/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
overflytning af windows
Fra : Goliat1
Vist : 474 gange
180 point
Dato : 28-01-07 19:11

Hej
Jeg har et stort problem min harddisk er ved at gå i sort og jeg vil ikke til at installere xp igen er der en måde at overflytte hele XP til den nye harddisk med alt hvad jeg har på den gamle ????

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-01-07 19:19

Det tror jeg ikke, men hvis du "overflytter" til en ny HD, flytter du jo bare problemet med.

Og det er vel ikke idéen :(

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-07 19:29

Prøv Norton Ghost.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-07 19:48

Det er under alle omstændigheder hurtigere at installere igen....

Og så har du en REN xp......

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 28-01-07 19:48

jeg havde et lignende problem i sidste uge med en ven`s computer
jeg gik igang med alle muligere anti programmer,
fra bl a spywarefri og arlet
scannede med flere forskelligere online antivirus programmer
nu er computer næsten som ny

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 180 point
Dato : 29-01-07 13:04

Ja - du kan kopiere over på en anden HD, og så køre videre på den HD i samme comp.

Du kan bruge Ghost eller Drive Image.

Dit C: drev skal kopieres som et image ellers duer det ikke.

Denne diskette kan også gøre det, men tungen skal holdes lige i munden.
Technet boot diskette
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Hent og læg den på skrivebordet>dobbeltklik på den og hav en diskette klar.
Start comp med disketten og lad den selv rulle på plads.
Ved A:\>pm
og tryk enter

Godkendelse af svar
Fra : Goliat1

Dato : 29-01-07 16:15

Tak for svaret e.c.