Vista genstarter pc
Fra : Fijala
Vist : 757 gange
300 point
Dato : 17-03-08 20:13

Kører med multiboot XP Pro på en hd og Vista Ultimate på en anden. Alt fungerer perfekt, MEN pludselig i går søndag sker det at hvis jeg lukker pc-en ned når den kører Vista og den er helt slukket, så efter 10 sek. så starter den sgu igen. ?????? Er dette efter en opdatering eller hvad i alverden er der sket. Hvis pc-en kører med XP og jeg lukker den ned sker der ingen ting. Så forbliver den slukket

Fra : Fijala

Dato : 17-03-08 20:27

tja måske løsninger er her. Man kan jo bare søge lidt først.

http://www.it-branchen.dk/art/44481?threadid=9943&a=block&i=158

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 300 point
Dato : 18-03-08 00:24

Nå ok så må du jo bare annulerer spørgsmålet Jeg skulle ellers til at skrive noget om at det jo så måtte være fordi at den var sat ti dvale og at et eller andet program feks msn aktiverede opstart igen som det er her hvis jeg sætter min i dvale og har glemt at lukke msn så starter den op igen. Skide irriterende

Fra : Fijala

Dato : 18-03-08 16:50

Sunowich, jeg kunne aldrig finde på at annullere et spørgsmål hvis der er nogen der svarer på det.

Der er ikke tale om dvale eller noget andet, men den simple ting at når jeg selv lukker ned for Vista så er det at efter 2 min (jeg skrev tidligere 10 sek. men det passer altså iukke)så starter den bare igen. Hvis jeg derimod starter XP op istedet er der ingen problemer. Dvs at for jeg nu kan stoppe min pc er jeg nødt til at lukke Vista ned og starte op på XP og så slukke igen.
Hold da kæft en døje

Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 17:36

Hmm det er da ræls do sådan går det når man skal have det hele på en gang

Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 17:36

der mangler lige det her ..r..

Fra : granner01

Dato : 18-03-08 23:34

Har lige set dit spørgsmål. Jeg har lige siddet og læst Microsofts sider og der beskriver de dit problem. De indrømmer også at det skyldes deres opdateringer. Og de anbefaler at slette opdateringerne.

Fra : Fijala

Dato : 19-03-08 17:28

Jeps lige netop, men sjovt alligevel. Jeg kører også Vista Ultimate på jobbet og der er der ingen problemer, øhhh tror jeg. Den lukker jeg jo forresten aldrig helt ned, undtagen lige idag pga. påsken.
Gu ve om den nu står og knurrer ned på kontoret

Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 17:34

At undersøge for det er jo ikke godt for miljøet
God påske anyway

Fra : Fijala

Dato : 19-03-08 17:36

God påske til dig også Sunowich.
Vi skal jo lige til 3 på hinanden efterfølgende påskefrokoster startende fra og med i morgen middag.
Så væk med den slankekur.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-08 08:01

Tak for svaret Sunowich. Du forsøgte da i det mindste at få mig til at annullere spørgsmålet.

Fortsat god påske til dig og også alle i andre.

Fra : Sunowich

Dato : 20-03-08 10:32

Takker og bukker og i lige måde med den der påske

Du har følgende muligheder