/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Express - lukkebesked
Fra : Ysseven
Vist : 849 gange
50 point
Dato : 20-01-07 22:25

Når jeg lukker min Outlook, får jeg følgende besked:

Citat
Outlook Express kan komprimere meddelelser for at frigive diskplads...

Jeg vælger bare "annullér" hver gang, men er der et brugbart forslag til hvordan jeg slipper for den besked? Eler hvad der sker, hvis jeg siger "ja" ved et uheld?

Jeg bruger jævnligt også mine gamle mails, så de skal helst ikke blive ubrugelige!

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 60 point
Dato : 20-01-07 22:27

Hvis du trykker ja, vil dine mails stadig være læselige, de vil blot blive komprimeret,
så de ikke optager så meget plads på harddisken. Det er ganske ufarligt

//Kettedk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-01-07 23:09

Under Funktioner - Indstillinger - Vedligeholdelse kan du regulere hvornår der skal komprimeres, og det er ganske ufaligt da dine mails vil kunne læses som de plejer, som kettedk skriver.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 21-01-07 05:53

Du skal da bare lade den komprimere, det er jo ligesom at få ryddet op. Gratis hjemmehjælp

Godkendelse af svar
Fra : Ysseven

Dato : 21-01-07 19:05

Tak for svaret kettedk.

Nu prøver jeg - og stoler på, at det ikke går galt...

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 21-01-07 19:28

Ysseven.

Hvorfor skulle det dog gå galt, når du får så mange gode råd om bare at gøre det?

Det er jo det, samme du gør, når du går i OE's :
Funktioner > Indstillinger > Vedligeholdelse > Ryd op.
Dér finde du ogdå en bjælke, hvor der står: "Komprimer".
Hvis du da ellers vedligeholder dit program - ? Gør du ikke det, så er det du får sådan en meddelelse som den, du bygger dit pørgsmål på - ikk'?

Citat
Outlook Express kan komprimere meddelelser for at frigive diskplads...

mvh