printdrivere/pcplus
Fra : Hannibald
Vist : 787 gange
40 point
Dato : 24-01-03 12:38

Er der nogen kan hjælpe mig med at få fat i printdrivere til mit pcplus således at jeg kan udprinte på HP printere, har snakket med www.pcplus.dk men de accepterer ikke min registrering som er mere end 20år gammel *suk*

Fra : technet

Dato : 24-01-03 12:43

pcplus ????????????
hvilken printer pcplus 234567843

www.driverguide.com
login
brugernavn : drivers
password : all

-----------
der finder du også drivers til alt andet

Fra : Hannibald

Dato : 24-01-03 12:55

det er PCPLUS Finans, jeg har alle drivere til mine printere HP750, 950C samt psc 2110, men hvorledes indlæses disse i programmet ?

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-03 13:13

du har ingen problemer med pcplus

det eneste du evt. skal have er en opdateret
driver fra administration & data http://www.aogd.dk
de yder også support.
den eneste ulempe er programmet kun virker til år 2027

Godkendelse af svar
Fra : Hannibald

Dato : 24-01-03 13:20

Hej DK
Nej jeg har ingen problemer med PCPLUS, det kører meget fint, din anvisning er også korrekt men kun mod betaling grundet uoverensstemmelse mellem aogd og mig vedr. registrering, det gør ikke noget at det "kun" virker til 2027 idet jeg til den tid er 77 og ikke er sikker på at jeg virker mere til den tid.

Fra : Hannibald

Dato : 24-01-03 13:20

Hej DK

Fra : musiclover1

Dato : 20-10-03 01:16

Til Hannibal,

Du får ingen uoverensstemmelser med PCPLUS distributøren Administration & Data, HVIS DU HAR EN LOVLIG PCPLUS VERSION. Alle PCPLUS ejere checkes bare først i NAVISION's LICENS KARTOTEK, for at undgå PIRATER.

Så har du rent mel i posen kan du også få assistance vedr. PCPLUS., ellers må det være dig der her et LICENS PROBLEM (PIRAT?????).

Med venlig hilsen
Administration & Data - www.pcplus.dk

Du har følgende muligheder