/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Til dova halv point
Fra : dr_dem
Vist : 590 gange
30 point
Dato : 11-12-07 20:33

Godt svaret

Fra : Genesee

Dato : 11-12-07 20:35

? hvilket spørgsmål svarede hun på ?

Fra : dr_dem

Dato : 11-12-07 20:47

Citat
okay det med dreng: min fejl

Dova, jeg må sige, at jeg rigtig godt kan lide din "onkel Hans på 28" & "liderlige Hans på 28" & "lille lækker sild på 14"

Fra : dr_dem

Dato : 11-12-07 20:48

Er det OK

Fra : Genesee

Dato : 11-12-07 21:10

ja okay..

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 40 point
Dato : 11-12-07 21:11

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 11-12-07 21:15

Tak for svaret dova.

Fra : dr_dem

Dato : 11-12-07 21:18
Fra : Olesen-50

Dato : 11-12-07 21:21

Citat
Det første er ok, det andet er ikke så smart

så smart?? betyder det så at det er ulovligt??

Fra : dr_dem

Dato : 12-12-07 18:47

Citat
Fra : Olesen-50

Dato : 11-12-07 21:21

Citat
Det første er ok, det andet er ikke så smart

så smart?? betyder det så at det er ulovligt??

ØØØØØØØØHHHHEEEE

Du har følgende muligheder