/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Adobe Media player
Fra : Reichstein
Vist : 447 gange
50 point
Dato : 12-01-07 14:06

Somme tider, når jeg surfer på nettet, får jeg meddelelse om, at jeg skal downloade en gratis Adobe media player. Men når jeg klikker på download, fortæller den, at den blev succesfuld downloaded, men den er der bare ikke.
Gør jeg mon noget galt?

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 12-01-07 14:09

Forkert, det er Adobe Flash Player!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-07 14:27

Nu er der jo ingen grund til at downloade ALT man bliver anbefalet af diverse firmaer....

Men den ser du først når du skal afspille en flash

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 12-01-07 14:34

Jamen det er ikke muligt, at afspille visse medier uden Adobe Flash Player.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-07 14:45

Men det er da også iorden at have den

Bare husk at hakke yahoo toolbar fra.....

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 12-01-07 16:49

Jeg kan stadig ikke installere den Media player, selvom jeg får at vide, at den er installeret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-07 16:58

Den ER installeret....

Det er IKKE et selvstændigt program - den åbner KUN når der er brug for den.....

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 13-01-07 10:00

Hver gang jeg skal se en fil, hvor deden kræves, popper en besked op om, at jeg skal downloade Flash Playeren, så jeg kommer aldrig videre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-07 11:29

Det lyder lidt besynderligt....

Adope Flash er det "gamle" Macromedia Flash....

Det er blot et "plug-in" der kører i baggrunden....

Prøv i tilføj/fjern programmer at afinstallere den og derefter installere den igen....

Evt. ryd op i din registreringsdatabase http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html