg lave playerne større?

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 11:25

link o.s.v

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 11:25

Manse, du er ved at være så avanceret, at jeg ikke kan følge med

Altså du må da tage lidt hensyn til en halvgammel kone

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 11:27

Ikke for min skyld, jeg har da fundet playeren... Men nu har jeg jo også nye briller

Måske jeg gjorde noget forkert før da jeg lyttede på playeren, skal lige tjekke igen, men syntes
youtube åbner en ny side hver gang, hvis det er sådan, kan det så ændres? ehm... det ka' det nok ikke?

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 11:28

Citat
Manse, du er ved at være så avanceret, at jeg ikke kan følge med

spørg/fortæl,vis du ikke forstår hvad matusalem skriver

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 11:30

vis du klikker på pilen ud for nr så åbenr siden til original videoen på you tube.

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 11:31

åbner

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 11:33
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-08-08 11:56

ehhhhem... Manse - Vis staves Hvis

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 12:03

Vist gør det så,jeg har modtaget din musik fil og kigger på det lidt senere.

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 12:05

Coolio- Gangster's Paradise

Må han komme med (engelsk)?

http://tw.youtube.com/watch?v=N6voHeEa3ig

Jeg ved altså ikke hvordan du vil ha' at jeg skal skrive mit nick ind, men det er vel også lige gyldigt bare musikken er der

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 12:20

Du må komme med hvad du vil,læg bare et link og en titel,sprog forkortelse Da eller En,det er kun vis sproget i videoen er Dansk eller Engelsk fordi det er to forskellige playlist's de skal ind i,det kan selvføgeligt ses i titlen,men der er nogle danske videoer med engelsk titel og dansk sprog,det er ikke vigtigt.

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 12:23

Jeg ser først videoen når jeg ser den i afspilleren,det er for ikke at skulle ind på you tube hvergang der er lagt et link

Fra : Camillasmoster

Dato : 29-08-08 12:43

Man(se) kan vel fjerne den igen

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 12:46

Kode
Man(se) kan vel fjerne den igen

Vis du mener din musik,selvfølgeligt,du råber bare højt og jeg fjerner den/det.

Manse9933

Fra : Camillasmoster

Dato : 29-08-08 12:48

Ja, seføli skal vedkommende selv meddele dig det

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 12:48

Hvis

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 12:52

Kode
Ja, seføli skal vedkommende selv meddele dig det

Nu er jeg .hvad snakker/skriver vi egentlig om?
Kan du ikke udybe hvad du mener.

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 12:57

Nordsted1,de er lagt ind.

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 12:59

Citat
du råber bare højt og jeg fjerner den/det

ÅÅh nej, lad være med at opfordre hende til det, jeg er sikker på sådan en marinesoldat kan råwe meget højt

Skal vi ikke have noget med fødselsdagsbarnet??

Michael Jackson - They Don't Care About Us (Prison Version)

http://tw.youtube.com/watch?v=nvWMLAWrEjU

Engelsk

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 13:10

Madonna - Hung Up

(hun har jo også lige haft føs'da)

http://tw.youtube.com/watch?v=T8FikEflip4

Engelsk

The Black Eyed Peas - Where is the Love MUSIC VIDEO
http://tw.youtube.com/watch?v=6-KxLtol9yc

Engelsk

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 13:15

Rihanna "Don't Stop The Music"

http://tw.youtube.com/watch?v=OouU4PFUw3Y

Engelsk

(er du klar over hvad du har sat gang i?)

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 14:34

Nordsted1>kan jeg få dig til at sende et eller flere
af dine video links til mig via funktionen i bunden af>

http://manse9933.dk/sub/kandu/kandu_player/

Test.

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 14:37

Nephew feat. L.O.C - Hospital
Dansk

http://tw.youtube.com/watch?v=gdAdRrx0-IQ&

Carpark North - Human
Dansk

http://tw.youtube.com/watch?v=yTYJgyCZ0nQ

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 14:39

Nordsted1 prøv at bruge funktionen nede på player siden,vis du gider

Jeg fjerner de øjne de er skide irriterende

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 14:40

skittet virker

Test ja så gerne

http://tw.youtube.com/watch?v=krK7Q49o6uA

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 14:41

Har prøvet

Gu er de så

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 14:41

Tak for hjælpen.

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 14:42

Og hvor skal jeg så helst spamme

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 14:46

Det må du selv om,du spammer bare løs,intet problem med at bruge den inde på siden,fyr løs
Jeg skal lige lave et andet icon og skrive en lille txt
til samme, lidt senere.

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 14:49

John Miles - "Music" (was my first love) - live 1985
Engelsk

http://tw.youtube.com/watch?v=FaMApWem9RM

John Farnham - You're The Voice
Engelsk

http://tw.youtube.com/watch?v=99P7TTvpO1g

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 14:55

Når jeg spiller denne højt, -- så har jeg stuen for mig selv --

Scooter - Devil Drums
Uden sang-- men smæk den bare under Engelsk

http://tw.youtube.com/watch?v=isoK1AmTAek

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 14:56

Og danmark ka da også følge med

Safri Duo - Played a Live
http://tw.youtube.com/watch?v=q1dAmziKpXE

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 15:07

Ameno-Era

Tja, hva filen er det for et sprog?

http://tw.youtube.com/watch?v=6SvxaNQ6d7M

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 15:35

Latin

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 15:37

Laver en ny engelsk player i morgen,playlisten i den der er der nu ligner længden på denne tråd,lang tids scrollning

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 15:49

Lige en enkelt lille rettelse....Safri Dou er kommet på den engelske liste

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 15:52

ja,den danske er til dansk sprog/sang,safi drengene er instrumental så de kan være hvor som helst

Fra : Manse9933

Dato : 29-08-08 15:54

Dansk sprog/sang
Dansk band/orkester
kan du se forskellen

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 15:54

Gasolin' - Rabalderstræde

http://tw.youtube.com/watch?v=BF9QETcSMaQ

Gasolin' - Kvinde min (1982)

http://tw.youtube.com/watch?v=6QOFJyrLgbQ

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 16:04

Oki, så får Tranens trommeshow også lov at blive, hvor han er

Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-08 22:34

Jeg syntes godt nok det er et stort arbejde du laver manse, hatten af for det... men nu må du ikke misforstå mig, men havde det ikke været nemmere at finde rundt i, hvis der på playlisten stod kunstnernavn først???

Du må ikke opfatte det som kritik vel

Fra : piaskov

Dato : 29-08-08 22:34

Her manse så er der godt musik !!!!
http://www.youtube.com/watch?v=oPAxwjYH9_8

Fra : Camillasmoster

Dato : 29-08-08 23:20

Eller alfabetisk rækkefølge

Fra : Manse9933

Dato : 30-08-08 01:28

Citat
hvis der på playlisten stod kunstnernavn først

Jeg har bevist sat titel først fordi så genkender man numret og ser kunstneren når man afspiller videoen,det gør jeg fordi der er plads mangel.
Jeg kan gøre playeren bredere og derefter playlisten(det vil jeg overveje)

Jeg sætter ikke videoerne i alfabetisk orden fordi min ide med playeren er at man kan afspille videoerne så blandet så muligt og kan høre musikken som i radioen
(blandet musik)og sætte den igang med at spille så den går igennem numrene automatisk,det gør jeg selv når jeg holder fest,musikken bliver afspillet igennem mit stereo anlæg og så kører videoerne som et show i baggrunden på skærmen og folk kan gå hen og klikke på de numrer de vil høre igen Igen

Manse9933

Fra : Manse9933

Dato : 30-08-08 01:38

Problemet med at gøre playeren bredere er at folk med en lille skærm opløsning vil mangle en del af playere og skal scrolle sidelæns.

Fra : Manse9933

Dato : 30-08-08 03:01

Walkmand - Hej Matematik

Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-08-08 05:14

Sorry, skulle jeg også have skrevet det herinde (Walkmand - Hej Matematik)

det husker jeg lige til næste gang.

Det er sq en fed afspiller du har lavet. (og en kæmpe tråd her på sitet)

du får lige et kæmpe skulderklap herfra

Fra : Manse9933

Dato : 30-08-08 05:20

Nej,det er ikke nødvendigt,jeg ville bare gøre dig opmærksom på at jeg modtog dit indlæg fra player siden(enkelt gang),det er faktiskt meget bedre at få links på den måde.
Så forsæt du bare med det,jeg lægger dem ind efterhånden som de kommer og jeg har tid,godt nok.
Tak for roserne.

Manse9933

Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-08 10:51

Nå skal vi se at komme videre

Nephew - Igen & igen &

http://www.youtube.com/watch?v=CsUtMryhhWQ

Nephew - A wannabe Darth Vader (English version)

http://www.youtube.com/watch?v=kEF4xBtchGo

Det var ret fedt, at jeg igår aftes/nat kunne sidde og lytte til kandu musikken

Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-08 10:54
Fra : Manse9933

Dato : 30-08-08 15:44

Ny side>>>>>>>>>>>>>
http://manse9933.dk/sub/kandu/kandu_player/

Jeg sad også og lyttede/så videoerne i nat

Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-08 16:15

Sov godt, Manse

Fra : Manse9933

Dato : 30-08-08 16:22

Stod op drak morgen/?? kaffe kl 15:00,dejlig ny fornemmelse

Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-08 16:29

Du har vel weekend, æ ou?

Fra : Manse9933

Dato : 30-08-08 16:32

yep,i fire dage

Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-08 17:05

Sov nu ikke din ungdom væk, søde Manse

Fra : Manse9933

Dato : 30-08-08 17:33

Ungdommen holdt hele natten nu er matusalem vågen
http://encyclopedia.farlex.com/Matusalem

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 09:50

Manse hvilken klub er du så med i til de fester??

Hos os har vi bl.a- kold før kl. 12 -

Og hvem tager til bageren inden vi går i seng klub

Creed - My Sacrifice
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=3eUSsbd9924

creed-With Arms Wide Open
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=1HdGUNm6-qI

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 09:58

Darude-sandstorm
Engelsk (men kun instrumental)

http://www.youtube.com/watch?v=PSYxT9GM0fQ

Thin Lizzy-Whiskey in the jar
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o

Fra : Manse9933

Dato : 31-08-08 10:45

HVA

Dem du lige har lagt ind er nu på side et,vi foresætter på side to med engelske videoer

Manse 9933

Fra : Manse9933

Dato : 31-08-08 10:47

Jeg har allerede lavet side 3 og 4(andre players) hvis der skulle være behov for det

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 10:49

Citat
Ungdommen holdt hele natten nu er matusalem vågen

Jam jam, skal de betyde, at du ikke var deltager

Fra : Manse9933

Dato : 31-08-08 10:51

Hvornår?jeg var på i nat

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 10:51

Elton John - I'm Still Standin'

Han har lavet så meget, at det er svært at vælge, men vil du hellere ha' en anden gør du bare det

http://www.youtube.com/watch?v=6lK-0wfHutk

Fra : Manse9933

Dato : 31-08-08 10:55

Er smit på side to

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 10:56

Eminem - Without Me
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=s1if9kLJpWw

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 10:59

Evanescence

http://www.youtube.com/watch?v=YxQrPXPSVhQ

Engelsk

(en til de morgenstille)

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 11:06

Edvard Grig- morning

Instrumental

http://www.youtube.com/watch?v=Ya5ICVKUERg

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 11:22

Fleetwood Mac - Go Your Own Way - Dance Tour '97
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=qNM6IuA87eM

Frankie Goes To Hollywood - Relax (Don't Do It)
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=lyl5DlrsU90

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 11:25

Funkstar De Luxe - Blinded By The Light
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=uc_V4QXGPyk

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 11:30

Groove Coverage - Poison
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=9U77bsDnC4w

(hvis du syntes nogle ikke skal med, som bl.a Garry Glitter, så undlad dem bare)

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 11:39

eros ramazzotti - più bella cosa

Italiensk

http://www.youtube.com/watch?v=wDOkS0waido

Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-08 11:50

Hvilke batterier kører du på, Nordsted1?

Fra : Manse9933

Dato : 31-08-08 11:53

De er lagt ind i TEST player tre,pile til højre(prøve)

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 12:40

Jow da, pilene virker.... nu skal vi bare have fyldt siderne ud

Mauro Picotto - Komodo
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=pn73q9l3ILw

Ice Cube - U can do it
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=EKxrNz8x4Z4

FLASHDANCE! (aka What a Feeling)
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=FeZ5R3C5bzs

Fra : Manse9933

Dato : 31-08-08 12:45

Citat
nu skal vi bare have fyldt siderne ud

Du hygger dig rigtigt va va VA
Jeg lægger de nyeste ind senere eller i morgen,jeg skal ud af døren,med det wrooooom'S.

Manse9933

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 17:52

Citat
Du hygger dig rigtigt va va VA

YES

Gnarls Barkley - Crazy
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=bd2B6SjMh_w

Barry Ryan - Eloise
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=5gbJR_e8exs

Arcade Fire - Intervention
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=ZO7ZWfvCjBE

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 18:55

TwoFace - Revelation's Day
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=qfRCK6K4QpE

The Ark - It takes a fool to remain sane
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=aKrDWs-xfrE

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 22:03

Vanessa Mae - Storm -

Instrumental

http://www.youtube.com/watch?v=JqkFgeBFTWU

Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-08 22:12

Phil Collins - Another day in paradise
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=ftlYLcEW_I4

Fra : Manse9933

Dato : 03-09-08 09:53

Hvis i er interesseret i at lægge flere video links ind i playeren så
kan det gøres inde fra player siden via banneret i bunden>>
http://manse9933.dk/sub/kandu/kandu_player/
som fører til denne mail funktion>>
http://manse9933.dk/sub/kandu/send_video/

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 03-09-08 09:55

Tak Nordsted1 og rå hygge.
Manse9933

Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-08 09:59

Altså nu fortsætter jeg som jeg er begyndt, husk på jeg er lige blevet et år ældre

Pet Shop Boys - What Have I Done To Deserve This?
Engelsk

http://www.youtube.com/watch?v=Vjaqe33FMiA

Du må også hygge dig

Fra : Manse9933

Dato : 03-09-08 10:46

Så må jeg åbne en ny tråd Nordsted1,jeg ved ikke om det er normalt men jeg får ikke mails fra mine lukkede tråde så jeg skal ind og engang imellem og det er ikke optimalt

Havde du en god flødeskums dag i går?

Manse9933

Du har følgende muligheder