/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ingen Kandu.dk
Fra : prosat
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 11-01-07 08:43

Hej.

Måske et mærkeligt spørgsmål for mange, men normalt modtager jeg mellem 10 - 15 email hver dag fra de abonnementer jeg deltager i, men jeg har ikke modtaget nogle siden den 8.01.07, det er lidt underligt at der ingen trafik er, kan det hænge sammen med at jeg har install Active Virus Sheild
den. 31.12.06 samt TweakNow RegClean som jeg har brugt den sidst 06.01.07

prosat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-07 09:27

næh ikke umiddelbart - men gå ind og se hvornår du har installeret programmerne - og gå ind i din profil under abonnementer her og se om der er flueben i de spørgsmål du abonnerer på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-07 09:28

lige et ps - de to programmer gør intet ved at du ikke får mail fra kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-07 10:03

Har du set om de evt. skulle ligge i uønsket e-mail ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 10:09

Det kunne jo tænkes at der IKKE har været nogle mails....

Hvis ingen har kommenteret siden din kommentar - jaaaa - så kommer der ingen mails

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 10:14

Bortset fra dette spørgsmål, har du ikke givet nogle kommentarer siden 6-1-2007

Så de spørgsmål du har deltaget i er sandsynligvis IKKE blevet yderligere kommenteret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 10:16

Mon ikke du har fået 6 mails indenfor de sidste par timer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-07 10:18

Jo refi, det er de spørgsmål, som prosat har deltaget i /blevet kommenteret).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-07 10:19

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 10:33

Citat
Jo refi, det er de spørgsmål, som prosat har deltaget i /blevet kommenteret).

Er det ikke også det jeg siger

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-07 10:46

Citat
Så de spørgsmål du har deltaget i er sandsynligvis IKKE blevet yderligere kommenteret

De spørgsmål er blevet kommenteret, men du henviser kun til kommentarerne i denne tråd.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-07 10:50

Du skal ind og fortælle din spammappe at Kandu.dk ikke er spam.
Min Google sortering forsøgte også at smide Kand.dk ud.
Jeg kører med Active Virus Sheild + Spybot Search & Destroy + XP firewall
(det er kun pæne sider som må vises på mine comp.)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 10:54

Citat
(det er kun pæne sider som må vises på mine comp.)

og dertil hører Kandu

ANS

Læs nu HVAD jeg skrev OG FORSTÅ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-07 11:08

prosat har da deltaget i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg98654.aspx og der er kommentarer fra den 10.01.07

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 11:18

Som sagt......

Det "kunne" skyldes......

Men du får ret - der er kommenteret senere - er du så glad....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 11:22

Det ville være bedre hvis spørgeren ville kommentere

Der er jo mange andre muligheder.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-07 11:30

Ja, der er mange muligheder. Hvis man nu redigerer i sin historik og fravælger e-mails fra kandu, får man så heller ikke e-mails til sit eget spørgsmål?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 11:37

Mig bekendt kan du IKKE fravælge email til EGNE spørgsmål....

Det ville da også være ulogisk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-07 11:44

Du kan ikke fravælge i det egentlige stillede spørgsmål, men i din profil/rediger profil, der kan du fravælge mails fra kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 11:53

Det er da muligt den også undlader mails til egne spørgsmål....

Har ikke prøvet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 11:55

Hvis det er tilfældet er der måske en "grund" til at "visse" spørgere ALDRIG kommenterer deres EGNE spørgsmål, og der derfor er så mange der ikke er lukket

Men det er VIRKELIG ulogisk med en sådan mulighed.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-07 12:00

Det kan jo komme an på en prøve

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 11-01-07 12:00

Hejsa igen.

Til Ans: min kommentar som du skriver jeg sidst havde er fra den. 06.01.07

Jeg har siden jeg skrev dette være inde i RegCleaner og kørt en Restore Now i reset fra den. 06.01.07, jeg har åbenbart ikke været opmærksom på at Kandu så blev udeladt som "en pæn side"

Wupti så kom der 36 mail fra Kandu incl. jeres svar, tak for disse.

e.c kommer nok nærmest mit spørgsmål.

Kan i ha' en forsat god dag.

prosat

Godkendelse af svar
Fra : prosat

Dato : 11-01-07 12:03

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 12:08

Det var da godt det lykkedes.....

Men regcleaner kan nu ikke lave om på hvad der er "gode" og "dårlige" sider....

Det kan kun dit spamprogram....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-07 12:10

Så var det jo "uønsket" mail fra kandu du fik

Jeg laver lige en test for at se om jeg i eget spørgsmål kan fravælge mails fra kandu.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-01-07 12:18

Der laves test her:
http://www.kandu.dk/spg98879.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-07 12:20

Som sagt - hvis det var fordi de var katalogiseret som spam - ville de jo være væk og ikke først komme nu....

Men ok

Hovesagen er jo at det lykkedes