Bagemaskine Netto, brugsanvisning
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 13:26

Hej
Jeg har lige købt en AFK bm2 bagemaskine for kr. 289,- i Netto.

Men emballagen er defekt og der mangler en brugsanvisning, er der nogen der
kan hjælpe med en kopi?

mvh
Mogens

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 02-12-05 15:48

"Mogens Haugaard" <mogenshaugaardsnabelahotmailpunktumcom> skrev:

> Hej
> Jeg har lige købt en AFK bm2 bagemaskine for kr. 289,- i Netto.
>
> Men emballagen er defekt og der mangler en brugsanvisning, er der
> nogen der kan hjælpe med en kopi?

Det burde Netto for der skal naturligvis følge en brugsanvisning med.
Det lyder så også meget som et returneret eksemplar du har købt - et
eksemplar der måske endda har været brugt!

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : HC

Dato : 02-12-05 15:54

"Mogens Haugaard" <mogenshaugaardsnabelahotmailpunktumcom> skrev i en
meddelelse news:43903d41$0$47078$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg har lige købt en AFK bm2 bagemaskine for kr. 289,- i Netto.
>
> Men emballagen er defekt og der mangler en brugsanvisning, er der nogen

Netto kan vel levere en brugsanvisning? De har jo trods alt krævet penge for
maskinen? Produktet er mangelfuldt uden brugsanvisning i æsken.

Om ikke andet kan de vel åbne en anden æske for at kopiere en manual?

HC

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 16:41

Jo, varen har utvivlsomt været udleveret før og er endda muligvis blevet
afprøvet. Men det er den sidste i "vores" Netto.

Og Netto har ingen brugsanvisning, de tilbyder naturligvis at tage varen
retur pga. den manglende brugsanvisning.

Jeg ønsker imidlertid ikke at returnere bagemaskinen, som jeg synes er et
godt køb, som jeg forventer megen fornøjelse af.

Derfor håber jeg at kunne erhverve en kopi af brugsanvisnigen i stedet.

mvh
Mogens

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-12-05 02:21

Den Fri, 2 Dec 2005 13:25:35 +0100, skrev Mogens Haugaard :

> Men emballagen er defekt og der mangler en brugsanvisning, er der nogen der
> kan hjælpe med en kopi?

Søgte lidt på navnet, og den maskine du har købt sælges tilsyneladende
under mange forskellige navne. Under navnet "Morphy Richards" fandt jeg
en engelsk brugsanvisning. Håber det kan bruges:

http://www.morphyrichards.co.uk/wizz400/downloads/InstructionBooklets/IB48280.PDF

--
Kent Oldhøj

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 13:33

Hej Kent
Tak for det. Det er lige præcis den model jeg har købt.

Jeg så dit indlæg da jeg kom hjem fra kortspil i nat og satte straks uhyret
igang. Så vi vågenede op til en herlig duft af friskbagt brød.

Nu er opskrifter jo til for at blive modificerede, så jeg udskiftede vand og
skummetmælkspulver med minimælk og tørgær med alm. gær.

Resultatet var et flot og særdeles velsmagende brød. Så for de som har lyst
at prøve, og er heldige, at der står en bagemaskine i den lokale Netto
butik, anbefaler jeg gerne maskinen.

Vi er en familie på 5, sådan en søndag morgen passer den store portion til
os, på hverdage skal vi nok lave den lille. Nu er der forresten knap 2 timer
til bagemaskinen har bagt en kage til eftermiddagskaffen.

mvh
Mogens