/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Surt at være lille molo LOOL
Fra : Klumme
Vist : 925 gange
100 point
Dato : 16-08-07 23:43

SIdste nye stunt fra vores asociale arbejdssky psykopst, som er fyldt med løgn. Åhh jeg glemte han var Akedemiker, som han staver det, indtil Kandu belærte akademikeren at han ikke var akademiker LOOOL.

Han er skruptosset over at han i 2 artikler er beskrevet så præcist, et hans mor ville kunne kende ham med bind for øjnene, hvis hun altså ville vedkende sig den fejl familien har produceret. Hun har ret til at være flov. Nedenstående indsætter tumpen i alle tråde hvor jeg har været inde. Tjaeee så gå tiden jo med det. Tvivlede egentlig osse på, om den var i stand til at foretage sig noget mere begavet, hvilket jo viser sig at det magter den ikke.

Citat
Klumme/Krummen = Skadedyr !

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=29755

En selvbestaltet platugle:

Det er da fløjtende ligegyldigt hvad idioten kalder sig - det er da personen (Mogens) bag pseudonymet der, i øvrigt velfortjent, bliver udelukket. Så kan han da kalde sig hansandersen22, knaldhætten, eller hvad han nu finder på næste gang, det gør da ingen forskel.

http://www.kandu.dk/Spg14735.aspx

..og: Ja... jeg havde ikke andet at gi' mig til

</MOLOKYLE>

Fra : refi

Dato : 16-08-07 23:45

Det er da først weekend i morgen

Fra : Klumme

Dato : 16-08-07 23:47

LOOOOOOL Du blir ved

Fra : refi

Dato : 16-08-07 23:49

Det er Duracell der gør det

Fra : Klumme

Dato : 16-08-07 23:53

JA det må være dem.... De kan bare det skidt

Fra : taunusanden

Dato : 16-08-07 23:53

Øhh.. Er der krig nu?

Fra : refi

Dato : 16-08-07 23:55

Krig ????

Der er da andre batterier end dem militæret bruger

Fra : Klumme

Dato : 17-08-07 00:01

HEHEHEHE

Nej nej. Jeg så bare at den lille selvoptagne miniaruremodel er ved at spamme alle tråde, hvorjeg har været inde. Det er bare så ynkeligt og helt nede på Blå stue plan (Med fare for at fornærme blå stue), og så fik jeg lige lyst til at jokke lidt på hans ømme tå og lave en tråd, hvor han ikke kan komme ind og svare. Hviket jeg gerne er 100 % fri for.

Så kan han sidde og skumle over det, og tænke frygtelige tanker om hvordan han skal få det spredt på Kandu, at jeg engang havde nicket Ram2.

Det piner ham af helvede til at ikke ALLE brugere øjeblikkelig black listede mig LOOOL Nå men det er jo sjovt at lege med en dværg..... dværgkastning LOOOOL

Fra : mangorossa

Dato : 17-08-07 00:04

ja, sådan er det med mænd med små penisser, de har brug for at bruge deres mandlige hormoner andetsteds..

Fra : iah

Dato : 17-08-07 00:22

det må jeg vist kigge nærmere på i morgen...

Fra : Klumme

Dato : 17-08-07 00:25

Jeg ved godt Mango at det du har mest af mellem ørerne er pik. Men jeg synes det er ret kedeligt altid at skulle ævle om pik, når du er i nærheden.

Og forretsen skal du fise af herfra. Så længe jeg uden grund er BL hos dig, så har du ikke en dyt at gøre i tråde jeg opretter. Så luft i dækkene og så herut med søster stang Baj Baj

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 17-08-07 00:26

Citat

Fra : troldenesdhb

Dato : 17-08-07 08:34

Den eneste der overgår ham er iah.................... årets fjols de sidste 10 år. Hvis han da er så gammel!

Fra : chrazqx

Dato : 17-08-07 14:03

drop nu det mudderkastning og gør i stedet noget for at Kandu forbliver et sted hvor man kan få hjælp til sine spørgsmål..

Fra : dr_dem

Dato : 17-08-07 15:28

MOLO jeg bakker dig op til enhver tid vi to ensomme mennesker må holde sammen i lask og brask

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-07 21:05