Mormoner!!!
Fra : 51749500
Vist : 373 gange
20 point
Dato : 13-01-03 08:58

Heyza!!
Jeg vil blive rigtig glad hvis du vil svare på mine spørgsmål og svare tilbage inden en uge. Her kommer de:
1. Hvorfor tror mennesker?
2. Hvilke krav stilles der for at kunne være medlem af troen?
3. Findes der en gud i troen? Hvem?
4. Hvordan tilbedes en gud?

På forhånd tak... Mø Mona

Fra : karlschlichter

Dato : 13-01-03 09:06

Hej Mona

Jeg tror, at du kan finde mange af svarene her

http://www.laerernet.dk/rel/mormon.htm

http://www.mormon.dk/

Venlig hilsen
Karl Schlichter
karl.schlichter@privat.dk

Fra : svendgiversen

Dato : 13-01-03 20:37

Jeg er ikke helt klar over hvorfor du spørger, Mona.

Leder du efter en ny trosretning?
eller spørger du i dette forum, fordi mormonerne er de første, der har sat slægtsforskning i system??

Tilfældigt kender jeg en dansk pige i USA, gift med en mormon,
(hun ved mere om min svigermors familie end min svigermor selv),
og hendes søn har lært sig russisk bare for at omvende Russere til Mormoner.

Jeg skylder hende meget,
(bl. a. fandt hun mine 4 kusiner i USA for mig)
og jeg vil naturligvis ikke udlevere hendes adresse til alle i kandu.

Har det interesse, må du maile til mig,
(i strid med forældede kandu retningslinier).

Mail til:
sv.giversen@mail1.stofanet.dk
og du får mormon mettes adresse,

hilsen Svend

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 20 point
Dato : 26-01-03 10:25

Mon ikke du kan finde dine svar her:
http://www.mormon.dk

Ellers kan du skrive til dem og spørge.

Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : 51749500

Dato : 27-01-03 08:35

Øh, Jeg skulle bruge det til en opgave i skolen... Men tak for hjælpen...

Godkendelse af svar
Fra : 51749500

Dato : 27-01-03 08:35

Øh, Jeg skulle bruge det til en opgave i skolen... Men tak for hjælpen...

Fra : 51749500

Dato : 27-01-03 08:35

Øh, Jeg skulle bruge det til en opgave i skolen... Men tak for hjælpen...

Du har følgende muligheder