manual
Fra : sandbeck2
Vist : 3900 gange
20 point
Dato : 05-11-07 21:18

Hej jeg har fået en AFK bagemaskine i gave men kan man ikke få en dansk manual til den jeg fatter ikke den jeg har vil da gerne prøve maskinen
hilsen sandbeck2

Fra : refi

Dato : 05-11-07 21:33

Hvis den er købt i DK - SKAL der være en dansk brugsanvisning med...

Er den ikke det findes den ikke.....

Se en GAMMEL tråd her..

http://www.kandu.dk/Unet535879.aspx

Fra : LuffeA

Dato : 06-11-07 01:24

Lovgivingen siger at det ikke behøver at være dansk, men et nordisk sprog.

Find ud af hvor den er købt og gå dem på klingen.

Fra : Ysseven

Dato : 07-11-07 07:35

Jeg googlede lidt og fandt "en anden tråd", hvor de bl.a. skrev sådan:

Citat
Hvis du kan tysk er her et godt link med masser af opskrifter

http://www.der-brotbaecker.de/

ellers grundopskrift:
3,5 dl vand
1 spsk. olie
salt
1 spsk. sukker
550 g mel
25 g gær eller 2 tsk tørgær

Hvis du bager med forsinkelse skal gæren ligge tørt

og

Citat
læst mig til at du kan få rekvireret en brugsanvisning med opskrifter til din maskine ved at skrive til Netto.dk.

Det må vel være på www.netto.dk

Citaterne - især bageopskriftn - er "uden ansvar" fra min side.

Håber det lykkes for dig, for det er da ærgerligt at have en maskine, som man ikke kan betjene!

Du har følgende muligheder