/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Maillist ...
Fra : RHJN
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 27-01-07 21:05

Hej!
Jeg skal bruge en "form" som folk kan udfylde med navn, og emailadresse. udover de felter er der ved siden af nogen afkrydsningsfelter med forskllige interessegrupper ("håndbold" "fodbold" "volleyball").
Planen er så, at den besøgendes indtastninger skal gemmes (i en access-database) og jeg som forfatter kan sende en mail til volleball@mitdomain.dk og alle de brugere der har tilmeldt sig gruppen med volleyball får en mail fra mig ... Kan det lade sig gøre?
Håber der sidder en klog hjerne derude et sted som kan hjællpe!

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-01-07 11:46

Yes... www.mailinglist.dk Nemt og gratis...

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 28-01-07 11:53

jeg har allerede kigget siden og oprettet en testbruger
- men der er noget med der er max forbrug på, ikke ? og da jeg oprettede mig stod der noget med "betalings"-id eler noget .. er det fordi jeg måske har kommet til at oprette mig som betalingsbruger??
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-01-07 13:10

Du har (gratis) status som "betalingsbruger" de første 14 dage mener jeg. Derefter bliver du automatisk ikke-betalings bruger. Det hele står beskrevet på deres side.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-01-07 13:12

Du kan også bare bruge mailinglist til at gøre opmærksom på der er kommet Nyhedsbrev, og så ligge Nyhedsbrevet ud på hjemmesiden. Det gør jeg til mine ca. 70 brugere. Alle er tilfredse.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 14:55

Mange tak til taliskoko!

Jeg har faktisk selv haft spørgsmålet i baghovedet til hjemmesiden for vores afdeling, hvor vi bor. Er nu kommet markant tættere på et konkret forslag med god løsning...

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 28-01-07 18:05

Nej ikke endnu .. men lad os hjælpe hinanden med at finde svaret