Er der nogle af jer
Fra : Manse9933
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 19-03-08 12:40

der kan komme ind på disse adresser?

http://www.wunderground.com/

http://blip.tv/

Tror deres servere er nede.

Manse9933

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 60 point
Dato : 19-03-08 12:42

Jeg har ingen problemer med at komme ind på siderne

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 12:45

Tak for svaret vith.

Okay så må jeg undersøge min hosts fil og
se om der er røgen et par forkerte adresser i.

Manse9933

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 12:46

tttttt

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 12:54

Det er mærkeligt jeg kan heller ikke komme ind fra mine andre pc'er,mystisk.

Fra : ferik

Dato : 19-03-08 13:10

jeg kendte ikke siderne
det har jeg så lært nu, de går fint igennem

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 13:42

Kan i se disse shows,de er blokerede i min browser,sådan lige pludselig,de bliver hentet via et min player/script og en playelist fra blip.tv ( http://blip.tv/ )
og mit vejr kommer fra http://www.wunderground.com/
og ingen af delene kan jeg se i min browser,jeg
fandt wunderground i min hosts fil som blokere for deres reklame moduler og fjernede dem men kan stadig ikke se det
i min browser,mystiskt.

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 13:43
Fra : ferik

Dato : 19-03-08 14:15

ingen problemer her

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 14:20

Jeg havde mistanke om det var et eller andet på mit domæne der blokerede for videoerne,men det er åbenbart
lokalt på min pc,hvilken browser bruger du ferik?jeg
har lige installeret IE7 det er måske problemet.

Fra : ferik

Dato : 19-03-08 14:25

på denne maskine kører jeg:
Windows XP Pro
IE 7
det kan vel ikke være noget under FUNKTIONER administrere tilføjelses programmer
men iøvrigt er der ret meget bøvl med IE 7

Fra : ferik

Dato : 19-03-08 14:33

for ca. 1 mdr. siden havde jeg en del bøvl med at læse "24 timer"
det skyldes, at Flash var blevet DEAKTIVERET
hvordan ved jeg ikke, men nu kører det fin

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 14:33
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-08 14:38

Undergrundsvejret virker her.
Og blibben virke med noget TV underholdning.

Men jeg harvde vrøvl i går med danskebank og noget Java måske............er dog rettet.

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 14:40

Det er kun mig der ikke kan se mine egne shows

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 14:44

sun java har ikke indflydelse på video shows og vejret eller
java scripts.

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 14:46

hænger ikke sammen,det er browserne der fortolker java scripts.

Fra : Eyvind

Dato : 19-03-08 15:02

ok

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 15:21

Dette er et java object som kræver f.eks. sun java,det er et object og ikke et script (spillet)

http://manse9933.dk/un_sider/spil/skak/skak_spil.htm

Fra : Manse9933

Dato : 19-03-08 15:25

lige som din bank kører for at du kan logge ind,et java object,log ind boks.

Fra : Eyvind

Dato : 19-03-08 17:18

Ja - og jeg bruger også et login activcard, som er lidt mere besværligt. (danskebank)

Fra : severino

Dato : 21-03-08 14:05

Hvis du er ude efter temperaturer m.m., kan du lave det som lokale links, der går ud og henter billedet. Den skal så opdateres jævnligt, så bl.a. uret og temperaturen er up-to-date.
Her er så en for Roskilde, men ved at ændre numret på giffilen kan du flytte rundt i hele verdenen.
src="http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/06170.gif">

Fra : Manse9933

Dato : 25-03-08 13:39

Jeg kan ikke komme ind på linket alt der har med

http://banners.wunderground.com/
at gøre kan jeg ikke tilgå via "telia" sonera's perring.
Det ligger på cogent's perrings service.

The Telia-Cogent Spat Could Ruin the Web For Many

http://gigaom.com/2008/03/14/the-telia-cogent-spat-could-ruin-web-for-many/

Har først læst dit indlæg nu,fordi jeg af uransalige grunde
ikke får mail fra egne tråde jeg har lukket.

Du har følgende muligheder