RE:Svømme med delfiner.
Fra : Erling Simonsen

Dato : 29-10-05 19:30

For 1 måneds tid siden eller to havde jeg et indlæg her, hvor jeg
spurgte om muligheden for at børn kunne svømme med delfiner på Tenerife.
Der kom ikke rigtig noget svar, men nu har vi været på Tenerife i
efterårsferien.
Det viser sig, at man I Aquapark - Play Las Americas - kan få lov til at
deltage i delfinernes træningsprogram formedelst 50 euro.
Godt nok mange penge, men alligevel en uforglemmelig oplevelse for et
par piger på 8 og 10 år.
Så var de også så heldige at deltage i selve showet bagefter

Kan godt anbefales.
Jeg har lagt et par billeder på min hjemmeside:
www.oz1eee.dk -> månedens billede.

m.v.h.
Erling Simonsen

Fra : Joke

Dato : 30-10-05 02:43

"Erling Simonsen" <erling.nos@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så var de også så heldige at deltage i selve showet bagefter
>
> Kan godt anbefales.
> Jeg har lagt et par billeder på min hjemmeside:

hej skal til tenerife (playa las americas) til december har du andre gode
ting man bare skal opleve

Hilsen

Johnny

Fra : Erling Simonsen

Dato : 01-11-05 11:19

Joke skrev:

> hej skal til tenerife (playa las americas) til december har du andre gode
> ting man bare skal opleve
>
> Hilsen
>
> Johnny

Hej.
Ja, der er en del ting der er værd at besøge.
F.eks. følgende:
En tur til Teide - Tenerifes højeste punkt (3500 meter)
Der er en svævebane fra 2200 meter op næsten op til toppen.
De sidste par hundrede meter skal man gå, og det er ikke tilladt at gå
derop uden forudgående tilladelse, der skal hentes i hovedstaden Santa Cruz.

En bådtur fra Los Christianos - derfra kan man være heldig at se hvaler
og delfiner. Vi var så heldige at se begge dele. Pilot-hvaler og
delfiner. Jeg har lagt en lille videofilm på min hjemmeside der viser
det.

En tur med færgen fra Los Christianos til La Gomera samt en rundtur på
øen. En fantastisk ø, der meget af tiden ligger indhyllet i skyer.

En tur til Loro-park - øen største dyrepark, der har både delfinshow og
papegøjeshow.

En tur til de "glemtes by" Masca på den nordvestlige del af Tenerife.
En fantastisk natur.
Hvis man er til Trekking er der en udfordrende vandretur gennem
Mascadalen - turen kræver rigtig godt fodtøj (støvler).

En ø-rundtur, så man rigtigt fornemmer forskellen mellem det nordlige og
det sydlige Tenerife.

Så er der forskellige ting i selve Playa Las Americas, bl.a. Aquapark,
Skypark, samt diverse strande.
Selve byen er der ikke meget ved.

Håber du fik nogle ideer, men prøv selv at søge efter mere med Google.

m.v.h.
Erling

Fra : Joke

Dato : 02-11-05 12:58

Jepper tusinde tak havde allerede googlet men tænkte at det også var rart at
hører fra en der har været der nede.

Hilsen

Johnny