/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Afstemning traktat ????
Fra : Sunowich
Vist : 689 gange
500 point
Dato : 24-12-07 01:43

Ku godt li at vide hvad folk syns generalt og vil derfor prøve at lave en afstemning i dette forum ikke større agumentationer men et ja eller nej Jeg siger selv Ja til afstemning hva siger i ???

Så blev det dagen (natten) hvor ham der blev født og vi får alle gaverne og foræder os hvis vi ikke passer på Hav en glædelig Fredfyldt Jul samt et lykkebringende Nyår Gi lie et kram til jer selv fra Sunowich

Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 01:49

Citat
[...]

Stemme om HVAAAAAAAAAA

Børn og alkohol på ET/ ANDRE forum = UD MED DEM
MEN kommer kun HÆR____

Hader unger der er større end________??? katten.

OG PAS PÅ JER SELV DERUDE/ INDE

Fra : Klumme

Dato : 24-12-07 01:52

Øhh lige en lille korreksion. Jesus blev født den 25 dec. Det er bare os og et par stykker mere der holder juleaften d 24. dec.

USA - GB - AU - NZ m.fl giver f.eks først gaver d. 25 dec.

Fra : bentjuul

Dato : 24-12-07 02:05

NEJ og

Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-07 02:09

Det er for sent nu men jeg ville foretrække en afstemning og ville stemme nej, jeg er en af de få EU skeptiske vendtre vælgere, men Fogh og co. turde ikke lægge traktaten frem til afstemning

Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 02:17

Tjaae Hvem ska man tro ang ham der føsdag måske er det hele en drøm eller en go historie Hi hi
Men det var jo for eller imod afstemning om traktat dette drejer sig om og Bad max Klap i ellers bliver du trukket i ørerne til du lærer det

Fra : BertelBrander

Dato : 24-12-07 02:47

Hvis der kom en afstemning om traktaten, ville den, som alle de andre afstemninger vi har haft, komme til at handle om for eller imod EU, ikke om det egentlige.
Det er derfor spild af tid at holde en afstemning for eller imod traktaten, og det er spild at argumentere for en sådan afstemning. Hvis man vil have folk ud og stemme så lav en ærlig folkeafstemning, for eller imod EU.
Der er alligevel, stort set, ingen der er i stand til at sætte sig ind i hvad traktaten egentlig går ud på.

Fra : ans

Dato : 24-12-07 03:13

Så vil jeg da også lige korrigere, det staves ikke

Citat
generalt

men generelt.

Fra : Manse9933

Dato : 24-12-07 06:40

Afstemning,JA

Fra : Klumme

Dato : 24-12-07 07:01

Møgirriterende, men jeg er nødt til at indrømme, at jeg er enig med BertelBrandert, som her citerer noget klogt, som er sagt flere experter..... Jeg stemmer JA

Fra : Klumme

Dato : 24-12-07 07:03

Sunowich

Dig og dit julekrammeri LOOL Du skulle hellere lave min cykel Men når vi er igang, så nap osse selv et julekram

Fra : Klumme

Dato : 24-12-07 07:07

I øvrigt ret flot at korrekse din viden on JK's fødselsdag, og så ikke engang kunne stave rigtigt til korrektion. Stavepladen ryger til rensning

Fra : Eyvind

Dato : 24-12-07 11:03

Ja til afstemning...................Nej til at blive bundet på hænder og fødder.
Ja til samarbejde under frihed.

Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 11:14

Jamen så la dog lave det hele om til en Julejoke

FIND FEM FEJL OG VIND EN HÅNDMIXER FORGYLDTE DEJKROGE

Hyaaae Fo Di Orbænne (hurrah for de ordblinde)

Lad os alle sende vores staveplader til storvask og efterfølgende polereing

Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 11:16

Hørt Eyvind og så så enkelt formuleret Godt gået

Fra : Klumme

Dato : 24-12-07 11:17

Ja ik?? Hans kone kan bare det der med at formulere sig

Fra : Klumme

Dato : 24-12-07 11:23

Ups...rettelse.
Hans kone kan bare det der med at formulere ham.

Fra : Eyvind

Dato : 24-12-07 11:26

Tak Sunowich

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 250 point
Dato : 24-12-07 11:38

Man burde måske være sød og rar juleaftensdag, men på den anden side, er det ikke lidt hyklerisk, at være de dum skid 364 dag om året, og så den ene dag være krystalsukkersød??

Jo det mener jeg

Fra : Eyvind

Dato : 24-12-07 11:53

Her er den venlige klæmme i egen person. (undskyld stave og andre fejl)
http://www.youtube.com/watch?v=4y-waHLz-TU

Fra : Sunowich

Dato : 24-12-07 12:01

Har set den før den er bare grineren men jeg kan ikke finde hende der den frække tryllekunstner såe hvis nogle lige ku linke til den så blir jeg mere glad en Julegave mere Magix magi.......et eller andet

Mvh Sunowich

Fra : Eyvind

Dato : 24-12-07 12:15

hende kan jeg huske ................ prøver at lede.

Fra : bentjuul

Dato : 24-12-07 12:19

Jeg har den liggende som flv fil den fylder ca 16 MB.

Fra : Eyvind

Dato : 24-12-07 14:38

http://www.myvideo.de/watch/235773

Den står i din egen historik som besvaret.

Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 00:39

Godt fundet når en er fatsvag meee undskylder mig med at julemiddagen var under forberedelse og ungerne hysterisk forventningsfulde og dermed experter i at overføre stress til de voksne som der også var en del af Meeen takker ski da for initivet takker Og forresten vil da lie prale med min nye bosch bore-skrue maskine med display 18 volt 2 af de fedeste batterier og minsanden også focuslys på opgavestedet.Hi hi en hvermands drøm
Hav en god og begivenshedsrig 1.juledag
Mvh Suno

Fra : Klumme

Dato : 25-12-07 01:00

Citat
min nye bosch bore-skrue maskine med display 18 volt 2 af de fedeste batterier og minsanden også focuslys på opgavestedet.Hi hi en hvermands drøm

Ved du nu hvad Sunowichchi??? Den kan man da ikke rep. cykler med

Glædelig jul

Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 11:11

Tillykke med dyret - men jeg er nu mere glad for min julegave som er en bosch skruemaskine som ligner en lille pistol............................så nu er jeg ved at skille reoler/TV/og alle de blanke dimser ude på badeværelset.
Ps. Konen snakker noget om, at den heldigvis nok snart løber tør for strøm.

Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-07 12:13

Ikke at det her har noget med afstemning at gøre, men nu der er gået jul i tråden, jeg fik mandelgaven i år: http://peecee.dk/?id=86926 som i kan se, er jeg straks klar og tillykke med jerer nye skruemaskiner, kunne i ikke komme forbi, jeg fik en lampe som jeg skal have sat op

Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 12:40

Jo da - men jeg skal lige samle tv og badeværelset inden jeg må gå nogen steder.

Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-07 13:01

så bliver det vist ikke i år

Fra : Klumme

Dato : 25-12-07 13:10

Citat
men jeg skal lige samle tv og badeværelset inden jeg må gå nogen steder

Ajiii hvor er det morsomt LOOOOOL at høre om, hvad du må og ikke må for din kone... bliv endelig ved

Fra : Klumme

Dato : 25-12-07 13:13

Det ku edderbroderemig være urkomisk, at høre lidt om jeres sexliv. Normalt er andres sexliv ret uinteressant, men lige i dit tilfælde, tror jeg det ville blive en mega KMPLAG

Fra : Klumme

Dato : 25-12-07 13:16

Så lille Eyvind. Så kan du godt gå på badeværelset og erigere dig, så godt du nu kan, for jeg skal bruge dig. Men det sir jeg dig bette Eyvind, du går ingen steder før jeg siger til LOOOOOOL

Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 13:30

Ram - slip nu det mindreværdkompleks - og begynd at leve livet i stedet for.

Fra : Klumme

Dato : 25-12-07 13:34

LOOOL Du er komplet til grin!!! Har du overhovedet fået lov til at skrive her i denne tråd?? Nå nu skal din kone få dig for sig selv. Jeg har andet at foretage mig

Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 14:01

Citat
Jeg har andet at foretage mig

Tak - det er det bedste du har foretaget dig i år.

Så blev det alligevel jul på Kandu.

Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 16:15

Hallo RAM??????...................... ØHHH.................. DEN.................. RAM ??????????????????

God førstejule dag hvor ham der måske først blev født ifølge de der ved ....øh en hel masse øhh tror jeg nok..øhhh ...måske

Sunowich som altid har været og altid vil være mit nick så længe jeg har noget og sku ha sagt

Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 16:21

Hov hov eyvind hvis din kone ifølge Klumme ( Eller???? har problemer med at må kommenterer i danne tråd så kom lie hert med hende så ska hun lie få et par kærlige klask i bagen bare 3 om dagen Så ka hun lærer det
Mange hilsner Suno

Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 16:25

Nu da der alligevel er gået juleflip i denne tråd ka den lige så godt køres helt ud så er det osse slut når den ikke længere er at se på forreste side
Håber i ka holde den ud så længe ellers er det bare ærgeligt
Kram af forskellige slags fra mig til alle jer

SUNOWICH

Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 19:13

Jeg vil ikke slå min kone - det er nok at hun slår mig.......................................i rafling o.l.

Fra : Klumme

Dato : 25-12-07 19:22

Hallå Sunowitski..

Du har da oprettet tråden i smalltalk, så kom ikke og bebrejd nogen noget

Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 19:38

Klumme bebrejder sku da ikke nogle Men troede lige at jeg måske snakkede med den gamle Ram når at jeg snakker med dig og det ville sku da være hyggeligt
Sunowitski

Fra : Klumme

Dato : 25-12-07 19:40

Det er det da osse den gamle Ram2 LOOL.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 26-12-07 01:47

Tak for svaret Klumme.

Fra : Sunowich

Dato : 26-12-07 01:47

Fra : Sunowich

Dato : 26-12-07 01:50

Det er jo så bevist at der er noget godt i alle folk Selvom det kan være svært at få øje på
Sov og så godt videre

Fra : Klumme

Dato : 26-12-07 03:20

Tarrrrk Sunowitski. Det er næsten al for meget

Det er da rigtigt, at der i de fleste mennesker er noget godt.
Men man skal jo ikke gå og klatte det væk, og slet ikke til skvadderhoveder, som ikke fortjener det men hellere skulle ha et los i røven.

Godt nythår

Du har følgende muligheder