/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor gemmer windows sine passw
Fra : xircom
Vist : 1430 gange
200 point
Dato : 23-01-07 12:58

Hej,

Min windows er crashed og jeg vil ikke installere på samme HD. Har udskiftet den med en ny. dvs. at windows stadig ligger på den gamle HD.
Nu er mit problem at jeg har nogle logon til forskellige web sider som jeg ikke kan huske password og brugernavne til, men den gamle windows kunne jo godt huske dem. Hvor gemmer windows disse informationer og kan jeg kopiere dem over i den nye windows, så jeg kan bruge dem ???

Mvh
Martin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-07 13:00

De ligger i diverse cookies.....

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 23-01-07 14:24

Så det burde faktisk være muligt at kopierer dem fra den gamle til den nye.
Bare ind under egenskaber for explorer, vis filer og kopierer dem derfra.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-01-07 18:42

Eller også prøver du dette program, det finder dine eksisterende kodeord...
det er simpelthen et genialt program.

Jeg saksede lige deres anbefalingsmail:

Hej, jeg har fundet dette gode værktøj -- AI RoboForm -- hos www.roboform.com. Det husker mine kodeord, så jeg ikke behøver at skrive dem ned på et stykke papir. Det udfylder ikke kun kodeordene for dig, det kan håndtere hele "Log På" proceduren: gå til et websted, udfylde formularer, og klikke på "Log På" knappen. Det udfylder også disse allestedsnærværende internetformularer med et klik.

Jeg synes rigtigt godt om det og det bedste ved det hele er, at det er helt gratis. Det viser ikke reklamer og det overvåger dig ikke. AI RoboForm har modtaget meget positive udtalelser fra publicationer som The Wall St Journal, Financial Times og PC Magazine.

Du kan hente programmet gratis hos www.roboform.com.

iah

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-07 18:52

Det kræver bare lige at man først indtaster det hele i roboform, og KAN man ikke det hjælper det jo ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-07 18:53

Citat
det finder dine eksisterende kodeord

Det FINDER ikke kodeord - det husker dem blot....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-01-07 19:02

Du kan købe det nye computerblad:
COMPUTER FOR ALLE NR.3.Der er en cd rom med,hvor du kan installere et lille program der sørger for at huske dine password,koder,mm.
Hej fra dior.
Bladet koster 66,75 kr.,og der er mange andre gode ting også.
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-01-07 19:45

Citat
Det FINDER ikke kodeord - det husker dem blot....

Har du prøvet programmet refi?

Såvidt jeg erindrer fandt programmet alle mine kodeord på maskinen...
derefter husker det selvfølgelig de nye jeg sætter ind.

iah

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-01-07 22:43

Den her kan angiveligt finde dine passwords http://www.snapfiles.com/get/iepwrevealer.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-07 22:46

Jeg tror vi misforstår hinanden lidt....

Selvfølgelig kan de findes på "den gamle" komputer hvis programmet installeres der.....

Det var nu den nye jeg mente....

Kommentar
Fra : RenePro

Dato : 08-03-07 13:24

Hej, jeg ved ikk om jeg misforstår, men til en anden gang, så brug en diskette så har man det alt tid, jeg har selv alle mine kode/password på diskette, jeg skal ikk nyde noget og så har man aldrig de problemmer