/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Lysekrone chat
Fra : dr_dem
Vist : 937 gange
100 point
Dato : 03-04-08 18:01

Onsdag eller Lørdag sgu

Fra : yearhouse

Dato : 03-04-08 18:05

Har du Lampefeber?

Fra : Sunowich

Dato : 03-04-08 18:10

Det kan åbenbart ikke kureres Tag nogle piller dr. de der Det minder om en lp der er gået i hak.

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 18:33

nu køber jeg sgu en lysekrone på loppemarked så jeg kan være med her.... .. og en el-tandbørste så jeg kan komme i stødet om onsdagen og om lørdagen... Hvis en mand er ungkarl, hvad er en kvinde så????

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 18:45

Citat
Det kan åbenbart ikke kureres Tag nogle piller dr. de der Det minder om en lp der er gået i hak.

Jeg tror du er for ung her, så gør hvad du vil bare ikke her

dr.dem

Fra : yearhouse

Dato : 03-04-08 18:47

Citat
Hvis en mand er ungkarl, hvad er en kvinde så????

Aner det ikke....Dem jeg ligger på knæ for, er sq optagede

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 18:50

Damn.... jeg troede du hoppede på..... .. Kravler du rundt Yearhouse....???

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 18:51

En M/K nat arbejde kan de få sygedag penge?????????

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 18:53

Tilde din gamle truntetøs skel vi tage en træskovals?

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 18:53

ja.. hvis de lider af søvnløshed.....

Fra : yearhouse

Dato : 03-04-08 18:56

Jeg er go´ til at møde virkelige "gymnastik-tøzer"

Først ligger de for mine fødder

Derefter er de på nakken af mig

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 18:56

MIG nej, når mit kongelige hovede ligger på puden sover jeg

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 18:56

der er for meget halm i til jeg kan danse.... mine ben gør som piskeris når jeg forsøger...

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 18:57

Tror at yearhouse har kløe mellem tærene

Fra : yearhouse

Dato : 03-04-08 18:59

BAHHH Tilde

Jeg ka´ få fat på alle de damer, der vil ha´ mig

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:01

Citat
Jeg ka´ få fat på alle de damer, der vil ha´ mig

Ja hvis og hvis min røv var spids

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:04

Tilde skal jeg skaffe dig en rolator??????

Fra : yearhouse

Dato : 03-04-08 19:05

Ja dr_dem

Så kunne du besørge i en parfume-flaske

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:07

Du behøver ikke og udtale dig pænt her du må godt skrive skide

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:10

Citat
nu køber jeg sgu en lysekrone på loppemarked så jeg kan være med her....

Pia har en

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:14
Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 19:29

Jah Yearhouse... hva ska man så sige til det... er det derfor du er ungkarl??....

Dr_Dem.. ja tak.. en Rolls Royce tak.... Jeg er jo hurtig på aftrækkeren...

Jeg dør af grin.....

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:32

Har ikke hørt om en lyssekrone af mærket Rolls Royce?????????

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 19:35

arrgh. DR.. hvem er ældst her nu.. hva hva????.. spurgte du ikke om du skulle skaffe en rolator.. NÅ!!!!!!!

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:36

OK skal det være turbo med dobbelt dæk

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 19:39

en Royce... med alt hvad der hører til af dillerdaller.. og doppelt indkøbsvogen.. tak

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:42

Ja ja når man gir en lillefinger tagre man hele hånden

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 19:44

ja sgu da.. hva ellers... Man er vel Jyde......

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:46

Er du jyde farvel do

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 19:47

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:48

TRUNTETØS

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 19:50

jeg strikker lige noget halm til træskoene....

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:51

jeg har kun træskostøvler

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:53

Med sikkerhedssnude siger ikke mere med tænker

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 19:56

TÆNKER????...

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 19:58

"men tænker"

Fra : dr_dem

Dato : 03-04-08 20:00

Hvorfor tænker jeg på den melodi der hedder Ensom dame 40 år

Fra : Tilde38

Dato : 03-04-08 20:10

LOOOOOL... DR.. for fanden.. jeg har jo dig lige nu.. du gir rolator og alt muligt....

Fra : piaskov

Dato : 03-04-08 21:47

Citat
Pia har en

Hej dr_dem
Du har helt ret jeg har den stadig.
Var ikke herinde i går der tog jeg en ordentlig SPILLER

Fra : Nordsted1

Dato : 03-04-08 23:51

Citat
Tilde din gamle truntetøs skel vi tage en træskovals?

Hvorfor ikke en sekstur?? Det er meget sjovere.....

Fra : piaskov

Dato : 03-04-08 23:55

Citat
Hvorfor ikke en sekstur??

Nordsted altså
Det var en KORTspiller

Fra : jensegon

Dato : 04-04-08 01:48

Hvor mange skal man være til en sexturhvis der er lys i kronen

Fra : jensegon

Dato : 04-04-08 01:58

Citat
OK skal det være turbo med dobbelt dæk

Kan man ikke bruge en rille fræser

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 06:36

min rolator skal ikke være tunet, boret eller hakket.. den skal være lovlig, men den skal dælme ku køre stærkt...

Hvad er en sekstur.?? er det noget godt og kan man bruge rolator til det.. jeg er jo gaaaamel siger Doktoren....

Fra : jensegon

Dato : 04-04-08 08:03

Den DOWTER,DEN DOWTER

Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 08:11

SNYYYYDT

Citat
Hvad er en sekstur.??

Det er folkedans

Fra : piaskov

Dato : 04-04-08 12:34

Citat
Hvor mange skal man være til en sexturhvis der er lys i kronen

Kun 4 .
For det er en firearmet lysekrone

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 16:19

Nordsted.. det er vel også godt.. hvis man får noget ud af det.....

og hvis det skal passe til lysekronen, så skal det være en firtur...

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 17:26

Tilde 40 skal bruge en lysekrone

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 17:32

Der er ikke nogle af jer gamle truntetøser der kan klare en sextur. I løber tør for vand før tiden

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 17:38

Citat
Citat
Hvor mange skal man være til en sexturhvis der er lys i kronen

Kun 4 .
For det er en firearmet lysekrone

sex armer seks stykker

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 17:41

Citat
Hvorfor ikke en sekstur?? Det er meget sjovere.....

forklarring udbedes

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 17:43

Nordsted1
Når du har lavet mad til din mand og du har røget dine cigaretter

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 17:43

shhh nu.. jeg skal ha solgt mit kaffestel så jeg kan få råd til lysekrone....
Desuden løber jeg ikke tør for vand.. jeg drikker 2 liter om dagen....

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 17:54

Fra : piaskov

Dato : 14-03-08 17:51

Der er 3 lyskroner der skal pilles ned , så kan du jo få den ene så du har en ekstra at hænge op

Her har jeg fået en lysekrone gratis eller hvad?????

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 18:28

ALLE truntetøser laver mad til deres mænd nu

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 18:49

laver sgutte mad til min mand...

Fra : camel30

Dato : 04-04-08 19:29

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:31

Citat
laver sgutte mad til min mand...

du er fuld af løvn do

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 19:32

DOKTOR..... hvorfor er jeg fuld af løgn??????

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:34

Fordi du ÆÆÆÆlsker din mand og laver mad til ham hver dag

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 19:37

Altså... jeg er "ungkvinde"..... så ikkenikkenejstrup.. jeg laver ikke mad til min mand....

Og hvorfor tror du onsdag og lørdag er sååååååå svær at komme igennem.....

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:37

jeg skrev ikke løgn

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 19:38

men kaffen smager fortrindeligt...

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:39

Men du vil gerne ha en lysekrone?

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 19:41

ja.. hvis jeg får noget ud af den....

ÆHHHHHH.. jeg har ingen til at hænge den op og så vedbliver dens hærgen jo bare herinde...

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:42

Så du kan få flere jern i øhhhe i øhhe hvad er det du egentlig vil?

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 19:45

spiser jern i pilleform... så jeg får nok....

Jeg ved ikke hvad jeg vil...

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:45

Fra : piaskov

Citat
Dato : 03-04-08 21:47

Citat
Pia har en

Hej dr_dem
Du har helt ret jeg har den stadig.
Var ikke herinde i går der tog jeg en ordentlig SPILLER

Det er en lysekrone der er tale om

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 19:46

ja.. har jeg nævnt andet??????

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:48

Så mangler du jern, måske skulle du ha en ordenlig smed på besøg

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 19:49

var en VVS mand ikke mere på sin plads....... ? OG jeg skrev... jeg får nok... piller eller "andet".. det er vel hip som hap.... øhhheeee.. tror jeg...

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:50

Pia kom med lysekronen og en smed til Tilde

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:52

Jeg er VVS mand men for gammel

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 19:56

så må jeg jo betale mig fra at få lagt rør ind...

Men det blir den lysekrone jop ikke hængt op af....

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 19:57

min staveged skred...

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:57

Nå så skal kaffen laves til manden med kage og frem og tilbage

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 19:59

En krog i loftet og uden lys er det også sjovt

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 20:00

lysekroneophængsrørindlægningshandymand søges......

Jeg spiser ikke kage.. og så skal andre heller ikke...

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 20:02

Der er langt til Jylland

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 20:02

Yiiiirk DOKTOR..... jeg vil ikke høre mere...

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 20:03

der findes vel jydske sådannogensomjegskrevfør.. eller????

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 20:03

Jamen du bor i Udlandet

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 20:04

rigtige danskere er jyder... ... med halm i skoene og gylle under armene...

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 20:09

Min far er sønderjyde min mor var Københavner jeg er født på Frederiksberg boet her hele mit liv, og det er DANMARK.

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 20:23

med gylle i skoene og halm armene...

må det værer

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-08 20:25

næææ.. den jydske muld er fuld af halm... gyllen fløjter jo rundt om ørene med de store maskiner de har i dag.. der lander mere gylle i æteren end i jorden....

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 20:28

Pas nu lige på jeg har mange kusiner og fætre i udlandet (måske du er en af dem)

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 20:36

det tror jeg næppe DOKTOR.... nok har jeg nogen "overthere" men en stor familie er skrupet ind til ganske få med årene... og hvis.. så har vi kun politmænd og ikke doktorer... tror jeg..

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 20:36

jeg er sikker.. tror jeg nok...

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 20:40

Hvordan kan du så snakke om halm (politi)???????????????????????????????????

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 20:41

ja.. sammenligningen er da klar....

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 20:57

HMMMMM

Fra : dr_dem

Dato : 04-04-08 21:00

skal jeg også finde en ordenlig mand til dig???????

Fra : Tilde38

Dato : 04-04-08 21:16

nej tak DOKTOR... det går bedst uden.. så er det nemlig kun MIG der bestemmer..... og jeg kan ikke sættes i bås og bestemmes over...

Fra : jensegon

Dato : 04-04-08 23:27

Tilde kan du ikke bruge en jernmand, så kan du måske undvære pillerne.
Han kan måske få lys i kronen. hvis du får en,med sex arme.

Fra : piaskov

Dato : 05-04-08 00:20

Citat
Der er ikke nogle af jer gamle truntetøser der kan klare en sextur

Det vil jeg altså sige dig dr_dem.
Det kan jeg , for jeg er gået i skarp træning
Mandag , onsdag og fredag formiddag er jeg i det lokale fitnisscenter og træner 2 timer , så kom ikke her.
Til manden har jeg sagt jeg skal i form til sommerudsalget , så han blev helt bleg

Fra : Tilde38

Dato : 05-04-08 08:22

jensegon.. det ville jo være en blæksprutte... måske er de handy, men de klæber... nej tak..

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 05-04-08 20:34

Tak for svaret Tilde38