Gratis brændeprogram
Fra : iben_krusek
Vist : 617 gange
100 point
Dato : 01-06-07 22:38

Er der nogen, der kan anbefale et godt og gratis brændeprogram? For nogle år tilbage downloadede jeg bare Nero Burning ROm, men det kan jeg slet ikke finde en gratis version af mere...

Fra : Nordsted1

Dato : 01-06-07 22:42

Prøv at læse dette tip, det ser lovende ud

http://www.kandu.dk/tip16124.aspx

Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 22:42

Prøv lige at læse mit tip: http://www.kandu.dk/tip16124.aspx Ashampoo brænder software er meget mere bruger venlig end Nero (mit synspunkt)

Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 22:44

Gentagelse fremmer forståelsen du var hurtigere end jeg God weekend

Fra : Nordsted1

Dato : 01-06-07 22:46

Den røg jo fluks i foretrukne, da jeg læste dit tip, og syntes det så så spændende ud

Også god week-end til dig

Fra : iben_krusek

Dato : 01-06-07 22:52

Hold da op en masse hurtig respons. tak for det, men når jeg prøver at installere, for jeg meddelelsen, at ashampoo ikke er et gyldigt system32-program - eller sådan noget. HRMF

Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 23:00

Og du hentede herfra ? ftp://asburn65:studio@ftp.vnudownloads.org/ashampoo_burningstudio650_vnu_gb.exe prøv igen, der kan være sket en skade under hentningen, vælg eventuel Kør i stedet for Gem, det kan du rolig gøre, der er ingen lusk i det link

Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 23:02

Tidligere på aftenen kunne Kandu godt lave ftp link klikbare, kopier linjen herunder or i adresse linjen
ftp://asburn65:studio@ftp.vnudownloads.org/ashampoo_burningstudio650_vnu_gb.exe

Fra : iben_krusek

Dato : 01-06-07 23:10

Tak for tippet. Jeg klikkede på 'run', og så var der ingen problemer, bortset fra at når jeg skrive rmin e-mail-adresse på sitet for at opnå full version, så skriver den, der er noget galt med min e-mail-adresse. Jeg har tastet den ind flere gange. Har ikke lavet noget tastfejl. What's wrong???

Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 23:24

Ingen mail fejl her, og du bliver nødt til at få din mail accepteret for at få koden, har du ikke en anden adresse, du kan forsøge med ? For eksempel en hotmail, jeg bruger Yahoo mail. Og bare rolig du kan vælge nyheds brevene fra under registreringen

Fra : molokyle

Dato : 02-06-07 00:47
Fra : ulrik007

Dato : 02-06-07 01:08
Fra : iben_krusek

Dato : 02-06-07 12:17

Kan XP brænde selv? Bare ved drag'n drop? Ser om jeg kan få det til at fungere. Ellers opretter jeg en anden midlertidig e-mail-adresse. Har kun én og det er en hotmail

Fra : iben_krusek

Dato : 02-06-07 12:18

Tak for alle svarerne!!!

Fra : molokyle

Dato : 02-06-07 14:46

Fint med en Tak ...iben_krusek, men hvad med at beslutte dig for en accept af samme?

..og læs liiiiige én gang til : http://www.kandu.dk/spg105163.aspx#1174683

</MOLOKYLE>

Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 17:44

Måske er takken foreløbig, det er ikke sikkert at spørgeren har ikke helt opgivet Ashampoo, og det er forståelig, det er nemlig en rigtig fin brænder

Fra : molokyle

Dato : 02-06-07 22:49

o.v.n. -> CdBurnerXp Pro 3.0.116 er skam også et udmærket svensk program ..og præcist lige så gratis som at 'nøjes' med XP selv

</MOLOKYLE>

Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 23:01

Jeg har haft CDBurnerXP, og mange andre, ja den er god og gratis, men det er fortid nu, Ashampoo vinder over alle jeg har prøvet, i bruger venlighed, selv Nero 7 som er præinstaleret på den bærbare, har måttet vige pladsen for Ashampoo

Fra : iben_krusek

Dato : 02-06-07 23:11

Tak, ja jeg tillod mig at gætte, at man skulle drag'n droppe. Var meget træt i går. Det var langt over min sengetid, og det er det igen i dag. Jeg er sikker på, de nævnte programmer er ski'e go'e til alt muligt, men jeg skal bare ha noet hurtigt og simpelt, så jeg kan gemme alle billederne af mine lovely unger
Jep - de gamle Nero-programmer var ikke noget at råbe hurra for mht. brugervenlighed. Jeg har selv været ude at 'teste' programmet på gennemsnitlige computerbrugere, og de var lost. Men det var tilbage i 2001. Der er sikkert sket meget siden.
Tak for hjælpen!!!!

Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 23:25

Citat
men jeg skal bare ha noet hurtigt og simpelt, så jeg kan gemme alle billederne af mine lovely unger
jamen så brug da bare den indbyggede i XP, det er meget let: Marker de billeder du vil brænde, ovre til venstre, under Billedopgaver, klikker du på Kopier til cd, der kommer nu en ikon nede ved uret, klik på den og under CD skrivnings opgaver, klikker du på Skriv til cd, husk at lægge en skive i skuffen

Du har følgende muligheder