/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Salg af maleri af Telmanyi
Fra : Ysseven
Vist : 899 gange
100 point
Dato : 08-01-07 14:31

Min mor har flere ægte malerier, som hun gerne vil sælge, "mens tid er"...

Bl.a. er der et portræt malet af Anne Marie Telmanyi, datter af Carl Nielsen. Maleriet var på købstidspunktet vurderet til ca. 60.000 kr., men ved en vurdering i dag er det tilsyneladende højst 2.000 værd.

Et forslag fra vurderingskvinden var at sælge det privat... Jo, tak. Men hvor og hvordan??? Det skulle helst ikke gå under 30.000.

Gode idéer modtages med kyshånd - og afhængig af resultatet også gerne flere point.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-01-07 16:19
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-07 18:55

http://www.lauritz.com er også et godt sted at sælge - et sådant maleri er liebhaveri

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-01-07 20:55

Ja, miritdk. Det har du desværre nok ret i...

Nu skal jeg "bare" finde en liebhaver! Men det bliver nok ikke igennem et auktionshus.

Kommentar
Fra : DJHolm

Dato : 29-01-07 20:55

Hej Ysseven

Du kan også prøve at sætte det til salg på Dubli Bare opret en gratis profil via dette link: http://my.dubli.com/0882

Held og lykke

MVH

Brian

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 29-01-07 21:25

DJHolm, den side er der desværre ikke så meget aktivitet på hvad angår malerier... Og prisklassen er desværre den forkerte!

Men jeg vil da have den i baghovedet og meditere lidt over det.

Annuller spørgsmålet
Fra : Ysseven

Dato : 26-02-07 17:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål