/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål

MS Windows
briani 27239
Hjælp slettet post i Outlook
Fra : ivanovic1
Vist : 598 gange
20 point
Dato : 04-02-07 23:01

Hej Alle,

Hvis jeg har slettet noget post i outlook er der så nogen måder man kan få det tilbage på. Posten som er slettet ligger ikke i kurven/mappen "slettet post" inde i outlook.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 04-02-07 23:03

- Ubesvarede 36

Kan du gætte svaret

Fra : hr_hvalsoe

Dato : 04-02-07 23:23

Hej ivanovic1

Hvis posten ikke ligger i Slettet post mappen, og du ikke anvender en Exchange konto (i stedet f.eks. en POP3 konto), kan du ikke få den slettede post igen.

Har du tjekket, at det ikke blot er blevet arkiveret? Se evt. mappen Arkiv mappe.

MVH

hr_hvalsoe

Fra : akle

Dato : 04-02-07 23:26

Fra : Balcanard

Dato : 08-02-07 11:51

Prøv at installere PC inspector og led efter filer med endelsen .dbx
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Fra : Balcanard

Dato : 08-02-07 11:58

Du'r kun, hvis det er en mappe.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 08-02-07 12:43

Tak for svaret refi.

Fra : ivanovic1

Dato : 08-02-07 12:44

Sorry de var meningen de 20 point skulle gå til hr_hvalsoe

Fra : refi

Dato : 08-02-07 12:45

Selv tak....

Men det var vel egentlig Kandu der skulle have haft dem....

Det er dem der lukker dine spørgsmål

Fra : refi

Dato : 08-02-07 12:47

Kan jeg give videre hvis ikke du har flere

Du har følgende muligheder