/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE TIL MIRITDK
Fra : Nordsted1
Vist : 767 gange
200 point
Dato : 09-01-07 06:55

Idag er det Miritdk's fødselsdag hurra hurra hurraaaaaaa

Du ønskes et stort tillykke med dagen herfra

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-01-07 07:21

- jamen tillykke tillykke Miritdk

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 09-01-07 07:24

med dagen Miritdk

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-01-07 07:38

sjovt nok, havde jeg netop belsuttet mig til, at nu skulle det være, men altså et kæmpeste til lykke her fra det nordlige pjaskvåde danmark.
knus
...åse

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-01-07 08:17

Til lykke med de 29

Kommentar
Fra : lillemy48

Dato : 09-01-07 08:26

Hej[ smukke så oprandt dagen *GGG* skal du da ha her fra

Cilja & My

PS: Jeg vil takke dig for du fandt for mig GH

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 09-01-07 08:58

MIRITDK

Ja du skal også have et tillykke herfra selv om jeg ikke ved hvordan fa... i H.

der er nogle her inde der ved det med alderen osv. "INSIDER VIDEN" javel ja.

Med Hilsen Højris.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 09-01-07 09:05

Fra Kissan

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-01-07 09:09

Stort tillykke herfra miritdk:

(Gad vide hvordan det kommer til at se ud )

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-01-07 09:12

Æv Der skulle have stået tillykke . Nåh, men så TILLYKKE

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-01-07 09:59

Jammen dog - er det allerede din fødselsdag igen.

.. ........................
.. .......................irit.....

Nogen vil måske spørge om hvor gammel Mirit er.
Men det er hun slet ikke.......................hun er ung...........mindst 29.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-01-07 10:33

med dagen----og nysgerrigheden breder sig

->eme
Mirit da være ældre end dit gæt???? med alle de påænger

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-01-07 10:48

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-01-07 10:59

Tillykke med flødeskums dagen,Midifik

Hun bliver kun 17år
Manse 9933

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-01-07 12:16

hejsa miritdk

Der skal lyde et kæmpe tillykke til dig herfra, jeg håber du får en god dag.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-01-07 13:23

hov bliver jo helt flov (næsten) - men jeg KAN faktisk rødme endnu

(pst jeg ved to her der ikke kunne finde sit snabel a i starten - na na na naaaaaa na - en af dem bekender det dog )

jo jo jo manse - er da 17 uden den der løgnagtige smiley - men fylder

det kan jeg ikke huske

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-07 13:26

Stort tillykke med dagen Miritdk jeg håber du får en god dag

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 09-01-07 13:50

Citat
Ja du skal også have et tillykke herfra selv om jeg ikke ved hvordan fa... i H.

der er nogle her inde der ved det med alderen osv. "INSIDER VIDEN" javel ja.

Ja, Højris - jeg fatter heller ingenting...

Men tillykke da, Miritdk herfra - med fødseldag og det hele... med en god "profil-undskyldning" som din, behøver du jo ikke sige nej-tak til flødeskumslagkage og boller med tand-smør

(når man når 125 stk. tips skal man give kage...)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-01-07 14:18

Nordsted kom mig i forkøbet fordi, jeg åbenbart skulle sove helt til kl. 13.00......

MEN det skal da ikke gå ud over dig miritski !

Knuz

MosterMertillykke

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-01-07 16:34

Et år ældre og det umulige er sket.

Mirit er blevet endnu smukkere !
Gambrinus
( Jeg ved godt, at jeg har brugt den før, men va' ski' )

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-01-07 16:40

Gamberinuz
Det behøver du ikke fedte med at sige .........................................det ved da godt.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 09-01-07 23:58

tusind tak for alle jeres lykønskninger

jeg har haft en pragtfuld dag - helt som ønsket og så kan det ikke være meget bedre

vi har spist og drukket og drukket og spist og - hold da op - nogen der har en god kur ????

ved godt man både skal spise og drikke med måde - men ingen fortalte mig hvilken måde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-07 02:48

Skøøønt, miritdk!

Sådan skal man have det på sin fø'sda'!

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-07 07:32

Tak for svaret miritdk.
Det er dejligt at hører du havde en god dag, sådan skal det nemlig værer, især på fødselsdage, men da helst hver dag

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-07 07:43

Så helle for at få gaver hver dag!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-07 10:01

indrømmelse - liiiiiiige sådan hver dag - neeeeej - så bliver det for meget at det gode

kom til at blive for længe oppe igår tror jeg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-07 10:58

Jeg gik til køjs ved midnat og stod op kl. 02.15, og har ikke sovet siden....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-07 11:07

mostertræt - du er da helt ved siden af - så er det med at tage en lur - stille vækkeuret efter 4 timer og komme op igen - og så se at få rytmen til at passe igen - stakkels dig - kender det desværre - men er blevet LIDT bedre til at overholde rimelig normale sengetider.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-07 17:57

Jeg er stadig vågen.... ufatbart!

Hvad et par femkroner kan udrette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-07 18:53

hold da op - pas nu på du ikke også skal finde et par the-kopper

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-07 20:54

Dem er der igen huller i!

Så kan jeg jo ikke se noget...

Det varer ikke længe før jeg kaster mig under dynen og snupper fem kvarter i timen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-07 21:03

nå nej moster - det er der heller ikke - sorry *G*

5 kvarter i timen - hmm så varer det ikke længe før du er oppe igen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-01-07 10:22

Ja, jeg snupped liige 12 timer i rap! Lindede på det ene øjenlåg kl. 07.00, da uret ringede (jeg skulle til tandlæge) og sov åbenbart videre.... Vågnede lige nøjagtigt kl. 09.30 - tandlægetid..... Og jeg er træt endnu...... meen det må vente til efter ny tandlægetid.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-07 10:24

moster dog - tag dig sammen