D-Link virker ikke
Fra : peteralf
Vist : 850 gange
200 point
Dato : 20-06-08 14:57

Jeg har en 4-ports USB SWITCH SOM JEG AMATØR HAR NOGEN PROBLEMER MED
Jeg forsøger at sammenkoble 2 pc-er til skærm plus eet Mus/Tastatur
På begge de bestående pc-er er der trådløst mus/tastatur.
Hvordan kobler jeg disse ting sammen og helst således at jeg kun skal benytte een skærm... een mus.. og eet tastatur.
Til switchen jeg købte var der 2 sæt 2-i-1 USB KVM, 2m kabel.
Jeg tror selv at det må være det trådløse system som giver problemerne.
Er der nogen derude som på en nem måde kan anvise mig en metode.
venlig hilsen
Peteralf

Fra : Manse9933

Dato : 20-06-08 15:07

Læs altid manualen før du handler,jeg har selv to af slaksen og de kan heller ikke kører med trådløs teknologi og det står også i manualen,men det er ikke altid det står i manualen,men på deres hjemmeside,under support,banditterne skal jo have deres skit solgt,jeg har ikke tjekket om der er kommet nogle nyere af slaksen som kan.

Jeg er kabel fims

Fra : Manse9933

Dato : 20-06-08 15:14
Du har følgende muligheder