/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
HJÆLP!
Fra : missjensen88
Vist : 423 gange
20 point
Dato : 27-01-07 00:59

Hej.

Jeg skal skrive en opgave og jeg er lidt på røven for at sige det rent ud.

Jeg har brug for hjælp til et spørgsmål: 11/9-01 som konsekvens (realisme, idealisme) for international politik?

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 27-01-07 01:47

Spørg Fog,han er så klog

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 03:11

Se under tips______
Der var en/ t FLYVER/ MISIL_ der ramte Pentagon, men de kunne ikke finde resterne.
TIP
http://www.kandu.dk/Spg96631.aspx
SWF
http://www.pentagonstrike.co.uk/pentagon_da.swf
Tager tid at åbne::

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 03:12

SORRY men god film......

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 27-01-07 03:31

HVilken rester
Knus fra fru B

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 07:15

Boing_ boing-boing_ 744 eller hvad det KAPREDE fly hed, var der - forresten ikke 5 STK, der ikke ville flyve, som US air - kontrollørerne ville have dem til.
Men det er da vist gået i GLEMMEBOGEN.
Hvis ikke der er fusket med denne film, så har de et meget LILLE PROBLEM i amerika, eller også tror de vi er blinde.
Jeg er, TROR JEG, eller også har jeg mistet mit TÆPPE, på vej under Radaren...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 07:42

Men bortset fra dette, har det JO INTET med spørgsmålet at gøre.
Tror nærmere du skal spørge efter høje olie priser og mangel på samme.
Forleden dagm i Tv avisen- ville Bush have flere soldater til Irak, og på samme tid gik han ind på en aftale om at gå ind for Koyto aftalen, om at nedsætte drivhuseffekten, hvis ikke det er at give efter, så er det ikke Amerikansk.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 27-01-07 09:27

Her er en stribe artikler som kommer med en analyse:

http://www.globalpolicy.org/wtc/analysis/index.htm

Som jeg ser det er konsekvenserne bl.a.:

1.) Øget fokus på militære løsninger i stedet for forhandling.
2.) Mistillid til muslimer. (Islamofobi i vesten).
3.) Indskrænkelser af den personlige frihed og mere overvågning.
4.) Danmark blev ledt i krig.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : missjensen88

Dato : 27-01-07 11:49

Tak for svaret molokyle.