/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Måske et tip til Kandu ?
Fra : refi
Vist : 1052 gange
10 point
Dato : 03-02-07 20:39

Tråd lukkes grundet manglende aktivitet

Se sådan gør man på Spywarefri........

Det kunne kandu måske lære af....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-02-07 20:42

Kunne være Kandu skulle have nogle MODERATORER

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-02-07 20:42

Det ville jo kræver aktivitet fra kandu's side... Men ellers godt forslag.

Kandu har ellers den store trusselsbog fremme i deres regelsæt for påæng:
"Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret."

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 20:49

Citat
Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret

Hvor har du det fra

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-07 21:01

http://www.experts-exchange.com/

..har en lign. 'service' ..ingen response i 3 uger? ...så er tråden long gone, væk og ude af verden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-02-07 21:04

Kommer du så fine steder Molo ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 21:08

Jaaaa

Vi må håbe Kandu af og til søger inspiration......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-07 21:08

Jeg har skam en profil dér stl_s !

..og andre 'underlige' nørd steder

</MOILOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 21:09

Man behøvede nu ikke smide trådene ud.....

Mange af de ULUKKEDE spørgsmål er jo besvaret

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 03-02-07 21:10

Hvem er egenlig Kandu?

Syntes egenlig man i 2007 burde være lidt mere synlig.

Er med i masser af forums her på nettet, hvor man viser sit ansigt og fortælle hvem man er. Det syntes jeg er underligt man ikke gør på Kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-07 21:14

http://1984.dk/

Hvorfor skilte?

..nå men som grisehandleren fra Matador har jeg netop udstyret undersiden af mit lokumsbrædt med dette kontrafej:

http://www.worth1000.com/entries/219500/219703FkMJ_w.jpg

</Salem Aleikum>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-02-07 21:17

refi> Det har jeg skam herfra: http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-07 21:18

Hmmm... den gik ikke ...jeg uploader til egen host:

http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/Anders.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 21:21

- Det står der godt nok.....

Har aldrig set det ske

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-02-07 21:22

Liiiige præcis.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-02-07 22:49

Jeg har da en tråd kørende, som ikke er lukket................. den skulle nødig lukkes, og den generer vist heller ikke nogen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 23:10

Citat
Kunne være Kandu skulle have nogle MODERATORER

Og hvem skulle det lige være.

Men ellers udmærket foreslag.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-02-07 23:41

Kan det i princippet ikke være lige meget hvor mange tråde der er åbne?? Man skulle hellere sætte ind over for de der notorisk IKKE lukker deres spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : moderator

Modtaget 10 point
Dato : 04-02-07 09:47

Kandu har skam en moderator ..og har haft det længe!

Jeg har blot alt for travlt med at passe på sludrechartollet MOLOKYLE til at foretage mig noget fornuftigt

MOLOKYLE har deltaget i ca. 10.000 spørgmål, hvoraf de ca. 3.000 aldrig er blevet lukkede. I mange af disse er spørgeren endda aldrig nået længere end til at spørge.

Mon ikke dette kunne ordnes pr. automatik? Een gang om måneden kunne man køre en funktion som målte tiden fra sidste kommentar til aktuel dato. Er der gået mere end en måned? Vupti ...adsted til de evige papirkurvsmarker. For ikke at de 'stakkels' deltagere skal føle sig helt forbigået i kampens hede, kunne man passende tildele hver deltager 5 Super påæng.

Moderator

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 04-02-07 09:50

Hov... Jeg ska' jo lige huske at fjerne fluebenet og må derfor skrive denne kommentar, da jeg ellers får dobbelt arbejde med 2 forskellige emil adresser.

Moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-07 09:53

Sådan...

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 14-02-07 14:48

Den er købt

Tak for svaret moderator.