/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Konvertering Publisher - PDF
Fra : inoconsult_dk
Vist : 567 gange
20 point
Dato : 11-01-07 20:20

Jeg har brug for at kunne konvertere filer fra Publisher til PDF. Hvordan gør jeg det? Hvilke programmer skal jeg downloade/købe
Den gamle redaktør

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 30 point
Dato : 11-01-07 20:33

Søg Google efter PDF995 det er gratis. Ellers skal du købe Adobe Acrobat, som er ret "hamper".

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 11-01-07 23:05

tag cutePDF, som er helt gratis og uden reklamer
den lægger sig ind som en "printer" og når du vil have konverteret til en *.pdf, skal du bare gå op i Filer -> Udskriv og der vælge din CutePDF-Writer, så konverteres din *.pub fil (og alle andre du måtte vælge) om til *.pdf
Du skal downloade og installere begge filer på siden:
http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-01-07 23:20

Hejsa

TIl alt hvad jeg laver privat af PDF bruger jeg

www.openoffice.dk denne kan uden problemer udskrive PDF.

Hvis den ikke kan åbne din filer *.pub kan du gemmer dem som enten htlm eller doc. Så kan du åbne dem i Openoffice. Eller i andre formater.

Bare en lille oplysning.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 11-01-07 23:24

Som Bille1948 skriver, brug PDF995.

Den kan hentes på: http://www.pdf995.com/

og den fungerer også som en printer, meget enkelt.

Godkendelse af svar
Fra : inoconsult_dk

Dato : 11-01-07 23:53

Tak for svaret Bille1948.