/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjernskrivbord 2 programmer
Fra : claire
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 18-01-07 08:50

Hejsa,

På mit job har jeg mit regnskabs program C5 på fjernskrivbord. Nu skal jeg have et program mere som jeg skal have på fjernskrivbord. Så er mit spørgsmål kan man så ikke have begge programmer åbne samtidig?

Mvh
Claire

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 09:05

Jeg ved ikke om jeg har forstået det rigtigt?

..men hvis begge programmer ligger på den anden computer (den du viser på fjernskrivebordet), skulle der vel ikke være noget i vejen med det?

Fjernskrivebordet bruges oftest i administrationsøjemed og normalt ikke som delt resurce. Delte resurcer er normalt sat op som alm. fildeling mellem en/flere computere eller via serveren.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : claire

Dato : 19-01-07 07:33

hvis jeg opretter forbindelse den det ene, så skal jeg lukket det andet? for at oprette forbindelse?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 19-01-07 11:37

Ved det faktisk ikke, men jeg gætter på man kun kan benytte fjernskrivebordet til en session ad gangen.

http://support.microsoft.com/kb/842976/da

Læs linkene nederst til venstre:

1.) Fjernstyre computeren

2.) Fjernarbejde

3.) Klargøre arbejdscomputeren

4.) Starte Fjernskrivebord

Der står intet om flere fjernskrivebord på engang.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 19-01-07 13:06

Tak for svaret molokyle. hey, det er også hvad jeg er kommet frem til at jeg kun kan have oprettet forbindelse til et fjernskrivebord. så jeg må hve 2 pc...

Tak og god weekend

Claire

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-07 14:54

..og i lige 'måsen' Claire

..og takker for påængårnø ...selvom jeg måske ik' var til megen hjælp?

</MOLOKYLE>