/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Hvor er vi på vej hen.....
Fra : refi
Vist : 767 gange
50 point
Dato : 11-05-07 18:12

Hvad er det lige der sker i Danmark i øjeblikket....

Folketingsmedlemmer melder sig ud af deres parti og stifter nye....
CD legede med tanken om at gå med....
Tørklædedamerne gør efter al sandsynlighed deres indtog.....

Man bytter så meget rundt at man ikke længere kan være sikker på at det man stemmer på også er det man får.....

Skal folketinget være en Moske
Skal kongehuset "regere" Grønland.....

Ja vi kan blive ved....

Min uforbeholdne mening...

Melder folketingsmedlemmer sig ud af deres parti, skal de ikke længere være medlem af folketinget, men udskiftes med den næste i rækken i det parti de forlader....

Hvad hjælper det vi stemmer når de bagefter kan gøre som det passer dem....

Hvem siger tørklædehistorien ikke blot er et springbræt (læs undskyldning) for at komme ind i varmen og derefter stifte - hvad ved jeg - alqaeda - der så pludselig er i det DANSKE folketing....

Jeg GRÆMMES på befolkningens vegne

Det er at gøre nar med vælgerne....

Fra : Olesen-50

Dato : 11-05-07 18:19

Kan kun give dig ret, det er dybt bekymrende. En dag bliver vi sq nok i mindretal, så skal de danske kvinder til at gå med burka/tørklæde, knæfald et par gange om dagen, osv

Når man melder sig ud af sit parti, så er det yt af folketinget, basta

Fra : Olesen-50

Dato : 11-05-07 18:19

Hov må hellere snuppe fluebenet med det samme

Fra : refi

Dato : 11-05-07 18:22

Citat
Hov må hellere snuppe fluebenet med det samme

Hvorfor dog det

Fra : e.c

Dato : 11-05-07 18:23

Ja - det har du ret i Refi.

Fra : Klumme

Dato : 11-05-07 18:25

Tjaeee skulle man pålægge Marianne Jelved at gå med Burka, vil da det pynte gevaldigt

Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 18:26

Øh bøh... Siden hvornår er det blevet nyt, at man ikke får det, man stemmer på?

Én ting er, at folketingsmedlemmer kan skifte parti undervejs.... (og nye -ikke-engang-valgte kan "hives ind" som feks. Torkil Simonsen blev det (endda for Venstre så vidt jeg husker) - for at knuse problemer de ikke selv kunne løse)

Men en anden ting er, at de valgte kan skifte mening undervejs. Enten af nød eller af overbevisning. På den måde er der en del vælgere, der er blevet snydt i løbet af den sidste valgperiode fordi DF har fået en alt for stor indflydelse på dansk politik... bare fordi, at Venstre i daglig tale skulle kunne kalde sig "regering".

Jeg tror bla. at det kan forklare, at nogle Venstrefolk flytter til det nye indslag....

Fra : Teil

Dato : 11-05-07 18:31

Det er et sundhedstegn, glæd jer medborgere.

Fra : refi

Dato : 11-05-07 18:32

Citat
Én ting er, at folketingsmedlemmer kan skifte parti undervejs

Det burde være umuligt.....

Så må de forlade gildet (salen)

Hvis en "arbejder" forlader "sjakket" - ja, så er han/hun arbejdsløs......

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 18:32

Hvor er jeg bare glad for, at du spørger...

Som go' Venstre Radikal kernevælger ..slår jeg mig også 'KORSETS TEGN' for brystet:

Dagger = † = &88; Se selv hér: http://www.cssboxing.com/temp/kors.html

...men vil egentlig meget hellere tale CSS og ...?

Min storladne 'gave' til spørgmålets besvarelse, må i så fald være ..som følger:
Citat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec enim. Vestibulum rutrum odio vitae elit. Suspendisse quis eros. Integer nec metus. Nunc magna. Ut vel lectus. Duis vulputate eros ut leo. Integer vitae tortor. Ut enim nunc, interdum id, sagittis in, pretium at, ipsum. Phasellus ut purus. Aliquam nec est. Sed convallis. Suspendisse consequat neque. Nam malesuada enim ut eros. Donec ac enim. Pellentesque fermentum purus eu lorem. Nullam sollicitudin, pede vitae aliquet volutpat, tortor orci imperdiet dolor, vitae bibendum elit odio a lorem. Vestibulum sollicitudin. Fusce ligula augue, dictum sed, hendrerit volutpat, egestas id, eros.

Maecenas interdum. Sed nulla. Ut commodo. Vivamus faucibus justo et ante. Aliquam mauris nunc, dapibus vel, fermentum vitae, venenatis sit amet, elit. Suspendisse mattis porttitor urna. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Donec feugiat, lectus id facilisis pretium, arcu ipsum ultrices nibh, sed placerat lacus elit et felis. Integer elementum eros ac ligula. Sed blandit, libero a fringilla elementum, ligula ante dapibus mi, quis tristique urna ligula eu turpis. Fusce viverra porta leo. Cras mauris odio, iaculis in, posuere ut, congue at, quam. Sed id velit. Pellentesque augue libero, adipiscing ut, faucibus sit amet, pretium blandit, urna. Duis eu lorem. Vivamus ultricies pretium tellus. Sed ullamcorper massa a tortor. Nam interdum.

Maecenas eu quam. Phasellus dictum lorem a ipsum. Sed interdum, est in gravida dapibus, nisi tellus scelerisque justo, quis elementum nisi odio sit amet nisl. Integer interdum mauris et orci. Praesent ligula. Etiam non nibh varius justo auctor sollicitudin. Sed faucibus, metus vel lacinia tempus, dolor tortor scelerisque libero, a posuere magna elit et diam. Nullam vitae mauris sed libero laoreet porta. Quisque facilisis fermentum neque. In tempor mi euismod enim. Maecenas scelerisque, metus nec aliquam auctor, urna dolor aliquet pede, eget facilisis orci arcu quis turpis. Phasellus pellentesque magna eu mauris. Donec volutpat tortor ac ipsum. Curabitur fermentum dolor at lorem. Vivamus dignissim fringilla sapien. Morbi quis quam laoreet elit auctor bibendum. Aenean at urna nonummy arcu vehicula commodo. Vestibulum est sem, sagittis a, egestas semper, iaculis eu, orci.

Suspendisse suscipit viverra nunc. Proin turpis tellus, tincidunt nec, consectetuer non, auctor in, nulla. Mauris dui erat, consectetuer non, iaculis eget, ullamcorper sit amet, dui. Mauris volutpat, tortor nec vulputate bibendum, metus ligula posuere magna, vestibulum vestibulum metus mi a lacus. Vestibulum eget leo. Cras pellentesque scelerisque nibh. Ut ullamcorper, quam a placerat nonummy, risus est nonummy ipsum, ac placerat libero urna id est. Aenean bibendum neque pulvinar ipsum. Aenean purus risus, dictum et, laoreet ut, convallis vulputate, massa. Duis molestie condimentum ligula. Nam odio massa, pellentesque eu, blandit nec, porttitor non, diam. Vivamus pharetra rutrum est. Nunc urna ipsum, facilisis in, volutpat nec, volutpat vitae, eros.

Maecenas posuere. Pellentesque sem risus, fermentum nec, egestas eget, imperdiet ut, nisi. Sed nonummy. Etiam venenatis nulla. Praesent congue tempus ipsum. Fusce hendrerit. Duis suscipit justo in nisl. Nullam sit amet tellus. Quisque quis lacus sit amet turpis posuere elementum. Nam sit amet diam at pede feugiat volutpat.

... : http://www.lipsum.com/

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 18:34

volutpat

</ *LOL* >

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 18:37

Morale?

Citat
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."

"There is no one who loves pain itself, who seeks after it and wants to have it, simply because it is pain..."

</MOLOKYLE>

Fra : refi

Dato : 11-05-07 18:42

Du er vist i dit "es" idag "molo"

Fra : valde.

Dato : 11-05-07 19:10

Husk nu vi har en grundlov der siger at folketingsmedlemmerne ikke er bundet af andet end deres samvittighed . De er altså ikke bubdet af partiets mening - ikke engang af vælgernes mening, ikke før næste valg, Det kan de selvfølgelig heller ikke være. Vi har jo hemmelig afstemning, så de kan ikke engang spørge om de er i overenstemmelse med deres vælgere det må vente til næste valg, så får vi vel ny alliance mellen pia og Nasser - "liberale pianister." No alliance!

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 19:13

valde -> Pianistiske Na(-ss-)ister?

Nu skulle det være tydligere

Fra : Teil

Dato : 11-05-07 19:23

Citat
"liberale pianister."

Manden er død.
http://www.reagleplayers.com/Images/liberace/libfur2004.jpg

Fra : Klumme

Dato : 11-05-07 19:30

Molo Gaaaab (CSS = Celcentreret Stupid Samfundsnasser)

Kan håbe på, at man en dag fratager bl.a. kontanthjælpsmodtagere stemmeret. Når man selvforskyldt forsørges af staten - arbejdende borgere - skal man ikke være medbestemmende. Og stop bare dit gylle om at du betaler skat

Fra : valde.

Dato : 11-05-07 19:30

det var næsten synd!

Fra : Teil

Dato : 11-05-07 19:35

Det burde være en menneskeret at være fritaget for
arbejde hvis man ikke gider.

Fra : Klumme

Dato : 11-05-07 19:38

Tjaeee Teil.

Det kan du ha ret i, og så kunne alle de parasitter som ikke har lavet en skid livet igennem, men har brugt af de penge, vi andre har tjent livet igennem, overtage

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 19:40

..alle har ret til, at sprede gylle

..bare man holder sig til 'reglerne'

Husk dét Klumme !!!

</MOLOKYLE>

Fra : Klumme

Dato : 11-05-07 19:40

Men nu skal vi jo lige pase på. Jeg kom desværre til at snakke om Molo, og nu er han jo allerede på vej ind i centrum, og kan vel bombardere tråden med 100 indlæg om sig selv og CSS.

Fra : Klumme

Dato : 11-05-07 19:43

Sprede gylle og holde regler .... Hvis regler???

Nej glem det. Det rager mig en høstblomst. Men jeg er pishamrende træt af, at så meget som en eneste krone af mine betalte skattekroner kanaliseres ud til dig. Hvad du så skulle leve af.... Hvad rager det mig???

Fra : vil.du

Dato : 11-05-07 19:46

Årh - stop nu lige personfnidderet i tråde der kunne gå hen og blive interessante?

Please....

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 19:46
Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 19:48
Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 19:51

I andre kan finde jer selv ...hér: http://redwing.hutman.net/~mreed/

</MOLOKYLE>

Fra : Klumme

Dato : 11-05-07 19:53

S'føli vil .du

Ikke at du kan få lov at bestemme alt, men det er alligevel det ultimative tidsspilde, at diskutere med Molo.

Så kontanthjælpspauseklovnen får scenen for sig selv. Han han elsker jo at vride sig i det krystalklare Kandulys - få alles opmærksomhed, uanset hvad det drejer sig om, og måske være heldig at komme ind med fuldstændig ligegyldige ting som bl.a CSS.

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 19:54

Citat
Please report immediately any sightings of new Worrior variants.

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 19:56

WARRIOR !!!

...but please: Don't worry

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 19:58

..og Klumme kunne ALDRIG drømme om at tale om; hvad Klumme selv mener
Dertil er andre brugeres meninger, gøren og laden ...en ALT for stor en udfordring

</MOLOKYLE>

Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 19:59

Hold da fast. Jeg havde fortrængt det, men jeg mindes nu igen, hvor primitiv og simpel folk kan være. Endda selvom de både kan stave og har en ordbog....

Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 20:01

simpel = simple

Fra : Teil

Dato : 11-05-07 20:02

Citat
og Klumme kunne ALDRIG drømme om at tale om; hvad Klumme selv mener

m.a.o. en fyr fra Borgen

Fra : refi

Dato : 11-05-07 20:03

Så så......

Rolig nu......

Jeg forsøgte bevidst ikke at gøre tingene FOR personlige........

Meeeen - det var EMNET der var det primære......

Trænger vi mon snart til en HELT NY Grundlov......

Fra : molokyle

Dato : 11-05-07 20:03

Skrev jeg Klumme?

Jeg mente altså: Khader !

</MOLOKYLE>

Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 20:06

refi: Politik er vel langt hen ad vejen en personlig sag? Men du har ret (og jeg erkender mit fejltrin... og undskylder) det er for simpelt at begynde at punke hinanden indbyrdes i en tråd, hvor spørgsmålet ikke lagde op til skyttegravskrig.
Vi ses i en anden tråd....

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 11-05-07 20:16

Den oldnordiske sag vi kalder grundlov burde opdateres
til en nyere vistavenlig version, garanteret virusbeskyttet.
Især mod dem jeg ikke kan lide. Khader får et plus for
sit mod.

Fra : Daxxa

Dato : 11-05-07 20:23

Kan ikke se hvorfor de udelændinge skal komme i folketinget osv.

Til sidst er det kun dem der sidder der,

Fra : Teil

Dato : 11-05-07 20:24

Daxxa
Du er racist

Fra : Camillasmoster

Dato : 12-05-07 22:22

Hvis man vil være i Danmarks Folketing, skal man selvfølgelig være danskhelt ind i rygmarven!

Og det ikke noget med racisme at gøre - det er ganske almindelig logik for perlehøns....

Skik følge eller land fly!

Hanne

Fra : Teil

Dato : 12-05-07 22:27

Nej

Fra : molokyle

Dato : 12-05-07 22:31

Land følge ...eller skik fly ...ad helvede til

Der skal også være plads til andre skikke i Danevang ...end præsterne & Pia's

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 12-05-07 22:41

Jeg har brugt timer på ..idag ; at tale med en somalisk muslimsk kvinde ...dansk gift ..UDEN tørklæde !!!

Hun har sine skikke i behold, men er mere demokrat end flere danske

..og hun levner godt sine søstre plads til, at gå med tørklæde, for at 'passe' ind i det muslimske billede af en attraktiv kvinde i den voksne 'giftedygtige' (--> Læs: Liderlige/Seksuel aktive) alder!

Det er nu engang skik ..og ikke den 'farlige' religion, som er virkelighed for flertallet af muslimske kvinder ..om så de kommer fra: Kuwait, Nigeria, Sudan, Indonesien, Iran, Kurtistan, Turkiet, Rusland/Armenien/Kazakstan/Georgien/osv. ...eller Danmark !

</MOLOKYLE>

Fra : refi

Dato : 12-05-07 22:43

Selvfølgelig skal ALLE have muligheden for at blive valgt ind.....

Men de skal IKKE have muligheden for at "skifte hest" i valgperioden....

Så er det UT AF MIN BUTIK....

Fra : refi

Dato : 12-05-07 22:47

Nu er "tørklædet" jo heller ikke det værste....

Det næste bliver "burka".....

Så kan vi ikke engang være sikre på at det er den rigtige - det kun være pia i forklædning

Fra : refi

Dato : 21-05-07 10:57

Ser ud til debatten kører videre i medierne.....

Så lukker her....

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 11:00