amerikansk slik,på dansk??
Fra : myes
Vist : 8084 gange
50 point
Dato : 06-11-07 19:53

Hejsa

Er der nogle af jer der ved om der er nogle danske hjemmesider der sælger amerikansk slik?
Jeg har snart set i mange serier at de spiser saltwater taffy, eller yo ho, osv osv osv..
På ebay er der en der sælger det, men ville være rart hvis der nu var en dansk side, desværre er jeg ikke selv stødt på en.

Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 20:00

Der er lidt fra Amerika og England her i dette link

http://www.foodfromhome.dk/shop/default.asp?DoSessionCheck=1

Fra : dogvillestar

Dato : 06-11-07 20:03

Hér kan du få det meste - http://www.americana.dk/ - har boet lige ved siden af, rigtig fed butik!!

/Torben

Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 20:03

Du skal lige klikke på American produkts, så kommer der bl.a. Cherry Twizzlers og tyggegummi

Fra : ziggy99

Dato : 06-11-07 22:14

Altså her i Kbh kan man altå købe det meste Amerikanske mums:

http://www.taxafinn.dk/specialbutikker.htm

Ziggy99

Fra : ziggy99

Dato : 06-11-07 22:16
Fra : henrikkrebs

Dato : 08-11-07 12:56

Klik IKKE på ovenstående links - siger vil.du på http://www.kandu.dk/tip16869.aspx

Nu er advarslen givet videre.
Der er ingen advarsel mod at se detaljer på http://www.kandu.dk/tip16869.aspx

Fra : myes

Dato : 08-11-07 16:28

Øhhh??
Jeg har været på samtlige af de links jeg har modtaget uden så meget som det mindste lillebitte problem overhovedet, så ved ikke liiige???

Bortset fra det var det nogle gode sider, men ingen af dem havde det jeg egentlig gerne ville have, så nu har jeg bestilt via ebay, det er altså bare for dyrt at betale 114 kr for to poser slik, så stadig, er der nogle med gode råd, så kom med dem

Fra : dogvillestar

Dato : 08-11-07 16:31

Tja, jeg forstår det heller ikke

Det var mig der smed linket til America, og jeg har ingen problemer.

McAfee SiteAdvisor melder heller ikke om noget mistænkeligt.

/Torben

Fra : myes

Dato : 08-11-07 16:31

Jeg ved ikke rigtig om det kan have noget at gøre med spayware eller sådan noget popup... Ja jeg ved det da ikke, men jeg har altså ikke modtaget noget fra megatrend og synes heller ikke at kunne mindes at min computer blokerer noget..
Det er pisseærgeligt for at sige det rent ud når nogle ender med at få sådan noget smidt i hovedet når man bare er nysgerrig og håber på nogle gode ideer...

Jeg har lige tjekket de links igen, og der er altså stadig ikke nogle problemer...

Fra : myes

Dato : 08-11-07 16:32

spayware??? Lån mig lige en ordbog*GGG* jeg mente spyware

Fra : Nordsted1

Dato : 08-11-07 16:49
Du har følgende muligheder