/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Ole Splittorf Simonsen
Fra : ullasimon
Vist : 584 gange
410 point
Dato : 10-01-03 16:08

Er der nogen der har kendt Ole Splittorf Simonsen - jeg ved ikke om han brugte sit mellemnavn - han var min far som jeg ikke har haft noget personligt forhold til. Jeg har fået oplyst, at han døde i 1982. Han boede på Østerbro i København. Han var gift med min mor omkring 1947 og nogen år frem. Dengang var han kok og sejlede som hovmester.
Med venlig hilsen
Ulla Simonsen

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 10-01-03 17:41

jeg kender ham ikke men se im han skulle ligge på denne side?? http://www.familysearch.com.

Kommentar
Fra : ullasimon

Dato : 30-01-03 08:00

Jeg har senere erfaret at han ved sin død i februar 1982 boede i Tåsingegade 30 på Østerbro i København.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 05-07-03 18:05

Han er også ukendt for mig !

Har du ledt i div. kirkebøger, landsarkiver og lignende ?

Hvor har du ellers søgt ?

mvh.

dkwM327

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 19-02-05 13:20

Dette indlæg ser noget gammelt ud ! ! !
mvh.
dkwM327