Kaspersky gratis version
Fra : tararam
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 15-02-07 08:51

Jeg mener Kaspersky har vundet mange priser for at være et af de absolut bedste Antivirus systemer på markedet. Forleden fik jeg at vide at Kaspersky og AOL sammen havde lavet et gratis version af samme som hedder Active Virus Schield. Jeg bruger nu gratis versionen og har ikke haft problemer med noget, men det ville da være interessant at vide om nogen ved hvad forskellen er på Kasperskys betalings version og denne gratis version. ?

http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/get_started.adp

Fra : stl_s

Dato : 15-02-07 09:52

AOL scanneren har ikke:

1. HTTP scanner (scanning af websider)

2. Proactive Defense (advarsler om potentielt skadelige aktiviteter)

3. Undtagelsesliste

4. Opdateringer til selve scannermodulet kommer lidt senere end til Kaspersky (signaturer kommer dog samtidig)

Ellers er det en ren Kaspersky 6.0 scanner.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 15-02-07 10:04

hah her skal man ikke undlade at opdatere siden før geniet er på banen -

active virus shield er absolut at anbefale så fortsæt du endelig og vær tilfreds som du er

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 28-03-07 21:05

Tak for svaret miritdk.

Fra : miritdk

Dato : 29-03-07 10:01

godt du er tilfreds - men i mine/og andres øjne var det stl_s der besvarede dit spørgsmål med forklaring på hvad forskellen var - og JA active virus shield er super

Jeg sender lige de point efter stl_s

Du har følgende muligheder