/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
IGEN E-MAILS
Fra : AG112
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 19-01-07 17:32

HEJ
ER DER ET KVIK HOVED, DER KAN HUSKE HVOR JEG SKAL GÅ IND,
NÅR JEG INGEN E-MAILS ØNSKER I EN PERIODE, (FRA KAN DU)
HVOR JEG IKKE ER HJEMME.

JEG MENER DER ER ET STED, SÅ JEG IKKE BEHØVER SLETTE DE EMNER,
JEG ER INTERESSERET I.

TAK FOR HJÆLPEN

VENLIGST AG112

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 19-01-07 17:38

profil - rediger profil - fjern flue udfor jatak jeg ønsker at modtage alle mine mails

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 17:39

Næææ det ved jeg ikke, men jeg kan fortælle dig hvordan du skriver med alm. små bogstaver. Tast på knappen på dit tastatur, hvorpå der står Caps Lock. Det er den tredie knap fra neden yderst til venstre på tastaturet.

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 19-01-07 18:34

Tak for svaret miritdk.
DET VAR GODT AT FÅ AT VIDE.

MVH AG 112

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 18:41

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 19-01-07 19:17

så så Klumme - det ER jo ikke alle der er superbrugere på nettet - - og dermed er bekendte med at hvis man skriver alt med store bogstaver, så betragtes dette som om man RÅBER.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-07 19:28

Nej Nej.... Jeg sagde det da osse bare så pænt som jeg nu kan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-07 19:37

velbekomme AG112 - DET VAR GODT DU KUNNE BRUGE OPLYSNINGEN -

klumme
Citat
Nej Nej.... Jeg sagde det da osse bare så pænt som jeg nu kan
... helt enig, men du kan garateret ikke fortsætte i den rille

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-01-07 18:40

Hvorfor kun 3 *?? Det var jo et headon svar. ***** herfra...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 19:00

Århhhhh miritdk *SS* Når man rækker fanden en lillefinger

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 20-01-07 20:05

så - så - I to kamphaner; kan I nu bevare den gode tone

Nu er KanDu-serveren endelig kommet op i tempo, så vi ikke længere både kan nå at høste, riste og vande kaffe-bønnerne længer, men nu må nøjes med at drikke en kop inden man ser næste KanDu-side - så lad venligst være med at skændes

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 20:23

Hvem skændes??

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 20-01-07 21:42

Tjah - hvem mon.....

OK, så bare hav en god weekend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-07 22:19

Tak i lige måde Nederhof