/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Smalltalk
#NavnPoint
ans 29699
molokyle 27260
Nordsted1 27077
Klaudi 21638
o.v.n. 17081
dova 16181
3773 15982
refi 15492
miritdk 13786
10  Camillasm.. 12371
Hvad er vigtigt for jer?
Fra : ThomasWWDS
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 13-08-07 03:25

Hej allesammen....

Som nystartet udbyder af webhoteller kunne jeg godt tænke mig at høre hvad der egentlig er vigtigt for jer som brugere....

Pris og plads er klassiske konkurrence områder og er helt med på at billigt med meget plads er at foretrække men hvis man ser bort fra det, hvad har man så brug for derude i de danske hjem?

Mvh

Thomas


 
 
Kommentar
Fra : Kortoververden


Dato : 13-08-07 07:53

Har du ikke lige selv lukket en tråd med nøjagtig samme spørgsmål??

Kommentar
Fra : Teil


Dato : 13-08-07 09:19

Samme svar som i det første nøjagtigt ens spørgsmål.


Kommentar
Fra : Stouenberg


Dato : 13-08-07 10:18

- at udbyderen har styr på tingene...

Kommentar
Fra : refi


Dato : 13-08-07 10:29

Citat
hvad har man så brug for derude i de danske hjem


Ikke at blive stillet det samme spørgsmål flere gange.....

Det virker spamagtigt - det er jo de samme brugere der ser det.....

Men HVAD kan du tilbyde og til hvilken pris - er det det vi skal spørge om.... ?????

Kommentar
Fra : o.v.n.


Dato : 13-08-07 11:29

Det er billig reklame, så vi finder ud af at spørgeren tilbyber webløsninger forøvrig ser dine betingelser rimelige ud, 99.9% oppetid lyder som noget jeg kunne leve med og 40 kr om måneden for en løsning som passer til mit behov kan heller ikke afskrække mig, det lyder også som om der er god support, men det kan selvfølgelig først afprøves når et problem opstår, en linje fangede mig fri trafik

Kommentar
Fra : refi


Dato : 13-08-07 11:37

Citat
en linje fangede mig fri trafik


Man må ikke håbe "Disken" bliver kunde

Kommentar
Fra : o.v.n.


Dato : 13-08-07 11:54

Der er mange udbydere som har en begrænsnig på trafikken, så jeg ser dette som et + og hvem ved, måske skifter disken udbyder

Kommentar
Fra : Stouenberg


Dato : 13-08-07 11:54

- det ville da være en god måde at teste "oppetiden" på...

Kommentar
Fra : ans


Dato : 13-08-07 14:29

Citat
Som nystartet udbyder af webhoteller kunne jeg godt tænke mig at høre hvad der egentlig er vigtigt for jer som brugere....



At vide hvad, der tilbydes.

Kommentar
Fra : e.c


Dato : 13-08-07 16:44

Det lyder spændende med et nyt og anderledes webhotel.

Vigtigt er det med brugervejledning / support for ikke nørder, altså hvis det er nye og uprøvede kunder der satses på.



Kommentar
Fra : refi


Dato : 13-08-07 16:48

Citat
altså hvis det er nye og uprøvede kunder der satses på.


Da der tilsyneladende kun er 1 - så er alle nok velkomne


Kommentar
Fra : molokyle


Dato : 14-08-07 02:03

Øeh... ro på.

Det er faktisk mig som anbefalede ThomasWWDS, at nå et større udsnit af alm. kandu brugere ved at stille spørgsmålet i smalltalk ..i stedet som oprindeligt i 'tech' afdelingenen:

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30304

Jeg synes det er iorden at benytte kandu som platform for en 'forbrugerundersøgelse'. Det har mange andre gjort. Feks. spurgt om hjælp til udformning/design af kommercielle hjemmesider, undersøgelser til brug for universitetsopgaver, marketing mm. Det er jo frivilligt om man vil deltage eller ej.

Selv vil jeg da gerne gentage mine 'forventninger' fra ThomasWWDS' oprindelige tråd. Her gengivet:
Citat
100% oppetid.
100Mb. serverplads og fri trafik.
Registrering af domæne.
E-mail adresse (Webmail).
Gratis support. (Døgnbemandet telefon og e-mail).
FTP adgang.
Virus/spam beskyttelse.
Daglig backup.
Online statistik.
.htaccess
PHP/ASP.
Mysql.
SSI.
WAP understøttelse.
Frit valg mellem Windows 2003 eller Unix platform.

..sku' ku' gøre det. Især; hvis det er til en 'fornuftig' penge.


For mig personligt kræves der ikke vejledninger som f.eks. skærer brugen af FTP ud i pap og bukker forklaringerne i neon, men jeg kan godt se, at e.c har en pointe mht. den målgruppe der 'satses' på. De fleste vil nok blive glade for sådanne udførlige vejledninger på DANSK ...rundt omkring i de alm. danske hjem. En udførlig hjælpeside er faktisk en 'mangelvare' hos mange ISP'ere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle


Dato : 14-08-07 02:16

Kortoververden ->
Citat
Har du ikke lige selv lukket en tråd med nøjagtig samme spørgsmål??


Joeh... men den tråd deltog du jo ikke i, så nu har du påny fået chancen for at hjælpe ThomasWWDS i stedet for selv at stille spørgsmål

refi ->
Citat
..det er jo de samme brugere der ser det.....


Dette udsagn er ikke korrekt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi


Dato : 14-08-07 10:18

Citat
Dette udsagn er ikke korrekt !


Jeg kan se op til FLERE gengangere....


Kommentar
Fra : molokyle


Dato : 14-08-07 10:35

Flere ja... , men ikke ALLE. Dermed er det altså lykkedes ThomasWWDS at nå flere brugere end det ellers ville have været tilfældet.

Det kan jo ikke undre at du (..og jeg) deltager begge steder, da du (vi) jo næsten deltager i alle spørgsmål i dette forum

</MOLOKYLE>



Kommentar
Fra : refi


Dato : 14-08-07 10:42



VI - er ikke alene

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177438
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408039
Brugere : 218879

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste