/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ie 7 looper internet explorer
Fra : ambeck
Vist : 584 gange
500 point
Dato : 17-01-07 21:20

Jeg har lige installeret iexplorer 7 - ufrivilligt, men fordi der var opdateringer. Det har bevirket, at den hænger i starten så den slet ikke kommer igang. Der står bare "opretter forbindelse" og så sker der ikke mere. Jeg bruger Norton internet security 2007 og har slået alt fra, men lige lidt hjælper det. Jeg har downloaded med Mozilla og installeret forfra. Samme resultat. Jeg skal bare bruge ie 7 til få ting.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 21:27

Og din XP er 100 % lovlig ?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 21:36

Rense registreringsdatabase ..igen?

Ryd op med dette program: http://www.download.com/TweakNow-RegCleaner-Standard/3000-2094_4-10616938.html

1.) Hent, installér og kør programmet.
2.) Vælg : Scan.
3.) Når den melder : Scan complete ..klik 'view details' ud for : Safe to delete.
4.) I vinduet vælger du i øverste menu: Delete.
5.) Luk/afslut programmet.
6.) Genstart.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : akle

Dato : 17-01-07 21:39

Jeg har lige opdateret med IE 7, - alt gik perfekt. Bruger Avast.
MVH Akle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 21:47

Jeg har også idag overskrevet IE7 engelsk med IE7 dansk ...uden problemer 'what so ever'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 21:51

Citat
Rense registreringsdatabase ..igen

Det løser nu ikke alle problemer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 21:55

refi -> Næeh... men manglende ikoner, genveje som opfører sig 'mystisk' og programmer som 'hænger' efter at være blevet startet op ...er tegn på 'kludder' og dette kan vise sig at være løsningen, når alt andet 'glipper'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ambeck

Dato : 18-01-07 00:09

Jeg har fjernet ie7 ved at bruge tilføj fjern programmer i start, instillinger,kontrol - det som en opdatering til windows. Så nu kører jeg 6.0 igen. Og jo, jeg har en betalt lovlig windows serverpack 2.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-07 10:35

lige i det her spørgsmål ville det sikkert være en god ide at kigge efter om IE7 er blokeret i firewallen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 10:46

Troubleshooting:
Citat
Since upgrading IE from 6 to 7, I can no longer access web sites. What happened?

A possible cause could be that when you upgraded, IE7 changed a Internet connections setting that you previously had in IE6. Here is a possible way to work around this issue:

1. Open IE7>> Tools>> Internet Options
2. Click the Connections tab
3. Click to highlight the first entry under Dialup and Virtual Private Networks settings, then click the Settings button.
4. Place a checkmark in the Automatically detect settings checkbox, then click OK.
5. Repeat steps 3 and 4 for all listed Dialup and Virtual Private Networks
6. With the Connections tab still selected, click the LAN Settings button.
7. Place a checkmark in the Automatically detect settings checkbox, then click OK.
8. Close IE7 and restart the browser.

Citat
If you are experiencing application freezing in Internet Explorer 7, common reasons for this could be:
Incompatible Browser Extension
Add-ons
Spyware or Malware
The first step in troubleshooting this issue is to run Internet Explorer in "No Add-ons" mode. Here's how:

Go to Start>> All Programs>> System Tools
Click Internet Explorer (No Add-ons)
Restart Internet Explorer. If it runs smoothly, then it can be determined that one of the add-ons was causing the problem. You will need to continue troubleshooting this issue until you find out which add-on was causing the problem. You will need to do this using the Manage Add-ons feature. Here's how:

Note: You will need to reverse the above steps to place Internet Explorer 7 back in regular mode for troubleshooting purposes.

Start Internet Explorer 7
Go to Tools>> Programs tab>> Manage Add-ons button
Under the option "Add-ons that have been used by Internet Explorer", you will see a list of all of the add-ons installed on your system.
Click the name of an enabled add-on and then click Disable under the Settings option.
Note: You may want to speed this process by disabling 3 or more add-ons at a time.

Close Internet Explorer 7 and restart it. If it runs smoothly, you have successfully identified the offending add-on. If the problem persists, repeat the above steps until the offending add-on is identified.
Once the incompatible add-on is identified, it may be necessary to uninstall it using Start>> Control Panel>> Add/Remove Programs. Or better yet, use the programs built in uninstaller (if available). In many cases, updating the program to its latest version solves many of these issues.

Spyware? Adware?

Prøv lige en onlinescan med X-Block: http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 10:48

Citat
Jeg har lige installeret iexplorer 7 - ufrivilligt, men fordi der var opdateringer. Det har bevirket, at den hænger i starten så den slet ikke kommer igang

Citat
Så nu kører jeg 6.0 igen

Og så kunne det jo være rart at vide hvilken version der tales om....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 10:52

Ama'r: 6 graders varme, 7 sek./m og en lille solstråle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 10:53

UPS.

Rigtig kommentar. Forkert tråd

...flytter den lige 'på plads'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ambeck

Dato : 18-01-07 12:15

Min Norton gav voldsomme problemer. De problemer har jeg løst ved at afinstallere og installere igen. Derved blev det muligt at slå alt fra - firewall - spyware - o.s.v. Så jeg prøvede igen at installere ie7. Samme resultat. Den bruger 100 % cpu på at prøve at få forbindelse - forgæves. Så nu har jeg nedgraderet igen. Jeg er bare glad fpr Mozilla Firefox som kan bruges til alt undtagen min netbank. Men det kan jo være Norton protection som narrer. Så nu kan jeg more mig med at søge på deres hjemmeside for at finde ud af om der er en løsning. Når jeg lige har god tid.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 18-01-07 12:31

Se hvad jeg fandt (..selvom siden omhandler Vista):
Citat
Norton software is not yet supported with IE7. Script errors are being experienced by users, so you may have to choose between Norton,and IE7.

http://www.ie-vista.com/known_issues.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 12:38

Har Norton ikke altid været et smertensbarn

Godkendelse af svar
Fra : ambeck

Dato : 18-01-07 14:13

Tak for svaret molokyle. Det er det mest sandsynlige at du har ret. Der har været mange problemer med Norton på den engelske version og jeg har en addon på browseren som jeg ikke lige kan slå fra. Det er noget biks. Jeg venter med at opgradrere til min Norton license udløber og så bliver Norton vist vintervejen. Det er efter min mening for dyrt og for dårligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-07 15:55

ambeck -> Ja, ...og resurcekrævende ad H..... til

Jeg bruger 'letvægteren' AVG ...selvom 'nogen' har hvisket min i hørebollesnegl at Avast er Ok.

</MOLOKYLE>