/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
HVEM ER ?? Laika_pigen
Fra : disken
Vist : 752 gange
20 point
Dato : 04-05-07 04:41

Laika_pigen

Giver karakter,,,,,,,,som hun /han selv ønsker at modtage.
Til hvert til fald

At du ikke kan bruge et tip OK
MEN SÅ LAD SGU DA ANDRE OM DET.
O ***** fra mig af, og tror det gælder mange andre
du har bedømt.
Men forventer selv TOPBETJENING, for ???
Mig skal du IKKE regne med at få ANDET END = 0
Hvis jeg overhovedet gider at læse dine TIPS.
Som du til tider KALDER totalt ubrugelige.
Eller er det brugerne der IKKE kan finde PÅ BEDRE_

FRA MIG.

Tag det som du selv VIL, men forvent IKKE meget/ n
hjælp fra mig af.

Da det SIKKERT er totalt ubrugeligt.

Fra : disken

Dato : 04-05-07 04:44

Det var en GLAD Vista__________
Fra Dell

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 04-05-07 08:23

Tilmeldt kandu.dk 16-04-2007
Seneste login : 04-05-2007
Citat
Hejsa.

Frisk ung pige som er uddannet Bygnings Maler.

Har jordens dejligste schæfer/labrador hvalp, som jeg søger dagpleje eller børnehave
mens vi er på arbejde.

Hilsen Laika_pigen

Har allerede gjort sig bemærkdet i forhold til bedømmelse af tip: http://www.kandu.dk/Spg103267.aspx#1152607

</MOLOKYLE>

Fra : Teil

Dato : 04-05-07 08:53

Bygningsmaler, så er diagnosen helt klar.
Hjerneskadet.

Fra : berpox

Dato : 04-05-07 08:56

det er sq slemt hvis man bli'r hjerneskadet af alt det vandbaserede sjask man bruger nu til dags

Fra : molokyle

Dato : 04-05-07 09:08

..og disken: Mon ik' du sku' annullere dit 'spørgsmål' i CSS ?

</MOLOKYLE>

Fra : jomfruane

Dato : 04-05-07 09:19

Vi skal bare havde afskaffet de åndsvage point....

Fra : bentjuul

Dato : 04-05-07 11:56

nope, - vi ælsker påænger

Fra : Teil

Dato : 04-05-07 13:47

Hun må være hjerneskadet, ifølge dansk sprognævn
findes ordet bygningsmaler ikke.

Fra : valde.

Dato : 04-05-07 14:15

Til oplysning for dansk sprognævn+ Tell Danske bygningsmaleres fagforenings hovedkontor ligger på islands Brygge http://www.mffu.dk/

Fra : Teil

Dato : 04-05-07 17:01

De danske "bygningsmalere" er jo for det første hjerneskadede
og dernæst ikke sprogligt og bogligt begavede.

Fra : valde.

Dato : 04-05-07 18:20

Det var godtnok "møj" Du kunne da nok blive bygningsmaler: Forstår jeg.

Fra : Teil

Dato : 04-05-07 19:53

Desværre valde, jeg venter på en plads i bestyrelsen.
Køen er lang, så ventetiden kan blive op mod 30 år.

Fra : valde.

Dato : 04-05-07 20:09

Ordspoget siger jo: "Hvis man venter længe nog kan man blive konge i Sverige"!

Fra : Teil

Dato : 05-05-07 18:30

Citat
Disken
Teil
Ziggy99

I er alle nogle sølle fjolser som har viet jeres liv til denne side.
Itror point/stjerner/citater osv. redder jeres dag. Samt at komme til at svine andre til, det må da være lykken for jer!

Det siger alt om ballalaika, håbløs hjerneskade.

Fra : disken

Dato : 05-05-07 19:18

Citat

Hvorfor________

Fra : disken

Dato : 05-05-07 19:20

Citat
det er sq slemt hvis man bli'r hjerneskadet af alt det vandbaserede sjask man bruger nu til dags

SGU da skidefarligt_________hvis du tager forkert af en Mælk OGGGGGGGGGGG...
Har prøvet at bruge et mælkekarton til at prøvemale med,
men så det ikke senere PÅ DAGEN...
kan kun sige, det smager ikke godt.

Fra : disken

Dato : 05-05-07 19:21

Citat
Vi skal bare havde afskaffet de åndsvage point....

Fra : molokyle

Dato : 05-05-07 19:24

Nu kan man næppe slippe adsted med, uden lægeautorisation, at stille diagnoser!

Men man må gerne sige; at man synes folk har knald i låget

</MOLOKYLE>

Fra : disken

Dato : 05-05-07 19:24

Har da set, AT OVENNÆVNTE IKKE kan lide, når
brugerens EGNE TIPS ikke bliver bedømt pænt nok.

Men HVAAA, kan i ha D.

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 05-05-07 19:26

Tak for svaret molokyle.

Øhhh_ håber /tror jeg læste det.
Men vil ikke ofre mine små PINT´s på det.

Fra : molokyle

Dato : 05-05-07 19:27

De nemmeste 20 påængår jeg har reddet mig til dato

</MOLOKYLE>

Fra : Manse9933

Dato : 05-05-07 19:32

Kan i så opfører jer ordentligt,va va va vapuuuuu ha.

Fra : Teil

Dato : 05-05-07 19:50

Altid pæn opførsel her.
At andre ikke kan se det er ikke mit problem.

Fra : Manse9933

Dato : 05-05-07 19:56

jeg er blind jeg er blind,kan ikke se,tænd lyset,smid sky klapperne,lad os alle synge og håbe på medmenneskelighed
over for dem vi ikke forstår,specielt mig

Fra : disken

Dato : 05-05-07 21:07

Citat
jeg er blind jeg er blind,kan ikke se,tænd lyset,smid sky klapperne,lad os alle synge og håbe på medmenneskelighed

Kan/DU hore _HØRE....

I _BE_ RIGT_ BUK....Matador IGEN...

Fra : disken

Dato : 05-05-07 23:51

Et par uddrag fra ???
som jeg ikke ved hvem er__stadig

Jeg kan forstå kortoververden skulle have på HØVLEN.
Ham kan jeg heller ikke LI, men HVAD.
Han er ikke bandLØST af min Kirke.
Selv LILLE mig___ MÅ være her
Men alle andre ???????????????

Citater_________

til kortoververden.

LÆS dog hvad jeg skriver! Du kan få både sikkerhedskoden og OPERATØRKODEN!!!!!

Men nogle folk læser kun det de selv vil læse!!!!

Teil

Hvis ikke du kan sige noget som helst positivt og hold dig fra mine tips!!! Du er pænt latterligt at høre på! Og kun du er god nok her inde. Har set andre tips og indlæg hvor du nedgøre folks tips og indlæg! Mon ikke du bør se dig selv i spejlet, så ser du sikkert bare en gammel sur mand som ikke har andet at give sig til end at sige "DET VIRKER IKKE" og bla bla bla......

JEG VED DET VIRKER LÆNGER ER DET IKKE!! OG ER SIKKER PÅ ANDRE VIL GIVE MIG RET!!

Hvis ikke folk har forstand på det eller prøvet det suntes jeg folk skal stoppe med at bedømme sådanne tips/indlæg som dette.... Det er under alt kritik at folk nedgøre og kommer med latterlige kommentare til noget de ikke har prøvet eller kender til! SØRGELIGT

teil

Du kan lige så godt lade være med at give mig nogen stjerne overhovedet!!

DET ER SÅ SVINSK FOLK SOM DIG SKAL PILLE DET HELE NED NÅR MAN NU ER SÅ VENLIG AT GIVE SINE TIPS VIDERE TIL FOLK SOM EVT. KAN BRUGE DET!

HAR INTET TIL OVERS FOR DIG!

Min kat er venligere over for sin EGEN mad...

Håber JEG stadig / ikke har generet DINE TIPS.
Kan se jeg er BLAKKET af dig,,,, og hvad så.
Har sikkert hjulpet dig mange andre gange,___FØR
denne profil.

Men klart, man GIDER ikke hjælpe privat, når der ingen
tilbagemelding kommer.
Og var det dig_!!!!!!? jeg har i tankerne, sad jeg faktisk og
forsøgte at hjælpe dig i mere end 5 timer, med diverse forsøg og andet.
DIREKTE________________________________
Da der ikke kom en MAIL mere, TROR du sgu at du kan VÆKKE mig 2 uger efter-
og forsætte? fra noget jeg ikke kender til mere, eller har smidt væk....

Men SIKKERT ikke dig,!!!????? men kan da se/ HORE, at du har været her FØR...

Kan du ikke tage din EGEN MOST, så tag de tæv andre BRUGERE = giver dig.

Jeg spurgte bugere herinde, = hvem er du...
Men at svare

Dette var bare en slut kommentar til SÅKALDTE -
nye brugere, i ødelægger det for SÅ mange andre,
der tager skidtet mere alvorligt....
Orker ikke at hjælpe ANDRE, = mere

Og denne var KUN til ovennævte + sofus.dk

Fra : disken

Dato : 05-05-07 23:55

OG DET VAR DENNE____DER FIK TIL AT SPØRGE

Citat
Hvis ikke folk har forstand på det eller prøvet det suntes jeg folk skal stoppe med at bedømme sådanne tips/indlæg som dette....

Men HVAD.

Alle skal være her...?

Du har følgende muligheder