/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Explore 7
Fra : claire
Vist : 559 gange
50 point
Dato : 17-01-07 14:07

Hejsa

jeg har downloaded explore 7, men jeg er ikke tilfreds med layuot i explore 7. hvis jeg går i tilføj/og frern programmer, og fjerne explore 7. Vil jeg så stadig have explore 6? eller går der fuldstændig ged i det?

På forhånd tak

Claire

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-07 14:09

Ja, så vil du have Explore 6

//bentjuul

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 17-01-07 14:26

eller også kan du lave en systemgennelse til tiden før IE7 (har ikke prøvet det, men mon ikke det virker)
du slipper nok ikke uden om ændret layout, hvis du vil have en hurtigere/mere sikker sikker/muligheder o.s.v.
IE7 er efterhånden kommet til at minde om Firefox i layoutet og om et stykke tid tror jeg at både IE og FF vil nærme sig Opera

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 14:27

Nu er det ikke alene programmets layout som er ændret i forhold til 6'eren.

Hvis du vil kunne se internet sider som overholder kodestandarden korrekt fremover er det absolut tilrådeligt at skifte til 7'eren eller en anden browser der overholder webstandarderne, som de er anbefalet af http://w3.org/

Tidligere lavede programmører alle mulige krumspring for at websider kunne vises korrekt i IE. Dette vil de ikke længere finde nødvendigt og 'nye' sider på intenettet vil fremover komme til at se højst besynderlige ud i IE 6 (..medmindre webdesigneren har taget højde for netop denne browser).

Især fortolkning af CSS er væsentligt forbedret i IE7.

Hvis du vil læse mere om 'problemet'? ..og hvorledes det debateres/håndteres af udviklere?

http://www.positioniseverything.net/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 14:34

IE7 er primært lavet til Vista - derfor et anderledes layout....

Men du kan næsten få den til at ligne 6eren ved at "lege" lidt med den... Prøv....

Og du kan afinstallere den (det stod også på skærmen da du installerede den - hvis du har fået den via opdatering) så har du den "gamle" igen....

Systemgendannelse vil jo IKKE fjerne programmet.

Kommentar
Fra : claire

Dato : 17-01-07 14:41

til Molokyle: kan jeg så få explore 7 med "dansk sprog" Funktioner ect. er engelsk....

Så må jeg nok beholde den, men jeg kan ikke lide firefox.......

Mvh Claire

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 17-01-07 14:46

Ja du kan. Jeg har lige selv gjort det idag

Jeg installerede såmen bare 'oveni' min engelske version og det virker uden dikkedarer.

http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/default.mspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 14:49

IE7 fik jeg da i morges automatisk pr opdatering....

Den er 100 % dansk.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-07 15:16

Citat
Hejsa

jeg har downloaded explore 7, men jeg er ikke tilfreds med layuot i explore 7. hvis jeg går i tilføj/og frern programmer, og fjerne explore 7. Vil jeg så stadig have explore 6? eller går der fuldstændig ged i det?

På forhånd tak

Claire

Ja, så vil du have Explore 6

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 17-01-07 16:11

Tak for svaret molokyle.det virker jeg har fået dansk version, så må jeg se at blive dus med explore7

Tak
claire

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 16:13

Velbekommelse claire

</MOLOKYLE>