/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Hvilket tv er bedst?
Fra : superfc89
Vist : 647 gange
140 point
Dato : 11-01-07 00:28

Det her http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=3675&catid=250&Oprindelse=EDBPriser

Eller

Fujitsu-Siemens 32 LCD

32" LCD Model VQ32-1 Widescreen
Opløsning:1366x768 - Responstid:8ms
Kontrast:1200:1 - Lystyrke:500cd/m2
BetragtningsvinkeL:178/178 Grader
TekstTV med 500 siders hukommelse
Indbyggede Højttalere - PiP funktion
2 Scart - 2xHDMI med HDCP support
VGA - Composite - Component -
Fjernbetjening
Mål:536x783x189mm
Vægt:9.2kg

Fra computercity til 6000kr

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : myg

Dato : 11-01-07 00:38

Samsung til enhver tid!
Jeg vil ikke tøve med den lille merpris.

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 11-01-07 00:41

havde også på fornæmelsen..

Men har bar ikk forstand på alt det der kontrast osv

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-07 00:56

Phillips har en eddergo model til en 1000 kr mere altså 7495 på tilbud hos elgiganten lige nu
Mvh Sune

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-01-07 08:43

Næsten ingen slår Samsung

Kommentar
Fra : svendsvend

Dato : 11-01-07 14:26

Samsung !

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 11-01-07 18:39

Du får, hvad du betaler for.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 140 point
Dato : 11-01-07 20:27

Samsung er klart bedst. Det vil du opleve hvis du så dem ved siden af hinanden. Det er specielt kontrasten der gør sig gældende

Jeg har netop lige bestilt 2 stk. 40" Samsung samme sted og dem skal jeg ned og hente på lørdag, så jeg er jo godt spændt.

Hvis du skulle gøre noget der er lidt bedre kunne du vælge den næste og nyere model i 32"
http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=2962&menu=Multi&menuid=249&catid=250

Der er kontrasten pludselig steger fra 2000:1 til 5000:1 og det er mærkbar forskel.
Jeg gjorde simpelthen det at jeg gik i Fona og Merlin og forhandlede lidt med dem og fik en masse forskellige LCD fjernsyn demonstreret, og da jeg så havde fundet ud af hvad jeg ville have, gik jeg hjem på nettet og fandt det til en noget billigere pris. Pudsigt nok samme sted som i dit link.

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 11-01-07 22:51

http://www.jvc.dk/site/da/lcd_web/lcd/index.html
The best Europ (solgt)
pømske

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-01-07 17:31

Bare for at drille men ved i ikke hvad JVC står for ??

Jørgens Video Club

Jeg så også på JVC da jeg var ude og lade mig inspirere, men fravalgte det pga billedet.

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 12-01-07 17:46
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-01-07 18:05

Ja ja det var kun for sjov, undskyld. men hvis du ser på kontrasten er der jo himmelvid forskel og det ses tydeligt på billedet. Ikke for at forklejne, da JVC også er kvalitet, men jeg ved godt hvad jeg ville vælge

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 12-01-07 18:10

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 12-01-07 22:49

Tror også det blir det her http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=2962&menu=Multi&menuid=249&catid=250

Men er det så også de 1500kr næsten. mere værd end det siemens til 6000

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 12-01-07 22:50

Kiggede på et samsung 32 til 7700 i elctric city..kan ikk huske model navnet...men kan det ikk passe det er det der..Hvor man bar spare lidt på nettet:)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-01-07 23:09

Jeg hentede mit 40" i lørdags af samme model som den du påregner at købe. Og jeg vil sige dig det er fedt. Med de3n kontrast på 5000:1 står billedet knivskarpt hvis du er 3 m. væk. Jeg ville overhovet ikke betænke mig på om det skal være Samsung. Og så smed jeg jo lige et tilsvarende surround med i bilen og nu er det jo som at sidde i biografen. Jeg har i dag brugt tiden til at trække ledninger ud til højtalerne og de er nu skjult oppe på loftet og boret ned til hver sin højtaler. Mand hvor det lyder godt. Med The Matrix på og lyden godt op så risler det ned af ryggen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-01-07 23:12

Mit afhentede jeg jo i Tyskland nede hos Calle, men de har ikke noget med det at gøre, de udlever blot. Men på den måde sparede jeg jo 6% i moms og det kunne sagtens betale dieslen derned og hjem. Men pas på med en for lille bil. Det er en kænpe kasse et 40" er i

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-01-07 23:14

Modellen skal være den du har kigget på nemlig XX" LCD-TV LE-32R72B, det er den med den gode kontrast, hvis ikke du vil have den næste i rækken der er en 100Hz model med en kontrast på 10000:1

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-01-07 22:29

Se en Pioneer, og du vil ikke ha alt det andet Bilka skrammel.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-01-07 08:24

Fijala->> Så er vi måske næsten naboer, jeg bor i 6240

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-01-07 09:04

ja og dog jeg er jo i område 9900

Hvordan går det med at finde dit TV

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 21-01-07 16:13

Det går rigtig fint...Bestiller her i ugen eller næste uge

Men overvejer og købe det herinde fra http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=LE%2D32R72B

Da der næsten er 300Kr og spare...

Vil det være dumt?

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 21-01-07 18:31

Jeg har købt Salora #42. LCD, HD, ready widescreen med extra 6 års garanti .10.000 Pixel på kvadrat cm. skermen kan instilles til 14/9 .. 16/9. Prisen var fra €1999 --- til € 1288 over DK .grænsen
Det er et Skandinavisk kvalitet TV (design) .. prøv at samligne forskellen
Man skal selv finde ud af det, hvad er godt eller dårligt . PS. vi har forlænget 5 års garanti mere € 100
pømske

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-01-07 19:58

Køb du det bare det billigste sted. Jeg har også tidligere handlet hos Getmore og der er servicen også iorden. Jeg havde købt noget trådløst udstyr til netværk og der var der en defekt i en hel ny router fra linksys. (Den sidste nye model). Den blev promte byttet på rekort tid så ingen fejl ved dem.

Tænk lige på den med besparelsen på momsen hvis du handler i Tyskland. Men så skal du selvfølgelig selv afhente dernede og nu ved jeg jo ikke hvor du bor.

Hel go lykke med handlen.

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 23-01-07 20:08

Jeg er fra 6700 område ikke så langt fra grænsen
pømske

Godkendelse af svar
Fra : superfc89

Dato : 27-01-07 17:13

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-01-07 17:21

tak tak for det og glæd dig til du får power på. Husk på at der skal et godt antenne signal til for at få et fint billede på en fladskærm. Det kan godt betale sig at købe en linieforstærker til det formål. Den kan købes billigt i Jem og Fix, Biltema m.m.