/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hjælp til oversættelse til eng
Fra : thyfoon
Vist : 470 gange
450 point
Dato : 28-01-07 13:35

hej kandusser jeg har brug for hjælå til oversættelse jeg sætter 450 point på at i kan gøre det det må desvære godt gå stærkt er min ordstillig ikke i orden så må i/du godt rette det til *ss*

Hej jeff

jeg er gald for det seriøstet du udviders det er som sagt første gang jeg handler på QXL og jeg har været meget nervøst forhvordan det skulle gå.
Jeg er glad for at du vil bede post danmark om en undersøgelse, som sagt så bliver man nervøs når tracking nummer viser aflevert 0g det ikke er aflever.
du kan tror at jeg vil gi dig en høj rating på qxl, men det er synd for dig at du mister mange pakker når du har sendt med post danmark
jeg er ikke i tvilv om at vi nok skal finde ud af det. god weekend

/Ras

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-01-07 14:01

Jeg oversætter ikke, men har rettet lidt i teksten, som jeg ville skrive den.

Hej Jeff

Angående ..................

Jeg er glad for den seriøsitet du udviser. Det er som sagt første gang jeg handler på QXL, og jeg har været meget nervøs for hvordan det skulle gå.
Jeg er også glad for, at du vil bede post Danmark om en undersøgelse, for som sagt bliver man nervøs når tracking nummer viser afleveret og det ikke er afleveret.
Du kan tror at jeg vil gi' dig en høj rating på qxl, men det er synd for dig, at du mister mange pakker når du har sendt det med post Danmark.
Jeg er ikke i tvivl om at vi nok skal finde ud af det. god weekend.

Der kommer nok en og oversætter.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 460 point
Dato : 28-01-07 14:13

I am pleased for the seriousity you show. It is as I said the first time I do business via QXL and I have been very anxious about how it would turn out.
I am pleased that you will ask Post Danmark to investigate becasuse as said one gets very worried when it turns out that the tracking number shows as delivered.
Believe me I will give you at high rating on QXL though I am sorry to hear you are loosing several packets send by Post Danmark.
I have no doubt that we will solve the problem.
Have a good weekend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 14:15

becasuse skulle være because hastværk er lastværk

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 28-01-07 14:23

Perfekt mirit!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 14:24

Jeg ville nok skrive "As mentioned it is the first time" i stede for
Citat
It is as I said the first time

Indsætte "...to investigate the deliverybecause...", slette "as said" lige efter og bruge "nice" i stedet for "good" i afslutningen.

Men ellers en fin oversættelse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 14:30

auch ysseven - som sagt hastværk er lastværk (alt for længe siden jeg gik i skole GRRR).. men vil ikke slette as I said fordi det bruges meget

I am pleased for the seriousity you show. It is as I said the first time I do business via QXL and I have been very anxious about how it would turn out.
I am pleased that you will ask Post Danmark to investigate the delivery because as I said one gets very worried when it turns out that the tracking number shows as delivered.
Believe me I will give you at high rating on QXL though I am sorry to hear you are loosing several packets send by Post Danmark.
I have no doubt that we will solve the problem.
Have a nice weekend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 14:33

I am pleased for the seriousity you show. It is asmentioned the first time I do business via QXL and I have been very anxious about how it would turn out.
I am pleased that you will ask Post Danmark to investigate the delivery because as I said one gets very worried when it turns out that the tracking number shows as delivered.
Believe me I will give you at high rating on QXL though I am sorry to hear you are loosing several packets send by Post Danmark.
I have no doubt that we will solve the problem.
Have a nice weekend

sådan da !!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 14:38

It is asmentioned = It is as mentioned

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 28-01-07 14:42

oh mirit, det er jo alt sammen bare et spørgsmål om fortolkning.

Din oversættelse er superb - No one could it better!

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 28-01-07 14:42

Tak for svaret miritdk. lige som jeg ønsket

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 28-01-07 14:44

Og så skal der selvfølgelig stå:

"No one could do it better"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-01-07 14:44

Flot Miritdk.

asmentioned >>> as mentioned
Det sagde min stavekontrol

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 14:48

Som vi dog kan få en søndag til at gå....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 14:56

kokset søndag

sidder og prøver at finde ud af hvad man skriver på engelsk når man bruger ordet tilbagekaldelse - anyone ?????

(tilbagekaldelse af et eller andet der er sagt)

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 15:01

Kan du bruge noget af dette her?

tilbagekaldelse (Dansk-Engelsk)
revocation (fx revocation of a patent); withdrawal (fx withdrawal of a generous offer); (af fejlramt produkt) recall (fx the company has announced the voluntary recall of 15,000 cars, the recall involves a power steering return line hose that may prove defective; owners of the cars subject to the recall have been notified; the diesel engine manufacturer has issued a recall and has urged owners to have the part replaced immediately; the manufacturer hotly denied any problem at first, but has since instituted a recall of the toys); (af ambassadør) recall; (permanent) withdraw (fx the country has withdrawn its ambassador to the US following months of deteriorating relations).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 15:04

withdrawn var ordet der smuttede (gemte sig ualmindelig godt hehe) - tak - kig i de første 25 Ysseven