/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Har noget modtaget præmier
Fra : 3773
Vist : 635 gange
500 point
Dato : 08-06-08 18:23

...det sidst års tid?

Eller snyder de simpelthen......De der kandu-team?

Accepteret svar
Fra : Snedig

Modtaget 510 point
Dato : 08-06-08 18:48

Ikke en skid!

Fra : Otnob

Dato : 08-06-08 18:48

Glæden ved at hjælpe andre og selv modtage ideer og information må vel egentlig være nok!
Men når man har det system så bør det selvfølgelig fungere. Det er for usselt at de der har ret til præmien skal vente på at få den udbetalt.

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 18:51

Det anede mig! Fup og humbug.

...og du har ret Otnob, man skal ikke love noget, og så undlade at præmiere.

Fra : ferik

Dato : 08-06-08 18:51

jeg modtog med ca 4 mdr forsinkelse i 2007

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 18:52

Det var satans. Så har nogen fået et eller andet?!?!?!? Men hvad med indenfor det sidste år??

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 18:55

Men selvfølgelig, site-administrationenen er alligevel dybt kritisabel og lalret. Så hvorfor skulle det med premierne virke? Man accepterer alt muligt, herblandt folk der tyvstjæler reklame. Alskens ulovligheder osv osv. Såeh, åbenbart rent anarki!

Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-08 19:01

Jeg blev den heldige vinder af månedes pil den 1 november 2007, men har kun set pilen udfor mit navn ved månedens lodtrækning.

Jeg tror alle præmier før 1.11.07 er udbetalt/udleveret

Fra : ans

Dato : 08-06-08 19:05

Jeg har da modtaget mine præmier, men det er også mere end 1-2 år siden, jeg vandt

Send et "privat indlæg" til o.v.n. han er da den heldige 2 gange i år måske han kan svare dig !

Fra : Snedig

Dato : 08-06-08 19:07

Nul mand, 1/10-07 skulle jeg angiveligt have vundet. Ingen gevindst!

Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-08 19:09

Ok, så tror jeg alle præmier fra 1.10.07 og frem ikke er sendt (men jeg var tæt på)

Og Snedig, vandt du måske ikke en pil ud for dit navn, det skulle egentlig have været en hvid pind, men så kunne du ikke se den

Fra : Klumme

Dato : 08-06-08 19:09

Jeg synes de skal sætte præmien op til 5.000 DKK

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:11

Jaehhhhhhhhh Klumme det kan man jo riligt gøre, når man alligevel ikke lyster at svare enhver sit!

LOOOOOOOOOOOOL

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:11

læs: ROOOOLIGT (ikke riligt)

Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-08 19:12

Hvis vi vil længere tilbage, så kan vi spørge Eyvind/e.c, han vandt vist nok den 1.9.07?? han snakkede i hvert tilfælde meget om at han ville bruge gevinsten som tilskud til et kamera, da jeg købte mit i september

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:13

Hvorfor ikke 500 000,- når man alligevel ikke betaler?

Fra : Klumme

Dato : 08-06-08 19:13

Ahhhh det virker utroværdigt LOOOOL

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:13

Måske er pengene mailet???? Så man selv skal printe dem ud??

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:14

UTROVÆRDIGT.......

Det vil da passe fint!

Fra : Klumme

Dato : 08-06-08 19:16

Sidst blev jeg smidt ud af Kandu for at kalde dem for skvaldernodder. Lad mig bare gentage dette.... Kanduteamet er nogle skvaldernosserLOOOOL Synes de selv har bevist det ret godt.

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:17

Ovn har heller ikke fået en skid. Ergo er sitet bygget på bedrageri og svindel!

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:18

Nemlig Klumme, skvaddernosser!

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:21

Tiiiiiimet har udmærket sig ved totalt fravær, 0 konsekvens, direkte løgne og absolut ingen site-administration! Flot

Sådan ødelægger man effektivt et spørg-site. Nem lektion i fire afsnit!

Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-08 19:22

Hvorfor i fire afsnit, ka du ikke nøjes med et enkelt

Fra : ans

Dato : 08-06-08 19:34

Jamen jamen, man kan jo bare gøre som Klumme, bliv "alm. bruger" så går brugere ikke glip af noget

Fra : Klumme

Dato : 08-06-08 19:37

I betragtning af, at der på ingen måde er nogen ledelse....leder vi det meget godt selv

Fra : Otnob

Dato : 08-06-08 19:40

I er sgu da ynkelige at høre på

Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-08 19:41

Det ka da også være ligemeget med de ledere, de går bare på kursus og bliver ledere og ledere (modbydelige, må jeg hellere også skrive, når i nu ikke kan hører mit tonefald)

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:48

Otnob, ingen beder dig deltage, vel?

Fra : Otnob

Dato : 08-06-08 19:52

Alle har vel ret til kommentarer og hvis du kun ønsker bekræftelse er det jo sørgeligt. Det må være varmen, tag dog en kold af en slags

Fra : 3773

Dato : 08-06-08 19:55

Otnob, jeg ønsker skam ingen bekræftelse. Men du vil åbenlyst ævle, så du ryger ud. Farvel!

Fra : piaskov

Dato : 08-06-08 21:25

Næææ. Det har jeg ikke.

Men det er nok fordi jeg ikke har vundet endnu

Fra : Klumme

Dato : 08-06-08 21:44

hehehe Kort proces... ud af kiosken med sån en klaphat LOOL

Fra : Klumme

Dato : 08-06-08 21:44

Så er der Beck på DR 1, så I må klare jer selv....

Fra : piaskov

Dato : 08-06-08 21:48

Citat
Så er der Beck på DR 1, så I må klare jer selv....

Øv det har jeg altid gjort
Troede lige jeg skulle vartes op på mine gamle dage

Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-08 21:52

Pia du må da godt få en pil af mig <------- er den ikke pæn?

Fra : piaskov

Dato : 08-06-08 21:53

Citat
er den ikke pæn?

Jooo. Det er den.

Fra : Klumme

Dato : 08-06-08 23:39

Vartes op på dine gamle dage????? Hvad mener du? Er du blevet gammel idag

Fra : Klumme

Dato : 08-06-08 23:48

Nå jeg vil smutte inden en eller anden uforskyldt får revet en arm af. Er godt indebrændt i dag, men desværre egner det sig ikke til Kandu, så det løser jeg selv Øuvvvv

Fra : piaskov

Dato : 09-06-08 16:00

Citat
Er godt indebrændt i dag

Igen ???
Eller er det tlf. der stadig ikke virker

Fra : piaskov

Dato : 09-06-08 16:02

Citat
Er du blevet gammel idag

Naaaaaajjj Klumme.
Bliver først halvgammel i næste måned

Fra : Klumme

Dato : 09-06-08 16:58

Fra : 3773

Dato : 09-06-08 21:05

Klumme er sgu da en gammel indebrændt buk. Pas bare på Pia! Ikke en jomfru er i fred, når han huserer!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 09-06-08 21:32

Tak for svaret Snedig.

Fra : Klumme

Dato : 09-06-08 22:14

hehehe nå er jeg det jeg som hellere vil ha en pølsemad

Du har følgende muligheder