/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål

MS Windows
briani 27239
Windows Web Server
Fra : axelbjarne
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 21-04-08 15:47

Hvordan virker Windows Web Server? Og hvordan behandles filen...

6001.18000.080118-1840_x86fre_ServerWeb_en-us-KRMWFRE_EN_DVD.iso

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=B1CB6D54-7268-4791-9C5D-CDB21516BF5A&WT.sp=_technet_,dcsjwb9vb00000c932fd0rjc7_5p3t&displaylang=en#filelist

Når jeg har brændt den ned på en DVD, kan jeg ikke lave Setup, uden at skulle betale til ISO?

mvh.
axelbjarne

Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-04-08 16:04

Hvordan har du brændt den ned?
Kopi and paste?

Ud skal åbne dit brændeprogram - og skrive DVD på basis af disk image.

Så skulle du gerne få en DVD med mange filer.

vh Ben

Fra : axelbjarne

Dato : 21-04-08 16:41

Jeg har brugt Nero, gået ind under data-DVD og brændt den ned....og den ligger så pakket på DVD. Det er muligt der er et andet program der kan åbne/pakke den ud, men jeg kender ikke lige et...

Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-04-08 16:47

Jeg kan ikke helt huske Nero...

men klik på Filer i menulinien
et stykke mede kommer der noget med brænd fra image eller Create DVD/CD from image.

Når du er der inden skal du finde frem til din *.iso filen og brænde den den vej.

Når det er gjort rigtigt - pakkes din ISO fil ud på din DVD.

Hvis du har noget Nero Easy creator, tror jeg ikke du får valgmuligheden direkte.

Prøv om du kan finde programmet Nero Burning rom på din PC, det er i dette du finder muligheden for at brænde fra image...

vh Ben

Fra : axelbjarne

Dato : 21-04-08 19:57

Se nu fik jeg pakket skidtet ud og installeret web severen...men alt hvad jeg havde i forevejen ser ud til at være slettet - programmer og diverse - men jeg har så sat min reserve harddisk til...har den slettet alt, hvad jeg havde på....

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 21-04-08 20:07

Det tror jeg nu ikke...
Har du valgt at oversrkrive, noget ?

Men jer har ikke lavet instalationer med den, så jeg ved det ikke.
vh Ben

Fra : axelbjarne

Dato : 21-04-08 20:24

Nej, jeg valgte at den skulle ligge på samme partion, men jeg troede selvfølgelig har hvad der var på harddisken blev der, og at den så gik ind som en slags støtte foranstaltning...men jeg har lige lagt det ud som et andet spørgsmål...så du får lige point for hvad du har hjulpet med indtil nu...

hilsen
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne