Dreadlocks
Fra : JT14
Vist : 423 gange
20 point
Dato : 17-08-08 20:39

Hey Allesammen Jeg har lige været i KBH og fået lavet dreadlocks i en afro shop og de fortæller mig at jeg skal sove med hårnet og putte vox i hvilket jeg har hørt fra en ven man ikke skal. og evt. nogle FIF til at passe det så det ser godt ud og det hele Tak hilsen JT

Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-08 20:43

Prøv at gå over i søgefeltet til højre, skriv dreadlocks og vælg alle emner, så kommer der rigtigt
meget frem

Fra : Teil

Dato : 17-08-08 20:58

Du skal sove siddende på en stol de næste tre uger.

Fra : iah

Dato : 17-08-08 23:48
Du har følgende muligheder